SEOFirm היא סוכנות פרסום, שיווק דיגיטלי וקידם אתרים, שמתמחה בהגדלת ההכנסות עבור הלקוחות שלנו, ואנו מספקים את כל השירותים והטכנולוגיה שהעסק שלכם צריך כדי לצמוח גם בשוק האמריקאי, עם תהליכי קידום אתרים בארצות הברית.
מאמר זה מציג את התהליכים שננקוט בהם כדי להרחיב את טווח ההגעה שלכם לשווקים בינלאומיים, ובין היתר, הנושאים שנעסוק בהם כוללים:
- מה זה קידום אתרים בחו”ל.
- מה החשיבות והיתרונות של התהליך.
- איך אסטרטגיית SEO מותאמת אישית יכולה לסייע לכם.
- איך עושים נכון קידום אתרים בארצות הברית.
- ולבסוף, המומחים שלנו יענו על השאלות הנפוצות שלכם.
מה זה קידום אתרים בארצות הברית?
אם המטרה שלכם היא להשיג צמיחה עסקית רצינית, חשוב שתתמקדו גם בשווקים בחו”ל, ובעיקר בארה”ב, ותכוונו את מאמצי הקידום שלכם לאזורים כמו ניו יורק, קליפורניה, טקסס, או כל אזור ומדינה שאתם יודעים שהקהל שלכם נמצא שם וירצה לקנות את השירותים או המוצרים שלכם.
קידום אתרים עוסק באסטרטגיית שיווק דיגיטלית שעוזרת לאתר שלכם להופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות בגוגל, ולהביא תנועה מתאימה יותר לאתר. התהליך כרוך בביצוע טכניקות שונות, משימוש במילות מפתח בדפי האתר, ועד לשימוש נכון בקישורים שנכנסים אל האתר שלכם ויוצאים ממנו.
קמפיין קידום אתרים מותאם אישית מבית SEOFirm מספק מגוון פתרונות מקיפים שמוצעים במקום אחד כולל SEO בתוך האתר, מחוץ לאתר, ושימוש בשיטות קידום אתרים טכני, כך שהקהל האמריקאי החשוב שלכם, ימצא אתכם באינטרנט, בכל מדינה בארצות הברית שבה הוא נמצא, מבלי שתצטרכו לנקוט בעצמכם בשיטות פרסום יקרות ומאומצות שלא בטוח יניבו תוצאות. מוכנים להתחיל להניב הכנסות מתוצאות של חיפוש אורגני בגוגל? בואו נראה איך זה עובד.
מה החשיבות של קידום אתרים בארצות הברית?
אנגלית היא השפה העיקרית באינטרנט, מה שאומר שאופטימיזציה מקיפה, נכונה ומדויקת של קידום אתרים תסייע לכם להגיע לקהל האמריקאי!
וזה לא הכול. גם אם בסיס הלקוחות העיקרי שלכם ממוקם בארה”ב או בכל מדינה אחרת דוברת אנגלית, תראו שלא כל המבקרים באתר שלכם מהאזור הם בהכרח דוברי אנגלית, כך שתהליך קידום האתר צריך להיות מכוון גם אליהם.
במיוחד בארה”ב, יש קהילות עצומות דוברות ספרדית וסינית, ותוכלו להפיק מכך תועלת רבה אם תחליטו לייעל את אסטרטגיית ה-SEO שלכם ולבצע תהליכי קידום אתרים גם בשפות אלו.
מה היתרונות של קידום אתרים בארצות הברית?
לוקליזציה טובה של האתר שלך היא הדרך הטובה ביותר להתחבר ללקוחות חדשים ולהרחיב את טווח ההגעה שלך. קידום אתרים בארצות הברית משיג כמה הטבות בהקשר זה:
- עם תהליכי קידום אתרים באנגלית, ניתן להשיג באופן אוטומטי יתרון מול המתחרים בענף שלכם, ולמקד את מאמצי השיווק הדיגיטלי ללקוחות אמריקאיים, ובכך למשוך יותר תנועה לאתר שלכם ממיקומים שונים.
- אספקת מידע בשפות המקומיות של הגולשים, במיקומים השונים שלהם בארה”ב, חיונית להצלחה עסקית. אכן, קידום אתרים רב לשוני מקל על הלקוחות האמריקאיים למצוא את השירותים והמוצרים שלכם, מה שמוביל להגדלת המכירות ולהגדלת החזר ההשקעה.
- קידום אתרים באנגלית, בספרדית, בהיספנית, בסינית, בצרפתית או בכל שפה אחרת שמדוברת על ידי הגולשים במדינה בארה”ב אליה אתם מכוונים את מאמצי השיווק הדיגיטלי, חיונית לצמיחה גלובלית של בית העסק שלכם.
- המתחרים מקבלים את המסר שמעיד על המוכנות שלכם לחקור דרישות חדשות של לקוחות אמריקאיים, והלקוחות מקבלים את המסר שאכפת לכם מהם ושאתם מוכנים להשקיע מאמץ נוסף כדי לספק את הצרכים שלהם.
איך קידום אתרים בארצות הברית יכול לסייע לכם?
אסטרטגיית קידום אתרים באנגלית חיונית אם אתם מעוניינים לקצור את כל היתרונות של התהליך, והמומחים של SEOFirm בקיאים בביצוע מדויק של התהליך, שישיג לכם את התוצאות המבוקשות. עם לוקליזציה של תוכן ותכנון אסטרטגיה מתקדמת ומותאמת אישית של קידום אתרים באנגלית.
והכי חשוב, יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לכם, והצוות המקצועי המיומן שלנו ישקיע את הזמן והמאמץ כדי להבין את הענף ואת קהל היעד שלכם בארה”ב, על מנת שהלקוחות הנכונים יוכלו למצוא אתכם.
למה בית העסק שלכם זקוק לאסטרטגיית קידום מותאמת אישית למטרות העסקיות ולקהל היעד?
אם אתם מעוניינים להשיג צמיחה עסקית גלובלית, אתם זקוקים לאסטרטגיית קידום אתרים מתאימה. בתי עסק שמנהלים אתר אינטרנט בעברית בלבד, יפיקו תועלת חשובה מבניית אתר באנגלית, על מנת לספק את הפתרונות המבוקשים לקהל שאינו דובר עברית.
מחקרים מראים שאנשים מעדיפים תוכן בשפת האם שלהם, ותהליך קידום אתרים רב לשוני מרחיב את טווח ההגעה שלכם, מכוון לקהלים חדשים ועוזר לבנות אמון עם הקהל. ואם הסיבות החשובות האלו אינן מספיקות, חשוב להפנים שעם תהליך מדויק ונכון, תקבלו יותר תנועה איכותית לאתר שלכם.
איך עושים קידום אתרים בארצות הברית? הנה התהליך המותאם לטכנולוגיה שלנו
תהליך פרסום ממוקדם בגוגל שאנחנו מבצעים, מניב מאות לידים בחודש, ומוביל להגדלה משמעתית בהכנסות ללקוחות שלנו. התהליך מורכב משישה היבטים חשובים:
- מחקר קהל היעד והמתחרים במדינות בארה”ב שניתן לכוון אליהן תהליך קידום אתרים.
- ביצע אופטימיזציה לאתר.
- יצירת תוכן איכותי.
- מחקר מילות מפתח.
- שימוש נכון בקישורים נכנסים ויוצאים.
- בדיקות קבועות של האתר כדי לוודא שהתהליך מניב תוצאות.
עכשיו בואו נבין רגע איך כל אחד מהשלבים האלו מסייע להשגת תוצאות:
מחקר קהל היעד
כאשר אנו פותחים קמפיין קידום אתרים שמיועד לקהל האמריקאי, אחד היועצים שלנו מתחיל במחקר מעמיק של החברה שלכם, האתר, המתחרים והתעשייה שלכם בשווקים הרלוונטיים בארה”ב, ובסיום שלב המחקר, אנחנו משתמשים בנתונים על מנת להרכיב מפת דרכים לקידום אתרים בתהליך מותאם אישית באתר שלך.
ביצוע אופטימיזציה
אנו עורכים מאות שינויים גדולים וקטנים באתר שלכם, על מנת לסייע לגוגל להבין טוב יותר מי אתם. השינויים כרוכים ביצירת כותרות ותיאורי מטא מושכי תשומת לב; שיפור השימושיות; ועדכון ארכיטקטורת האתר.
עם צוות ייעודי של קידום ופרסום אתרים בגוגל ובפייסבוק, חברת ה-SEO שלנו תטפל גם בתהליכי קידום אתרים טכני, תסייע לכם להגביר את השימושיות של האתר, מהירות טעינת העמודים שלו, והפונקציונליות שלו, בין היתר, בשילוב עם התמיכה של קישורים מהעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, שמסייע להובלת תנועה מוגברת לאתר.
יצירת תוכן איכותי
תוכן האתר שלכם הוא מה שמשתמשים סומכים עליו כדי לעזור להם להבין את המידע שהם מחפשים ולהוביל אותם במשפך הרכישה. בשלב זה, הצוות שלנו מקפיד על:
- תוכן קידום אתרים שממיר גולשים ללידים או ללקוחות.
- מאמרים ארוכים, מקצועיים ואינפורמטיביים.
- תוכן איכותי באנגלית, ללא תרגום האתר שלכם מעברית, עם כתיבה מעניינת, זורמת ומושכת את הגולשים להמשיך לקרוא.
- אסטרטגיית דפי נחיתה.
- ספריות משנה.
- תת דומיינים.
בין אם נתמקד בנקודות המכירה הייחודיות של החברה שלכם בארצות הברית בתהליך מותאם אישית של שיווק ממוקד לקוח, או שנספק לקהל האמריקאי תוכן אינפורמטיבי איכותי מעולה, התוכן לא רק יניע את דירוג האתר שלכם בתוצאות בגוגל, אלא יוביל גם לצמיחת החברה שלכם בשוק האמריקאי.
מחקר מילות מפתח
תהליך מחקר מילות המפתח המדוקדק שלנו נמצא בלב שירותי ה-SEO שלנו. מילות המפתח הספציפיות שאנו ממקדים להן עוזרות לנו להגדיר את הקהל שלנו ולהוביל תנועה בעלת ערך לאתר שלכם. התהליך כולל ניתוח מילות המפתח של המתחרים; דוח מיפוי מילות מפתח; מעקב אחר התקדמות תוצאות השימוש במילות המפתח למיקומים בגוגל.
עם תנועה רלוונטית המפנה לאתר שלך, תהליך פרסום מקצועי בגוגל יאפשר לכם לקבל תנועה של לידים איכותיים שנכנסים לאתר שלכם, ובכך ליצור מכירות שיש להן ערך גבוה וליהנות משפע היתרונות האחרים של התהליך, שעוד נדבר עליהם בהמשך.
ללא מחקר מילות מפתח, לא ניתן יהיה להשיג דירוגים הולמים או הופעה בתוצאות החיפוש, עם הסיכוי הגבוה ביותר להגיע לקהל היעד שלכם בארצות הברית. עם כל אסטרטגיית שיווק מקוונת, כולל SEO, חיוני שבית העסק שלכם יתאים את מאמצי הקידום ללקוחות האמריקאיים האידיאליים שלכם. לכן מחקר מילות מפתח הוא קריטי לאסטרטגיית SEO מוצלחת.
המחקר מסייע לחברה שלכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים או ללקוחות קיימים בשוק האמריקאי, באמצעות התאמת תהליך קידום אתרים בארצות הברית לאופן שבו הם מחפשים את השירותים או המוצרים שלכם.
השגת התוצאות המבוקשות של מחקר מילות המפתח
בתוכן שמתפרסם באתר, או בעמודי המכירות שלכם, חייב להתבצע שימוש נכון במילות המפתח, והביטויים באנגלית, כפי שהם מדוברים על ידי הקהל שלכם, מה שמייעל את התוכן ומשכנע את הגולשים שהחברה שלכם מבינה את הצרכים שלהם.
מבחינתכם, תוצאות טובות של קידום האתר בגוגל, לצד שירותי דיגיטל באינסטגרם, מתורגמות ישירות לשיחות טלפון, יצירת קשר עם נציגי שירות הלקוחות שלכם, ביצוע רכישות מקוונות, וכל תוצאה אחרת שאתם מעוניינים להשיג.
שימוש נכון בקישורים נכנסים ויוצאים
תהליך קידום אתרים מחוץ לאתר הוא שירות חיוני להצגת האתר שלכם מול קהל היעד המתאים בארה”ב. התהליך כולל את קידם התוכן; אזכורים של האתר שלכם באתרים מובילים אחרים; וקמפיינים פרסומיים בגוגל ובפייסבוק.
צוות התוכן השיווקי המסור שלנו יצור הזדמנויות חדשות לצמיחת האתר שלכם בשוק האמריקאי, באמצעות בניית קישורים (ומערכות יחסים) עם מומחים מהימנים בענף שלכם, כדי להשיג את התוצאות המבוקשות של פרסום העסק בגוגל.
בדיקות קבועות של האתר
השגת תוצאות של תעבורת חיפוש רלוונטית ומוסמכת לאתר שלך היא רק ההתחלה של שירותי האופטימיזציה לקידום אתרים שלנו. בשלב זה, אנחנו מבצעים:
- ניתוח נתיב המרה
- שיפורים בקריאות לפעולה
- שיפורים מתמשכים באמצעות מעקב אחר ההחזר על ההשקעה.
אנו מאמינים שתהליך קידום אתרים בינלאומי כרוך בבדיקות מקיפות של האתר, וביצוע שיפורים מתמשכים באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם, על מנת שבית העסק יוכל להמשיך להניב הכנסות מ-SEO.
אסטרטגיית דפי נחיתה בהתאמה לשפות קהל היעד
כשזה מגיע לבניית וקידום אתר באנגלית, גם דפי הנחיתה שלכם צריכים להיות נקודתיים. קיום דפי הנחיתה הנכונים הוא אחת ההגדרות החשובות שהצוות של SEOFirm מבצע, באמצעות הגדרה נכונה של דפי הנחיתה שלכם באמצעות שימוש בספריות משנה או תת-דומיינים.
אלו הן שיטות חשובות לדירוג העמודים באנגלית, כך שהסורקים של גוגל ידרגו אותם כחלק מהדומיין הראשי שלכם. למרות שטכנית, הם חלק מהדומיין הראשי, הם ידורגו כדפים נפרדים בגוגל. לפיכך, האתר שלכם יכול לקבל דירוגים מתאימים בתוצאות החיפוש של גוגל, כגון Google.es (ספרדית) ו-Google.fr (צרפתית), או בכל שפה שמדוברת על ידי הקהל שלכם ברחבי ארה”ב.
הבנת ספריות המשנה בהתאמה לשפות קהל היעד
ספריות משנה הן הרחבות של הדומיין הראשי, כגון maindomain.com/es/ עבור קהל דובר אספניולית, maindomain.com/fr עבור קהל דובר צרפתית, וכן הלאה. אבל הנקודה שחשוב להפנים היא שספריות המשנה הן ישויות עצמאיות, ומדורגות בהתאם.
השיטות הטובות ביותר להשתמש בספריות המשנה הן על ידי יצירת תפריט קטן של דפי נחיתה בדומיין הראשי שלכם. אלו יהיו ספריות המשנה, ספרייה של דפי הנחיתה, שבהתאם יחשבו כולם להרחבה של האתר שלכם.
הבנת תת דומיינים
תת-דומיינים הם גם חלק מהדומיין הראשי, כמו למשל subdomain.maindomain.com. כאשר יש לכם אתר באנגלית, אתם ממוקמים בתת-דומיין שמהווה הרחבה של האתר. תת-דומיינים מצוינים כשהמטרה היא ליצור אתר שהדירוג של הדומיין הראשי ירחיב אל תת-הדומיינים.
השיטות הטובות ביותר להשתמש בתת-דומיינים הן על ידי יצירת דף נחיתה לתת-דומיין שלכם מהדומיין הראשי, ולאחר מכן יצירת דפי נחיתה אחרים בתוך תת-הדומיין שלכם.
באיזה מבנה לבחור?
מבנה תת-הדומיינים או ספריות המשנה יהיה תלוי במידה רבה ביעדי הקצה שלך. מבחינת תהליכי קידום אתרים בארצות הברית, אם אתם מעוניינים שהאתר ידורג כאתר אחר, ההמלצה שלנו היא להשתמש בתת-דומיינים, אבל אם אתם מעוניינים רוצה שהדירוגים מהדומיין הראשי שלכם ישפיעו על הדומיינים האחרים שלכם, נמליץ להשתמש בספריית משנה.
עבור תת-דומיינים, מכיוון שהדירוג הוא מספר הקישורים בתוספת מילות מפתח, תת-הדומיין שלכם לא יהיה בעל ערך לדומיין הראשי – הוא נחשבים לישות נפרדת. אם הדומיין הראשי שלכם כבר קיבל סמכות, אז ניתן להתמקד בתת-דומיין כדי לבנות את הסמכות של תת-הדומיין.
קידום אתר בארצות הברית בהתאמה לקהל שדובר שפות שונות
לדוגמה, המומחים של SEOFirm בנו לכם אתר באנגלית, שעבורו יצרנו לך תת-דומיין ספרדי שמיועד לקהל בארה”ב שדובר ספרדית. השלב הבא הוא בניית ומיקום תת-הדומיין הזה לדירוג. התנהלות זו נכונה גם אם בנינו לכם אתר באנגלית עם ספריות משנה של ספרדית, גרמנית וצרפתית, כך שדירוג האתר שלכם באנגלית ישפיע על הדירוג של הדפים האחרים בשפות השונות.
כיצד שירותי קידום אתרים בארצות הברית מסייעים לצמיחה העסקית שלכם?
עם כל הדיבורים האלה על ההשפעות החיוביות של ניהול נכון של תהליכי SEO, איך תוכלו לדעת בוודאות שהתהליך יסייע לבית העסק שלכם לשגשג ולצמוח?
למרות שאין נוסחה מדויקת שמספקת נתונים מוחשיים שמציגים את הצמיחה העסקית שלכם עם שירותי קידום אתרים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאתר שלכם ישיג מיקומים טובים בגוגל, יקבל יותר תנועה וימיר יותר לקוחות מהשוק האמריקאי. הנה כמה סיבות שיסבירו לכם איך ניתן להשיג את התוצאות המבוקשות מתהליכים ממוקדים של קידום אתרים:
מיקוד נכון של מילות מפתח חשובות מוביל למיקום משופר בעמודי התוצאות בגוגל
עם איתור מילת מפתח ספציפית שחשובה לעסק ולתעשייה שלכם, ניתן למקד אותה עם התוכן המתאים, המטא תגים, תגי ה-alt וכתובת האתר שלכם, מה שאומר שחשוב לכלול את מילת המפתח במקומות החשובים האלה כדי שיהיה לכם את הסיכוי הטוב ביותר לדרג עבורה כאשר מישהו מחפש את המונח בגוגל.
דירוג גבוה למילת מפתח חשובה, מוביל יותר תנועה לאתר
מחקרים מראים שהתנהלות נכונה של משרדי דיגיטל מובילים, מאפשרת השגה של תוצאות מיקומים גבוהים בגוגל, מה שמוביל להשגת יותר מ-25% מהקליקים, בעוד שהמיקום השני מקבל כ-15%, עם מספרים יורדים משם. המיקום העליון הוא באמת מיקום מוערך בחיפוש, ואם תוצאה זו תושג, היא תתורגם לעלייה בתנועת האתר.
הגברת התנועה לאתר מובילה לעלייה בהמרות
כאשר יותר אנשים מבקרים באתר בזכות הדירוג הגבוה בתוצאות החיפוש, התוצאות יתבטאו גם ביותר המרות. כשהאתר שלכם מדורג במיקום הראשון של תוצאות קידום אתרים אורגני, יש לזה סיבה – יצרת דף, עם מאמר איכותי, שהוא אינפורמטיבי ומספק את כל מה שמשתמש מחפש כשהוא מחפש את מילת המפתח הממוקדת.
כאשר אנשים בקהל האמריקאי שאתם מכוונים אליו את מאמצי קידום האתר לוחצים על העמוד שהם מצאו באתר, מכיוון שהוא כל כך איכותי, הם ירצו להישאר יותר זמן באתר שלכם, וקיימת אפשרות גבוהה יותר שהם ירכשו את המוצרים או השירותים שלכם.
המרות מוגברות סוללות את הדרך לצמיחה עסקית
כאשר ההמרות עולות, זה אומר שמסע הפרסום שלך לקידום אתרים מניב תוצאות מוצלחות, כמו על ידי דירוג גבוה בתוצאות חיפוש, מה שמוביל ישירות גם לצמיחה עסקית, מכיוון שככל שבית העסק שלכם משגשג יותר בתוצאות החיפוש בגוגל, כך יש לכם פוטנציאל גבוה יותר לצמיחה עסקית.
בשורה התחתונה, זאת ההזדמנות שלהם לקבל תוכנית שירות קידום אתרים בהתאמה אישית
אנו יודעים שכאשר מדובר בקידום אתרים, אסטרטגיה אחת לא מתאימה לכולם. בסוכנות SEOFirm, הצוות שלנו משתמש בניתוח מומחים משלנו יחד עם הצרכים הייחודיים של החברה, התעשייה, ביצועי ה-SEO הנוכחיים והיעדים כדי ליצור אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית המותאמת במיוחד לעסק שלכם.
אז אם אתם מוכנים להתחיל ליצור את אסטרטגיית קידום אתרים בארצות הברית, בהתאמה ממוקדת לקהל היעד שלכם, ובכך להניב הכנסות גם בקרב הקהל האמריקאי, צרו איתנו קשר עוד היום, או מלאו את הפרטים שלכם בעמודת יצירת הקשר באתר, ואסטרטג מנוסה מהצוות שלנו יחזור אליכם עם הצעה לתוכנית מותאמת אישית שתסייע לכם לא רק לשפר את דירוג האתר שלכם בגוגל, אלא גם להרוויח יותר הכנסות מהקהל האמריקאי!
המומחים של SEOFirm עונים על השאלות הנפוצות שלכם
מעוניינים להבין יותר איך מתנהלים שירותי קידום אתרים בגוגל ובפייסבוק? הנה כמה תשובות לשאלות נפוצות שקיבלנו מגולשים:
מה זה SEO?
קידום אתרים, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא תהליך שמבוסס על אוסף של טכניקות שעוזרות לאתרים לדרג היטב בדפי תוצאות מנועי החיפוש עבור מונחי חיפוש רלוונטיים. עם אסטרטגיית SEO חכמה, ניתן לשפר את כמות ואיכות התנועה לאתר שלך באמצעות תוצאת חיפוש אורגנית.
מהם שירותי SEO?
אופטימיזציה למנועי חיפוש או שירותי קידום אתר באנגלית הם שירותי שיווק דיגיטליים המשפרים את הדירוג בתוצאות החיפוש של מילות מפתח רלוונטיות לעסק. דירוגים משופרים אלה מגדילים את הנראות של העסק בגוגל, ומובילים תנועה מוסמכת לאתר.
הנראות של העסק בגוגל, ומובילים תנועה מוסמכת לאתר.
לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שירותי קידום אתרים צריכים לכלול אסטרטגיה מותאמת אישית וסוגים שונים של טקטיקות קידום אתרים, כולל קידום אתרים בדף, מחוץ לדף וקידום אתרים טכני.
מהו SEO באנגלית?
קידום אתרים באנגלית עוסק בתהליכי אופטימיזציה של האתר שלכם, עם הכוונה לקהל היעד האמריקאי, כך שהגולשים במדינות השונות בארצות הברית יוכלו למצוא אותו בקלות באמצעות חיפוש אורגני, ללא קשר למיקומם, עם תוצאות שהם יקבלו בשפה שהם דוברים.
קידום אתרים רב לשוני חשוב לעסקים גלובליים מכיוון שהוא יכול לספק תוכן בשפות שונות. באמצעות שירותי קידום אתרים רב לשוניים, ניתן להבטיח שהתוכן שלהם יגיע לקהל היעד הרלוונטי.
איך עובד קידום אתרים בארצות הברית?
תהליך קידום אתרים בגוגל ובפייסבוק כרוך בשיפור האתר שלכם בהתאם לצרכי המשתמשים במדינת השונות בארה"ב, והאלגוריתמים של גוגל, שמטרתם לדרג את התוכן הרלוונטי והשימושי ביותר עבור המחפשים.
טכניקות קידום אתרים שואפות להקל על המשתמשים ועל הסורקים של גוגל, שבודקים את האתר שלכם, להבין במה הוא עוסק, ולהפוך אותו למרכז מידע שמספק ערך לגולשים.
קידום אתרים מקיף מגוון רחב של טכניקות המתמקדות בהוספת מילות מפתח רלוונטיות לתוכן שלכם, הפיכת האתר שלכם לידידותי יותר למשתמש, השגת קישורים ממקורות מוכרים ומוסמכים, ועוד הרבה יותר.