קידום אתרים בערבית

קידום אתרים בערבית: המדריך המלא

אם אתם מחפשים מדריך מקיף לביצוע קידום אתרים בערבית, הגעתם למקום הנכון. עם למעלה מעשר שנות ניסיון של SEOFirm בניהול קמפיינים לקידום אתרים בינלאומיים, התובנות שלנו יסייעו לכם להשיג תוצאות נהדרות מקידום האתר שלכם לקהל הערבי.אז אם אתם זקוקים לסיוע של המומחים בתחום, אל תהססו לפנות אלינו על מנת שניצור תוכנית אישית לשיפור אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של בית העסק שלכם, כך שתוכלו להגיע גם אל הקהל דובר הערבית שמחפש אתכם, את השירותים או את המוצרים שלכם.מדריך מקיף זה מציג את השלבים הנחוצים להשגת התוצאות המבוקשות, וכולל:
  • הבנת התרבות הערבית ליצירת תוכנית קידום אתרים.
  • זיהוי ההזדמנויות העסקיות.
  • החשיבות של קידום האתר לקהל במדינות ערביות.
  • היתרונות להגדלת הצמיחה העסקית שלכם.
  • איך תהליך קידום אתרים בשפה הערבית יכול לסייע לכם.
  • האופן בו מתבצע התהליך.
  • אזורים במזרח התיכון שכדאי לקחת בחשבון לתהליכי קידום אתרים.
  • קידום אתרים בווידיאו בעולם הערבי.
  • ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
 

הבנת התרבות הערבית ליצירת תוכנית נכונה ומדויקת של קידום אתרים בערבית

לפני שמתחילים קמפיין שיווק מוצר או שירות בעולם הערבי, חשוב להבין את היעד הדמוגרפי ואת התרבות הערבית.זה נכון במיוחד לקידום אתרים בערבית, כדי לבחור את המיקוד הנכון עבור מסעות הפרסום שלכם, ובכך לחסוך זמן וכסף על ידי מיקוד מאמצי ה-SEO שלך במה שצפוי לייצר עבורך החזר השקעה הולם. לכן, ההמלצה שלנו היא לבדוק את המשאבים הבאים לפני שמתחילים בתהליך:
  • ערוצי שיווק במדינות המזרח התיכון.
  • תרבות עשיית העסקים שמאפיינת את המזרח התיכון.
  • פרופיל הצרכנים הערבי במזרח התיכון.
 

הצגת פתרונות הולמים לצרכנים הערבים והתמודדות הולמת עם התחרות

צרכנים ערבים פונים לאינטרנט למציאת תשובות לשאלותיהם, או פתרונות לצרכיהם בקצב גבוה יותר מתמיד בשנים האחרונות, מה שאומר שבעלי עסקים צריכים לבנות ולקדם אתרים ידידותיים לדוברי ערבית על מנת להתמודד היטב עם המתחרים.קידום אתרים בערבית שונה במקצת מקידום אתרים בשפות אחרות, מכיוון שהאלגוריתמים של גוגל מכוונים במיוחד עבור שאילתות חיפוש בשפה הערבית, אבל המומחים שלנו בקיאים בתהליך ויוצרים תוכנית קידם מותאמת אישית לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם. 

זיהוי וניצול ההזדמנויות העסקיות 

שיווק באינטרנט בערבית, מאפשרת לבעלי עסקים לנצל את ההזדמנות הגדולה ביותר ברשת. אנחנו אומרים את זה מכיוון שראינו תעשיות יקרות ערך שבהן רק כמה חברות בודדות מדורגות בעמוד הראשון של גוגל עבור מילות מפתח בערבית, שיש להן ערך גבוה בתעשייה פרטנית.משווקים מקומיים נוטים להתמקד בשיווק ברשתות חברתיות ובשיווק באמצעות מובילי דעת קהל, אבל מתעלמים מאחת הדרכים הטובות ביותר להתייצב מול לקוחות שמחפשים באופן פעיל את מה שהם מציעים. האמת היא שמכיוון שזיהינו את ההזדמנויות העצומות של הצגת אתרים בהתאמה לקהל יעד דובר ערבית, התחלנו לקדם עסקים נישתיים בשפה זו, וגילינו תוך פרק זמן קצר שאנחנו שולטים במיקום העליון ברוב מילות המפתח של העסקים שקידמנו. 

מה החשיבות של קידום אתרים לאוכלוסייה הערבית?

ערבית היא השפה השמינית בשימוש באינטרנט, אך הזמינות של תוכן מקוון בערבית עדיין קטנה יחסית לשפות אחרות. חשוב להבין שרוב האוכלוסייה דוברת ערבית אינה שולטת בעברית, כאשר רבים מתושבי המדינות השונות במזרח התיכון  אינם דוברים אותה כלל, שלא לדבר על העדר המיומנויות שלהם בקריאה וכתיבה בעברית. אם זה המקרה, מדוע לא מפתחים יותר תוכן כדי לאפשר מעורבות עם קהל משמעותי ורלוונטי זה?מכיוון שחשיבותו של תוכן ערבי מוכרת רק לאחרונה, בעלי עסקים בינלאומיים רבים מתחילים לבצע לוקליזציה של אתרי האינטרנט ופלטפורמות השיווק הדיגיטלי שלהם, למרות שהם נוטים להשתמש בערבית רגילה בלבד. למרות שזהו צעד ראשון מצוין, אם אתם יודעים מה זה שיווק נכון, אתם יודעים שמה שבאמת יבליט את מאמצי השיווק הדיגיטליים שלכם הוא הבנת הסגנונות והדיאלקטים השונים (שבהם השפה הערבית מפורסמת) שמחלחלים לאזור לפי מדינה. עסקים שמפתחים קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מתגמלים ומושכים מתוך מחשבה על ביצוע נכון של התהליך, הם אלה שיקצרו את הפירות. 

מה היתרונות של קידום אתרים בערבית?

בהשוואת קידום אתרים בעולם הערבי לקידום אתרים בעברית, ניתן לראות כמה יתרונות ברורים:

תחרות נמוכה בערבית

עד היום, התחרות בערבית בתעשיות רבות נמוכה ביותר בהשוואה לעברית. המצב משתפר, אבל בתעשיות מסוימות, ערבים מעדיפים לחפש באנגלית כי אתרי האינטרנט שמופיעים בערבית לא נראים אמינים או סתם כי יש הרבה פחות אפשרויות לבחירה.

אתרים רבים עם גרסאות בערבית פשוט מתורגמים מבלי לקחת בחשבון הנחיות של קידום אתרים

מניסיוננו, רבות מהגרסאות הערביות של אתרי אינטרנט מנוהלות על ידי חברות שאין להן דוברי ערבית שפת אם בצוות הקידום שלהן, או שיש להן מעט מאוד אנשים דוברי ערבית רהוטה בצוות.מסיבה זו, האופטימיזציה בגרסה הערבית של האתר היא בדרך כלל רק תרגום מהיר שלא לוקח בחשבון הנחיות קידום אתרים. 

מודעות PPC (תשלום לפי קליק) פחות תחרותיות 

ברוב הענפים בערבית, אנו רואים פחות מודעות PPC מכפי שניתן לראות בערבית. ברוב המקרים, מצב זה פירושו שיותר משטחי הדף בחלק העליון והקבוע תפוסים על ידי תוצאות דף אורגניות. משמעות הדבר היא יותר תנועה לאתרים שעברו אופטימיזציה טובה של קידום אתרים ממוקד ונכון, לצד מאמצי שיווק בלינקדאין או ברשתות חברתיות אחרות. 

אתרים רבים עם מיקוד לטווח קצר

ראינו מגמות רבות של קיצורי דרך כדי להשיג דירוגים מסוכנים בטווח הארוך. משווקים דיגיטליים שאינם בקיאים בעדכונים השוטפים של גוגל, מבצעים מסעות פרסום שהתוצאות שלהם הן ביטול אינדקס של אתר בגלל הפרת המדיניות של גוגל. אנחנו מקפידים רק על ביצוע תהליכים בטוחים של קידום אתרים, בשיטות כובע לבן, כדי להשיג את התוצאות המבוקשות וליצור מוניטין של אתר אמין וסמכותי. 

איך קידום אתרים בערבית יכול לסייע לכם?

סוכנות SEOFirm מתמקדת בתהליכים מדויקים להשגת תוצאות מתהליכי קידום אתרים בינלאומיים, בגישה שמבוססת על נתונים, ומחקר מפורט על השימוש בשפה הערבית באינטרנט במאמץ לפתור את האתגרים הדיגיטליים העומדים בפני עסקים כיום. מכיוון שרוב האנשים רוצים להשתמש בשפה שלהם בעת השימוש באינטרנט, ומעדיפים לקנות מוצרים בשפת האם שלהם, בעלי עסקים שמתנהלים ברמה בינלאומית נדרשים לספק חווית שפת אם ללקוחותיהם.בעשור האחרון נרשמה עלייה מונומנטלית במספרם של אנשים דוברי ערבית שנכנסים לאינטרנט. מצרים לבדה מייצגת 20% מהקהל בערבית המקוונת, בעוד שמדינות המפרץ הפרסי וצפון אפריקה מהוות ביחד 22%. עם נוכחותם של סמארטפונים, רוב האנשים משתמשים כיום במנועי חיפוש כדי למצוא את מה שהם מחפשים, מה שמחייב בעלי עסקים ליצור קמפיינים שיווקיים יעילים בערבית. 

איך עושים קידום אתרים בערבית?

ההיבטים העיקריים של השגת תוצאות גבוהות בגוגל, עם הכוונה לקהל במזרח התיכון, כוללים את השלבים הבאים:

יצירת תנועה שממירה

בשל התחרות המוגבלת בתעשיות רבות בשפה הערבית, יכול להיות פחות קשה לדרג מילות מפתח רבות בעלות נפח חיפוש גבוה. בהתאם לאסטרטגיית של האתר שלכם, ייתכן שלא הגיוני למקד למילות מפתח על סמך נפח החיפוש בלבד, אלא למקד למילות מפתח על סמך כוונת המחפש. המלצת המומחים של SEOFirm היא להתחיל תהליך קידום אתרים בערבית עם שימוש במילות מפתח המתואמות עם כוונה לבצע פעולת המרה כלשהי כמו הרשמה, קנייה, הגשת שאילתה וכן הלאה. לאחר כיסוי מספק של סוגי מילות המפתח הרלוונטיות, ניתן להתחיל למקד גבוה יותר, באמצעות שימוש בנפח חיפוש מילות מפתח בערבית עם פחות מיקוד המרה בכוונת החיפוש שלהן. 

מחקר מילות מפתח בערבית

מחקר מילות מפתח בערבית דומה למחקר מילות מפתח בעברית, עם כמה מגבלות והשלכות ייחודיות להבנה. כלים רבים שמיועדים לזיהוי מילות מפתח כמו מתכנן מילות המפתח של Google Ads או תוכנות אחרות, מתאימים במידה מסוימת למחקר מילות מפתח בערבית, אך ייתכן שיש להם מגבלות מסוימות. להלן נדון בכמה מההשלכות הייחודיות לביצוע מחקר מילות מפתח בערבית. 

איות נכון של מילות המפתח בערבית

לאחר שנים רבות של ניסיון בחקר מילות מפתח בערבית, כולל יצירת אסטרטגיה שיווקית לדוגמא, אחת הבעיות הנפוצות ביותר שאנו רואים היא שאיות מקובל שונה של אותה מילה, מניב תוצאות שונות. אחת המסקנות העיקריות שהגענו אליהן הן שלאיות הבלתי פורמלי של מילת מפתח יש לרוב את נפח החיפוש הגבוה ביותר מאחר שמחפשים בערבית נוטים לכתוב בצורה עצלנית פחות רשמית בעת חיפוש. הזמן השכיח ביותר שמצב זה מתרחש במילת מפתח בערבית הוא כאשר ערבים בוחרים לכתוב מילת מפתח שמכילה אלף, ובהתאם לאופן שבו הביטוי נכתב בשורת החיפוש של הגוגל, התוצאות שמתקבלות לחיפוש מילת מפתח נתונה, עשויות להשתנות באופן משמעותי ובהתאם יש לכוון גם את המאמצים של שיווק באמצעות תוכן בערבית. 

הבדלי ניבים והעדפות הגולשים בארצות ערביות שונות

נושא נוסף שעולה במחקר מילות מפתח בערבית מתייחס לשימוש במילות מפתח לפי מדינה. מצרי למשל, יקרא לרכב “ערבאיה” אבל ערבי סעודי יקרא לרכב “סיארה”. כלים רבים שמיועדים למחקר מילות המפתח וכלי קידום אתרים אחרים, אינם מציעים את הגרסה החלופית של מילה למדינה אחרת, כך שללא ידע מקיף בתחום השיווק הדיגיטלי, התוצאות עלולות להיות מצבים בהם הגרסאות החלופיות של מילים מסוימות, יוחמצו במהלך ביצוע מחקר מילות המפתח.אנו מוצאים שעבודה עם ערבים ישראלים, או עם ישראלים שטיילו או למדו במדינות ערביות, מסייעת להימנע מבעיה זו, כך שהצוות שלנו יודע לקדם אתר בגוגל עם הכוונה מדויקת לקהל שנמצא בכל מדינה במזרח התיכון. 

תגיות כותרת ותיאורי מטא בערבית

כמו ב-SEO בשפות אחרות, תגיות כותרת ומטא תיאורים מותאמים חיוניים לדירוג טוב בשפה הערבית. מלבד ההקפדה על ביצוע הולם של מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של הכותרות והתיאורים בערבית כמעט זהה לתהליך שמתבצע בעברית.יש לוודא שמילת המפתח העיקרית שלכם נמצאת בכותרת העמוד ולסחוט חלק ממילת מפתח תומכת משנית אם ניתן לעשות זאת מבלי לגרום לכותרת להיראות לא טבעית. עם שיווק טכנולוגי שמתבצע נכון, תיאורי מטא צריכים להכיל קריאה לפעולה בערבית וגרסאות של מילת המפתח הראשית. מגבלות התווים עבור כותרות ותיאורי מטא בערבית זהות למגבלות התווים בעברית. 

תוכן איכותי בערבית

אין ספק שיצירת תוכן איכותי בערבית מוביל להגברת התנועה, יותר מכל גורם דירוג אחר. למה? מכיוון שהתחרות בין מילות מפתח רבות במזרח התיכון נמוכה במיוחד, כך שרק על ידי תוכן ערבי באתר שלך, סביר להניח שחלק ממנו ידורג עבור שאילתות חיפוש של מילות מפתח ארוכות זנב.במהלך המחקרים שלנו לביצוע נכון של תהליכי קידום אתרים בערבית, ראינו דוגמאות לאתרים המדורגים על פני מילות מפתח רבות בתעשייה במיקומים מובילים עם פחות מ-5 קישורים לאתר והרבה תוכן ערבי.מכיוון שלהרבה תעשיות יש מתחרים מעטים שעושים אופטימיזציה למילות מפתח בערבית, חשוב לכתוב תכתוב הרבה תוכן סביב נושאים בתעשייה שלכם, ולדרג כמה שיותר תחומים. חשוב להבין שהכוונה אינה התעלמות מגורמי דירוג אחרים כמו בניית קישורים, מהירות האתר וגורמי אופטימיזציה אחרים בדף, גם אלה חשובים, אבל אפשר להשיג הרבה עם שיווק נכון של תוכן בערבית. 

שימוש נכון בקישורים

בניית קישורים היא המפתח להצלחת כל קמפיין SEO וערבית אינה יוצאת דופן. קבלת קישורים אזוריים ממדינות המזרח התיכון עם טקסטים עוגנים בערבית יכולה להיות מועילה ושווה את המאמץ. יחד עם זאת, הרבה פחות אתרים בערבית ישקלו היום קישור לאתרים ישראלים, וכדי להתמודד עם סוגיה מורכבת זו, פיתחנו כמה טקטיקות שמסייעות לנו למשוך קישורים ממדינות ערביות, למרות האתגרים. השיטה העיקרית שאנחנו נוקטים בה בתהליכי הקידום היא הכוונה לקהל במדינות שמחפש את המוצרים או השירותים שאתם משווקים. לשם כך, אנחנו יוצרים קשרים עם בעלי אתרים שעוסקים בתחומים דומים, לשיתופי פעולה שמובילים לשיפור תוצאות הדירוג לשני הצדדים. 

כתובות אתרים בערבית

כתובות אתרים בערבית מועילות להשגת תוצאות טובות מתהליך הקידום, אבל יש כמה דברים שצריך לזכור:
  1. אף אחד לא מקליד ידנית כתובת URL בערבית כי זה כל כך קל לעשות טעות שתגרום לשגיאה שתוביל להופעת “דף 404 לא נמצא”.
  2. חשוב ליצור כתובות קצרות של אתרים בערבית, וברוב המקרים לכלול מקסימום שלוש עד חמש מילים.
  3. כתובות אתרים בערבית עלולות לגרום לבעיות במעקב עבור כלי חיפוש מסוימים, וניתן למנוע את רוב הבעיות האלו כשמבינים את האופן בו פועלות כתובות אתרים בערבית.

מה לגבי שמות דומיינים לתהליכי קידום אתרים בערבית?

האם חשוב להשיג שם דומיין ערבי? התשובה הקצרה היא עדיין לא. דומיינים בערבית אינם נמצאים בשימוש נרחב, והם עלולים במקרים מסוימים לגרום לבעיות בקידום האתר, ולעיתים קרובות הם יוצרים בעיות בשימוש עם כלי מעקב שונים. 

אזורים בעולם הערבי שכדאי לקחת בחשבון עבור מאמצי ה-SEO 

כדי להשיג את התוצאות המבוקשות של קידום אתרים בערבית, כדאי לכוון את המאמצים להתאמה למדינות השונות במזרח התיכון, כמו למשל: 

מדינות המפרץ הפרסי

המפרץ הפרסי הוא האזור העשיר ביותר במזרח התיכון בשל הפקת הנפט שלו בעשורים האחרונים. ערביי המפרץ פעילים באינטרנט ונוח להם לבצע רכישות מחנויות מסחר אלקטרוני ברחבי העולם. 80% או יותר מהלקוחות שלנו מגיעים אלינו ומחפשים לשווק באזור המפרץ בגלל העושר שם והניסיון הקודם שלהם עם אזור זה. בין אם אתם מעוניינים להתחיל תהליכי קידום אתרי אופנה, מוצרי יופי, אלקטרוניקה או משהו אחר, תשיגו תוצאות טובות מהכוונת מאמצי השיווק הדיגיטלי למדינות אלו, מכיוון שסביר להניח שקיימות הזדמנויות SEO לא מנוצלות באזורים אלו. 

קידום אתרים באזור הלבנט

אזור הלבנט מורכב מלבנון, ירדן, פלסטין, סוריה ועיראק. אזור זה עבר תקופות קשות בעשורים האחרונים עקב מלחמות והגירה, אך זה גם מעמיד אותו לצמיחה עצומה במהלך התקופה הקרובה. חלק ניכר מהכישרונות באזור מגיעים מלבנון וירדן בשל מערכות חינוך טובות בכל מדינה. עיראק וסוריה צפויות לראות צמיחה מהירה בגבולות כשהן בונות מחדש תשתיות ברחבי מדינותיהן. אם אתם מתכננים למכור מוצרים ושירותים יוקרתיים בשווקים אלה, למטרות קניית לידים, חשוב לזכור שלכל מדינה יש מעמד עליון עשיר. 

קידום אתרים בצפון אפריקה 

צפון אפריקה היא החלק המאוכלס ביותר בדוברי ערבית באזור המזרח התיכון. מצרים מונה יותר מ-100 מיליון תושבים, מה שהופך אותה למדינה הגדולה ביותר באזור, אבל האוכלוסייה העצומה של אזור צפון אפריקה מצדיקה מיקוד במאמצי ה-SEO עם תוצאות משתלמות. אם יש לכם מוצרים במחירים סבירים שיכולים לפנות להמונים, זה יכול להיות אזור נהדר למיקוד, אבל גם אם המוצרים שלך ממוקדים לעשירים, עדיין יש מיליונים במעמד הגבוה ברחבי האזור שאפשר למקד אליו את מאמצי השיווק הדיגיטלי.הנקודה שחשוב להפנים היא שהבדלי הדיאלקטים ברחבי האזור הם הבולטים ביותר בהשוואה לאזורי המזרח התיכון האחרים. הערבית המדוברת של אלג’יריה ומרוקו אינה מובנת לרוב המצרים למשל, ולכן השימוש בצרפתית בנוסף לערבית בתהליך השיווק יהיה הגיוני הן באלג’יריה והן במרוקו. 

קידום אתרים בווידאו בעולם הערבי

ישנם למעלה מ-300 מיליון דוברי ערבית ברחבי העולם, מה שהופך את הערבית לשפה החמישית המדוברת ביותר. העולם הערבי הוא שוק מפתח עבור עסקים רבים, ולכן חשוב לוודא שהאתר והתוכן שלכם מותאמים לגוגל, על מנת להגיע לקהל היעד שלכם.וידאו הוא דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים ולקדם את המותג או המוצר שלכם, אבל איך תוודאו שאנשים דוברי ערבית יראו את הסרטונים שלכם? זה המקום שבו קידום אתרים בווידאו, שמתבצע על ידי המומחים של SEOFirm, נכנס לתמונה. אלו השיטות שאנחנו נוקטים בהן לביצוע אופטימיזציה של הסרטונים שלכם בערבית, להשגת תוצאות טובות של חיפוש בגוגל:
  • מחקר מילות מפתח וביטויים פופולריים.
  • שימוש במילות מפתח אלה בכל כותרות הסרטונים, התיאורים והתגיות.
  • יצירת כתוביות בערבית שמצורפות לסרטונים.
  • קידום הסרטונים ברשתות החברתיות בפני קהלים דוברי ערבית, ו ובאתרי שיתוף וידאו.
 

בשורה התחתונה, קבלו את סיוע המומחים בתהליכי קידום אתרים בערבית

אנו מקווים שהמדריך המקיף שלנו לתהליכי קידום אתרים בערבית היה שימושי עבורכם, ואם אתם מעוניינים לשכור שירותי קידום אתרים עם מומחים בתחום, שיובילו את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בערבית בגוגל, צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר שלנו כאן, או פנו למחלקת שירות הלקוחות שלנו, לקבל תוכנית ייעוץ וליווי מותאמת אישית לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם.הערבי בלי לקחת את הזמן ללמוד על הערבים והתרבות שלהם.

המומחים של SEOFirm עונים על השאלות הנפוצות שלכם

מה זה קידום אתרים בערבית?

זהו תהליך של אופטימיזציה לאתר שכתוב בערבית, על מנת להשיג דירוג גבוה בגוגל. בדומה לכל תהליך אחר של קידום אתרים, גם שיווק דיגיטלי בערבית כולל שימוש בטכניקות ואסטרטגיות שונות כדי לשפר את הנראות והדירוג של האתר בתוצאות החיפוש.

כיצד שיווק תוכן בערבית תומך בשיווק דיגיטלי?

שיווק תוכן הוא שכבה אחת של אסטרטגיית שיווק הדיגיטלי, אם קידום אתרים טכני של האתר מתבצע נכון, אתם יוצרים מודעות למותג שלכם, כך שאסטרטגיית שיווק התוכן בערבית תסייע לכל מסעות הפרסום השיווקיים שלכם.

אופטימיזציה למנועי חיפוש התפתחה מקישורים בלבד, כשהתוכן נחשב למלך והקישורים נחשבים למלכה שלו, אבל אם אין לכם תוכן, אין לכם למה לעשות אופטימיזציה! כמו כן, אין טעם ליצור תוכן ולשווק אותו באמצעות ערוצים דיגיטליים, אם ההצעה הסופית שלכם אינה מושכת.

למה חשוב לקדם אתרים בערבית?

ככל שמספר משתמשי האינטרנט בעולם הערבי ממשיך לגדול, כך גם החשיבות של קידום אתרים בערבית עולה. 

אם אתה מנהלים אתר בערבית, חישוב שהתוכן שלכם יהיה גלוי ככל האפשר לדוברי ערבית. אחרי הכול, מה הטעם ביצירת תוכן מעולה אם אף אחד לא יכול למצוא אותו?

מה החשיבות של הבנת התרבות הערבית לקידום אתרים?

הבנת התרבות הערבית, המנהגים והמסורות חיוניים כדי לספק את חווית המשתמש הטובה ביותר האפשרית באתר בערבית. 

כמו שלא תבנו אתר אינטרנט לשוק הישראלי בלי להבין את התרבות הישראלית, לא תוכלו להצליח בשיווק דיגיטלי בעולם הערבי בלי לקחת את הזמן ללמוד על הערבים והתרבות שלהם.

דילוג לתוכן