אם אתם מעוניינים להרחיב אך הפעילות העסקית שלכם מעבר לגבולות ישראל ולהתחיל לספק שירותים ומוצרים בחו”ל, למשל לשוק הקנדי, חשוב שתבינו היטב את השיטות של קידום אתרים בינלאומי, וספציפית בקנדה.
מדריך זה מציג את המידע המקיף והשלם על קידום אתרים בקנדה, כך שתוכלו להחליט אם ההתרחבות הבינלאומית העסקית מתאימה לכם. היועצים שלנו בחברת SEOFirm זמינים לענות על כל שאלותיכם בפגישת ייעוץ, בה נבחן את התאמת בית העסק שלכם להתרחבות בינלאומית, ונמליץ לכם על הצעדים הנכונים להתנהלות. בינתיים, הנה הנושאים החשובים שנסקור במדריך זה:
- המאפיינים של השוק הקנדי.
- מה חשוב לקחת בחשבון בכל הנוגע לקידום אתרים באנגלית וצרפתית?
- האם כדאי להשתמש גם ברשתות החברתיות?
- חשיבות שוק המסחר האלקטרוני בקנדה.
- יתרונות בניית קישורים.
- איך התהליך יכול לסייע לכם?
- איך מתנהלים נכון?
- ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
תחילה בואו נדבר על המאפיינים של השוק הקנדי
קנדה נקראת גם מדינת עלה האדר, ונחשבת למדינה השנייה בגודלה בעולם. זהו אזור רב תרבותי – מה שאומר שההזדמנויות העסקיות בקנדה עצומות, במיוחד מכיוון שמדינה זו נחשבת לאחת המדינות העשירות בעולם, עם רמת חיים מעל הממוצע.
נכון להיום, יש יותר מ-36 מיליון אנשים בקנדה, ויותר ממחציתם מנצלים אפשרויות פרסום דיגיטל מתוך הבנת יתרונות המסחר האלקטרוני.
מה חשוב לקחת בחשבון בכל הנוגע לקידום אתרים באנגלית וצרפתית?
הדרך שבה גוגל עובדת היא כמעט כמו בישראל, עם הבדלים קלים שכדאי לקחת בחשבון, כמו התחרותיות של השוק וקיומן של שתי שפות רשמיות (אנגלית וצרפתית). אז הנה כמה שיקולים חשובים ביותר שיש לקחת בחשבון במהלך ההתרחבות העסקית שלכם לקנדה.
שפה – גורם משמעותי המשפיע על קידום אתרים בקנדה
קנדה היא מדינה עם שתי שפות רשמיות: אנגלית וצרפתית. יותר מ-20% מכלל האזרחים משתמשים בשתי השפת במקביל, ולכן אין לזלזל באף אחד מהם. 58% מהקנדים משתמשים באנגלית, בעוד ש-21% מדברים צרפתית.
בעלי עסקים רבים שמעוניינים להרחיב את פעילותם העסקית לשוק הקנדי מתייחסים למספרים אלו כאל חסם, מכיוון שהם מודאגים מהעלויות הגבוהות שיצטרכו לשלם על קידום אתרים רב לשוני.
אבל אם גם אתם מודאגים משיקולים אלו, אתם מוזמנים להכיר את העובדות:
נכון שהתהליך דורש יצירת שני אתרים נפרדים, ונכון שקיים הסיכון שגרסת אתר אחד עשויה להיות הרבה פחות פופולרית מהגרסה השנייה, אבל חשוב להבין שפתרון כזה הוא בדרך כלל חסכוני וזול יותר.
הקמת אתר אחד רב לשוני עשויה להיות אופציה מועדפת על ידי אנשים רבים, אבל אתר כזה עלול לחוות מכשולים, כגון אפשרויות מוגבלות לבניית קישורים בקטלוגים עבור מדינה נתונה. עם זאת, עם אתרים נפרדים, ניתן למקד את התהליך לקהל ספציפי יותר. החזקת ccTLD משלכם עם קוד מדינה יכול להיות גם גורם חשוב בכל הקשור למאמצי קידום גוגל.
והנה עוד נקודה נוספת שחשוב לקחת בחשבון על קידום אתרים באנגלית וצרפתית:
בקנדה, גרסת ברירת המחדל של רוב האתרים היא אנגלית. עם זאת, הגרסה הצרפתית נתפסת לעתים קרובות כתוספת. קוויבק, למשל, הוא המחוז הגדול ביותר בקנדה מבחינת גודלו, וזהו נתון חשוב מכיוון שצרפתית היא השפה הרשמית היחידה שם – למרות שמחצית מהאוכלוסייה יודעת גם אנגלית.
ועדיין, אתרי אינטרנט מקומיים הם דו לשוניים, כאשר הגרסה הצרפתית היא ברירת המחדל, והאנגלית היא רק התוספת. הדוגמאות הטובות ביותר לתהליכי קידום אתרים אורגני וממומן הן חברות שירות ומסעדות מקומיות שמבינות את החשיבות של שיווק דיגיטלי שמבוצע נכון.
האם כדאי להשתמש גם ברשתות החברתיות?
לרשתות החברתיות יש טווח הגעה רחב לקהל בקנדה, בכל הגילאים, המגדרים והגזעים, והאמת היא שהיפר-קישורים המגיעים מערוצים כאלה מטופלים על ידי גוגל כבעלי ערך. וזה לא הכול. לפי נתוני הרשות הקנדית לרישום אינטרנט, 74% מכלל הקנדים משתמשים באינטרנט בתדירות של שלוש עד ארבע שעות ביום.
זהו נתון חשוב במיוחד בהתחשב בכך ש-67% מהנשאלים בסקר דיווחו על שימוש פעיל וקבוע ברשתות חברתיות, והנתון המעניין ביותר שהתגלה בסקר הוא שהקנדים מתעניינים בשנים האחרונות יותר בתעשיות הבאות ברשתות החברתיות:
- קמעונאות
- מזון
- שירותים
- מסחר אלקטרוני
- ואופנה (ניתן לראות את השיא מיוני 2018 ואילך).
לכן תהליך של קידום קבוצה בפייסבוק יהיה חשוב במיוחד כחלק מאסטרטגיית המעבר העסקי שלכם לשוק הקנדי.
חשיבות שוק המסחר האלקטרוני בקנדה
על פי הנתונים הסטטיסטיים משנת 2022, יש עלייה גלויה במכירות הקמעונאיות של מסחר אלקטרוני. בשנת 2021, למשל, המכירות עלו ב-9.1% בהשוואה לשנה הקודמת. וזו רק ההתחלה – ההערכה היא שב-2023 המכירות יגדלו בעוד 9.1%.
אלו הם מספרים די מרשימים, במיוחד לאור העובדה שמכירות המסחר האלקטרוני הסתכמו ב-40 מיליארד דולר בשנת 2021. השוק הקנדי צפוי להמשיך ולצמוח – ולהגיע ליותר מ-55 מיליארד דולר, כך שלא משנה איזה אפיק פרסום תבחרו, יש לכם כוח קנייה עצום במדינה זו, וקל להבין למה השוק הזה אטרקטיבי לכל בעל עסק שמעוניין להרחיב את עסקיו למדינה זו.
יתרונות בניית קישורים
בניית קישורים יכולה להביא הרבה יתרונות, בתנאי שהתהליך מתבצע על ידי המומחים בתחום. גוגל לוקחת בחשבון גורמים כמו תוכן בעל ערך ומקיף, אופטימיזציה לאתר וכן מספר ואיכות קישורים נכנסים.
זוהי הסיבה החשובה ביותר להקפדה על קידום האתר עם בניית קישורים נכנסים מאתרים רלוונטיים ומאובטחים, וחשוב לא פחות להקפיד גם שסוגי האתרים שמפנים קישורים אל האתר הקנדי שלכם יכילו תכנים שונים של קישורי עוגן, כולל כתובת הדומיין.
גוגל תציג את האתר שלכם במיקומים טובים אם הקישורים הנכנסים יהיו טבעיים ויוסיפו ערך חשוב למשתמשים, מכיוון שאמצעות האלגוריתמים שלה, גוגל שואפת לספק את התשובות הרלוונטיות והשימושיות ביותר למה שמשתמשים במנועי החיפוש עשויים לחפש.
הנה מה שחשוב לדעת על תהליך נכון של בניית קישורים
למרות שתהליך קידום אתרים בקנדה נעשה “בצורה סטנדרטית עם כללים והנחיות קבועים”, בניית קישורים היא סיפור קצת שונה. סוכנות הפרסום SEOFirm נוקטת בגישה ייחודית ומותאמת אישית לתהליכי בניית קישורים בינלאומיים, מכיוון שאנחנו מבינים שכל בית עסק הוא ייחודי, וכל תהליך של קידום אתרים שונה בכל מדינה.
קנדה היא מדינה עצמאית שיש לה אלפי אתרים רלוונטיים עם דומיין .ca, שיש לקחת בחשבון בעת בניית קישורים. עם זאת, אין לקחת את הכלל הזה ברצינות רבה מדי – בניית קישורי ‘dofollow’ מ-org., .com או .edu לא תזיק כל כך.
כדאי גם להיצמד לאתרים סמכותיים ולהימנע מאתרים שגוגל רואה כספאם. התוכן חייב להיות ייחודי ואיכותי כשאתם מקדמים את האתר הקנדי שלכם או גם אם אתם רק מתעניינים בשלב זה בתהליכי פרסום בפייסבוק למתחילים, כדי להוביל קישורים ממומנים מהמודעות שתפרסמו, אל האתר שלכם.
איך התהליך יכול לסייע לכם?
אם יש לכם מוצר או שירות מבריק שאת יודעים שהם יכולים לשנות את חייהם של אנשים רבים במונטריאול או באזורים אחרים בקנדה, הפתרונות הם ביצוע השלבים הנכונים של תהליכי קידום אתרים בינלאומיים.
זה נכון במיוחד לגבי בעלי עסקים ישראליים שמעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם לשוק הקנדי, כי עם כל כך הרבה עסקים ואנשים פרטיים שמוכרים את המוצרים והשירותים שלהם, זה יכול להיות קשה להתבלט בקהל.
אבל כאן נכנס לתמונה תהליך קידום אתרים בקנדה, שעוסק בעיקר באופטימיזציה למנועי חיפוש. כל בעל עסק מבין איך תהליך נכון, מדויק ומקיף של קידום אתרים מסייע לבית העסק שלו להיחשף מול הלקוחות הפוטנציאליים שלו בגישה יעילה שמובילה באופן ישיר להגדלת המכירות והרווחים.
איך עושים נכון תהליך קידום אתרים בקנדה?
המומחים שלנו ייעצו לכם לגבי השלבים החשובים של קידום האתר שלכם לשוק הקנדי, והתנהלות נכונה בכל שלב, עד להשגת המטרות המבוקשות בהתאם להעדפות שלכם, להנחיות של גוגל לקידום אתרים, ולתקציב שלכם. אלו המאפיינים העיקריים שנתמקד בהם בתהליך:
מחקר לאיתור מילות מפתח רלוונטיות
מילות מפתח הן המילים והביטויים שמשתמשים מקלידים בגוגל (או בכל מנועי החיפוש האחרים) על מנת למצוא את מה שהם מחפשים, וישנן שיטות מקצועיות שמסייעות לדירוג הדפים באתר שלכם, למילים אלו.
אבל ראשית חשוב לקבוע אילו מילות מפתח תרצו שהדפים באתר שלכם ידורגו (כלומר, אילו שאילתות חיפוש תרצה שגוגל תציג את התשובות להן באתר שלכם). זוהי אחת מהפעילויות של קידום אישי ועסקי החשובות ביותר.
מחקר מילות מפתח חושף את תחומי העניין של קהל היעד שלכם, ומזהה כמה נושאים מגמתיים. עם הבנת נושא האתר, יש להשתמש בכלי חיפוש מילות מפתח שמסייע בהערכתן.
ביצוע אופטימיזציה של הדפים באתר בהתאם למחקר מילות המפתח
עם זיהוי מילות המפתח החשובות לדירוג בתוצאות החיפוש בגוגל, ניתן להתחיל לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם לפי מחקר מילות המפתח, באמצעות הכללתן במיקומים הבאים:
תג כותרת
הכותרת של הדף שמופיעה בתוצאות החיפוש של Google. לדוגמה, דף הגרביים עשוי לכלול את תג הכותרת “קניית מותג הגרביים מספר 1 של קנדה”.
לכל אחד מהעמודים באתר צריך להיות תג כותרת ייחודי. לצד הכללת מילות המפתח, יש להקפיד על הגבלת תגי הכותרת ל-60 תווים כדי שגוגל לא תנתק אותם באופן אוטומטי.
תיאורי מטא
זהו התיאור מתחת לתג הכותרת המסכם את תוכן הדף באתר (עד 155 תווים). זו ההזדמנות הראשונה שלכם “למכור” את הדף ולהניע לקוחות פוטנציאליים לנקוט בפעולת לחיצה על קישור הדף שלכם בתוצאות החיפוש, במקום ללחוץ על קישורים של אתרים אחרים.
כך, לדוגמה, תיאור דף הגרביים עשוי להיות “החנות המקוונת הפופולרית ביותר בקנדה לגרביים איכותיות, בעיצוב יוקרתי, נוחות מתקדמת ומחירים משתלמים”. אם האתר לא יכלול תיאורי מטא, גוגל תיצור תיאור אוטומטי ומשתמשים קנדיים שיחפשו גרביים, יקבלו עדכוני גוגל עם תיאורים שאינם בהכרח ברורים או מניעים לנקיטה בפעולה.
זהו המקום בו המשתמשים צריכים להבין למה הם יכולים לצפות אם הם ילחצו על הדף שלכם, כך שהתיאורים צריכים לכלול מילות מפתח כדי להגדיל את הסיכויים לדירוג עבורן.
התוכן של דף אינטרנט
יש לכלול מילות מפתח בכל התוכן באתר. ההמלצות של Yoast הן שמילות המפתח ייצגו בין 0.5% ל-3% מהטקסט (יחס זה נקרא “צפיפות ביטויי מפתח”). חשוב להקפיד שלא למלא עמודים באתר עם מילות מפתח בכמויות מופרזות, מכיוון שגישה זו אינה ידידותית לקוראים ועלולה להוביל את גוגל למעשה להעניש את האתר שלכם בתוצאות הדירוג, במקום לקדם אותו למיקומים טובים.
לכן חשוב תמיד להקפיד על כתיבת תוכן איכותי שמתאים תחילה ללקוחות שלכם, ורק אחר כך לסורקים של גוגל.
חשוב שהאתר יהיה ידידותי למשתמשים
גוגל מעוניינת שלמשתמשים שלה תהיה חוויה כללית טובה, לכן היא מפרסמת הנחיות על יצירת דפי אינטרנט ידידותיים למשתמשים. על מנת לוודא שהאתר שלכם מספק חווית משתמש טובה שתסייע בדירוג טוב של העמודים באתר שלכם, תהליך קידום אתרים בקנדה צריך להקפיד על הצעדים הבאים:
זמני הטעינה של האתר צריכים להיות מהירים. אתרים איטיים אינם מדורגים היטב בתוצאות החיפוש בגוגל, וגם משתמשים נוטים להתאכזב ולעזוב את האתר. שימוש בתמונות קטנות וידידותיות לאינטרנט הוא אחת מהשיטות הרבות להגברת מהירות הדפים באתר שלכם.
אופטימיזציה של האתר לנייד. האתר צריך להיות רספונסיבי ופונקציונלי בכל גדלי המסכים, וגוגל והמשתמשים מעדיפים אתרים ידידותיים לנייד. הצוות ה מקצועי של SEOFirm ממליץ על פונקציה “רספונסיבית” שמשנה אוטומטית את גודל האתר על מנת שיתאים למכשירים שונים של משתמשים.
הימנעות מפרסומות וחלונות קופצים מוגזמים. משתמשים אינם אוהבים הפרעות לגלישה ומתייחסים לפרסומות מוגזמות כאל ספאם פולשני. גם גוגל לוקחת זאת בחשבון בעת דירוג האתר בתוצאות החיפוש.
שימוש בכותרות על מנת לארגן את התוכן. ככל שהאתר ברור וקל לקריאה, כך חווית המשתמש תהיה טובה יותר (רק אל תשכח לכלול מילות מפתח בכותרות שלכם!)
קידום במנועי החיפוש הפופולריים ביותר בקנדה
כאשר מתחילים בתהליך קידום אתרים בקנדה, מומלץ להכיר את מנועי החיפוש הפופולריים ביותר במדינה. לכל אחד מהם יש מערכת חוקים משלו, וזו הסיבה שחשוב להיות מודעים להנחיות ולכללים, ולשכור את שירותי המומחים שבקיאים בהתנהלות נכונה בתחום.
היתרון של גוגל על פני מנועי החיפוש האחרים במדינה, מורגש בבירור, עם נתונים של 93% מהגולשים שמעדיפים מנוע חיפוש זה, מה שאומר שכדאי לעקוב אחר ההנחיות של גוגל בעת אופטימיזציה של אתרים בקנדה ולשאוף למיקומים הגבוהים ביותר ב-SERP של גוגל.
הפופולריות של גוגל ראויה, בעיקר בשל פרויקטים מורכבים שמבוססים על בקרת פרסם נכונה, ומהירות מציאת התוצאות עבור כל משתמש במנוע חיפוש. בינג תופסת את המקום השני, למרות שהנתח של מנוע חיפוש זה די שולי, עם נתונים שמעידים על ארבעה אחוזים מהגולשים שבוחרים בו.
מנועי חיפוש נוספים הם Yahoo (2,16%), DuckDuckGo (0,7%), MSN (0,11%) ו-Baidu (0,04%).
באיזה דומיין לבחור לקידום אתרים אופטימלי בקנדה?
כאשר עוסקים בקידום אתרים בינלאומי ובחירת דומיין, מומלץ לבחור דומיינים רב אזוריים. במילים פשוטות, לבנות אתר עם דומיין שמיועד במיוחד למשתמשים ממדינה מסוימת. אתרים רב לשוניים, לעומת זאת, מציעים תוכן במספר שפות, ועשויים להיות זולים יותר, אבל הם אינם נחשבים לבחירה המועדפת.
אתר עם דומיין.ca שלו הוא נכס בכל הנוגע לאופטימיזציה של אתרים, וסביר להניח שאם תבחרו סיומת אחרת לדומיין שלכם, לא תקבלו תוצאות טובות של קידום האתר שלכם בשוק הקנדי.
כפי שלומדים בקורסים של לימודי תואר ראשון בפרסום ושיווק, חשוב גם לזכור שאם המטרה שלכם היא להציג תמונות של מוצרים, עם תוצאות של מיקומים טובים בגוגל, כדאי שתבחרו תמונות שונות לכל גרסה של אתר שאתם משיקים: האתר הישראלי, הקנדי והצרפתי.
את האתרים עם הדומיין .ca ניתן לקנות מחברות הרשומות בקנדה, ואפשר גם לרשום דומיין כזה רק אם יש לו סימן מסחרי התואם את שמו, שחייב להיות תקף בקנדה.
הקפדה על צירוף האתר לאינדקס של גוגל
לגוגל יש משהו שנקרא “בוטים” שסורקים את האינטרנט כדי למצוא דפי אינטרנט. לאחר מכן הם מוסיפים אותם לאינדקס (מילה מפוארת ליצירת רשימה) ומציגים דפים מהאינדקס הזה (בדירוג לפי סדר הרלוונטיות) כאשר משתמש מבצע חיפוש.
כך, לדוגמה, אם תחפשו בגוגל “קניית גרביים בקנדה”, כל הדפים שמנוע החיפוש אינדקס כאתרים שמוכרים גרביים בקנדה, יעלו בתוצאות. לכן, אם דפי האינטרנט שלכם לא נוספו לאינדקס, אין סיכוי שהם יעלו בחיפוש!
גוגל מתוכנתת לזהות אתרים ודפים חדשים בעצמה. עם זאת, אם האתר שלכם אינו מקבל כניסות רבות כפי שהייתם מצפים מתהליך קידום אתרים בקנדה, חשוב שתוודאו שוב שכל הדפים באתר שלכם התווספו לאינדקס. אפשרות נוספת שתסייע לכם לוודא שאתם מתנהלים נכון, היא לשכור את שירותי המומחים המקצועיים בתחום.
כמה מסקנות לסיום
עם הקפדה על תוכן איכותי, וייעוץ של המומחים בתחום, תוכלו לוודא שביטויי המפתח והמידע שלכם נמצאים בחלקים בולטים של תוכן אתר האינטרנט שלכם.
כלומר, בגישה זו, מנועי החיפוש ידרגו את האתר שלכם באופן חיובי וגבוה בתוצאות החיפוש, כך שלקוחות פוטנציאליים בקנדה ימצאו אותו בקלות, ירצו ללחוץ על הקישור, ויבקרו באתר כדי להתרשם מהמוצרים או השירותים שלכם.
עם השירות של הצוות המקצועי והמנוסה של SEOFirm, תוכלו ליהנות מתוכנית קידום אתרים מותאמת אישית לצרכים ולהעדפות שלכם, בגישה שכוללת את ביצוע כל השלבים הנדרשים להשגת התוצאות, ובהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. אז צרו איתנו קשר עוד היום, כדי להתחיל את ההתרחבות העסקית שלכם לקהל הקנדי.
המומחים של SEOFirm עונים על השאלות הנפוצות שלכם:
מה זה SEO בקנדה?
זהו תהליך קידום אתרים בינלאומי, עם התמקדות מיוחדת בהנחיות גוגל לקידום אתרים לקהל הקנדי, במטרה ליצור תוכן עבור דפי אינטרנט שיוביל לחשיפת הדפים במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש, כתוצאה מאופטימיזציה של דפים אלה עבור שאילתות של מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.
התהליך עוסק בהפיכת דפי האינטרנט שלכם לידידותיים ככל הניתן לחוויית הגולשים, מבחינת איכות התוכן ועם ביצוע השלבים הנדרשים שיסמלו למנועי החיפוש שלאתר שלכם יש ערך ושהוא שימושי לאנשים שמחפשים את המוצרים או השירותים שלכם.
שימוש מושכל ב-SEO מוביל להגברת הנוכחות של העסק שלכם באינטרנט בגישה יעילה, וכן לבניית בסיס הלקוחות הבינלאומיים שלכם.
איך עסקים ישראלים קטנים יכולים לצמוח עם קידום אתרים בקנדה?
מחקר מקיף של מילות מפתח שמתאימות לקידום העסק שלכם, ושכוללות שאלות של גולשים רבים בקנדה, שמשתמשים במילים אלו כשהם מחפשים את המוצרים או השירותים שלכם, הוא עיקר תהליך קידום אתרים בקנדה.
בהתאם לתקציב שלכם, המומחים בתחום ירכיבו תוכנית קידום אישית ומותאמת לצרכים ולהעדפות שלכם, ולתרבות הקנדית, כך שהאתר שלכם יהיה גלוי ללקוחות פוטנציאליים בקנדה, מה שיוביל להרחבת הפעילות העסקית שלכם גם במדינה זו.
מה החשיבות של פרסום דיגיטלי בקנדה?
בעוד שהטלוויזיה היא אפיק פרסום דומיננטי עבור משווקים בקנדה, כמו בישראל ובכל מקום אחר בעולם, בשנים האחרונות הקמפיינים הדיגיטליים תופסים תאוצה מוגברת, עם תקציבי שיווק קבועים או נמוכים, בהתאם להעדפות של בעלי אתרים שמעוניינים לבצע גם קידום ממומן, לצד הקידום האורגני של האתר שלהם.
קמפיינים דיגיטליים משמשים במידה שווה לבניית מותג וברוב המקרים הם מבוססים על ביצועים. עם התאמת מאמצי מדידת הקמפיין במשך כל התקופה שבה הוא מופעל, ניתן להשיג בהירות לגבי ההצלחה האמיתית של הקמפיינים, להגביר את התקציב, או לשנות בהתאם את הקמפיין.
מדוע קידום אתרים בקנדה שונה מקידום אתרים בישראל?
נתחיל מהעובדה שקידום אתרים שונה עבור כל שוק בעולם. לכל מדינה יש מאפיינים תרבותיים משלה, דפוסי קניות וערכים שיש להתייחס אליהם באסטרטגיית SEO, וקנדה אינה יוצאת דופן.
יחד עם זאת, מה שמעניין להבין הוא שהקפדה על תהליך נכון ומדויק של קידום אתרים בקנדה מבוסס על הקפדה שלאתר שאתם מקדמים יש גרסאות שפה מותאמות היטב כדי להתאים לשפות הלאומיות, כפי שהסברנו ביתר פירוט במדריך זה 🙂