קידום אתרים בספרדית

קידום אתרים בספרדית: המדריך השלם

אסטרטגיה לקידום אתרים בספרדית חיונית לבעלי עסקים שמעוניינים להרחיב את עסקיהם לקהל הספרדי בספרד ובארה”ב. עם השינויים האחרונים באלגוריתם של גוגל, זה קריטי יותר מאי פעם שיהיה לכם אתר מקורי בשפה זו, כדי לדבר עם הלקוחות שלהם בשפתם.יחד עם זאת, ידיעת השפה הספרדית אינה מספיקה כדי להשיג את התוצאות הנכונות; זה דורש ידע והבנה מלאה של SEO יחד עם זיהוי קהל היעד והשוק המתאים על מנת כדי להצליח באמת. בהקשר זה, המומחים שלנו בחברת SEOFirm  מציגים במדריך מקיף זה את השיטות הנכונות ליצירת אסטרטגיה יעילה של קידום אתרים בספרדית.המידע שתמצאו במדריך זה כולל:
  • זיהוי כוח הקנייה וההזדמנויות להרחבת הצמיחה העסקית עם הגעה אל הקהל הספרדי.
  • חשיבות קידום אתרים לקהל דובר ספרדית.
  • יתרונות התהליך.
  • איך תהליך קידום אתרים יכול לסייע לכם.
  • איך עושים קידום אתרים נכון בשפה הספרדית.
  • תשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
 

זיהוי כוח הקנייה וההזדמנויות להרחבת הצמיחה העסקית עם הגעה אל הקהל הספרדי

כוח הקנייה של אנשים דוברי ספרדית גדל במהירות באמצעות הגירה מתמשכת ושיפורים בגישה למשרות איכותיות בקרב קהילות היספאניות. כוח קנייה עצום זה מסתכם בעובדה אחת פשוטה: הדמוגרפיה הזו גדלה ואי אפשר להתעלם ממנה.התהליך חיוני לעסק שלכם על מנת שתוכלו להתחרות היטב בשוק ההולך וגדל הזה. חברות רוצות להרוויח כסף, והן עושות זאת על ידי הגעה ליותר לקוחות. אז אם אתם עדיין תוהים למה קידום אתרים בספרדית חשוב, התשובה הקצרה היא שכדאי שתזהו את הכוח של מגמות הקהל הספרדי, ותתחילו לספק תשובות, פתרונות ומידע לקהל זה בהקדם האפשרי. התשובה המורחבת לשאלה זו תגיע מיד. 

למה קידום אתרים בספרדית חשוב?

ספרדית היא השפה השנייה בגודלה במונחים של דוברי שפת אם והשפה הרביעית המדוברת בעולם, עם למעלה מ-540 מיליון דוברי השפה, שלרובם הרבה יותר נוח לגשת לתוכן ולעשות עסקים בשפת האם שלהם. כתוצאה מכך, חברות שמסרבות להסתגל לחשיבות קידום אתרים בינלאומי, מאבדות נתח שוק משמעותי כאשר לקוחות אלו מחפשים מתחרים דוברי ספרדית.המקורות המובילים של משתמשים דוברי ספרדית מגיעים ממדינות אלה:
  • מקסיקו
  • קולומביה
  • ארגנטינה
  • ספרד
  • ארצות הברית
  • ויש גם עוד אינספור ממדינות אחרות בדרום אמריקה.
מספר דוברי הספרדית נמצא במגמת עלייה. למעלה מ-20 מיליון אנשים לומדים כיום ספרדית כשפה שנייה. בנוסף, תוכן ספרדי הוא השלישי במספר הרב ביותר באינטרנט אחרי אנגלית וסינית, כך שתהליך קידום אתרים בספרדית חיוני אם אתם מעוניינים להגיע לפלח שוק כל כך רחב. 

תחרות אונליין מינימלית

השהייה של עוד כמה שנים לפני הקמת אתר בספרדית עשויה להיות הרת אסון עבור העסק שלכם, אבל אם תתחילו היום, יהיה לכם יתרון תחרותי. חיבור עם קהל דובר ספרדית דרך אתר דו-לשוני יגדיל את הסיכוי שקהל היעד שלכם ירכוש את השירותים הספציפיים שלך על פני אלה של המתחרים שלכם.שיווק אונליין פירושו, בין היתר, אספקת תוכן איכותי, שירותים ועזרה בספרדית מאפשרת לכם לבנות מערכת יחסים עם לקוחות דוברי ספרדית. הם יחשבו שהעסק שלך ידידותי ואמין יותר. בנוסף, אין ספק שללקוחות אלו יהיה נוח יותר לבצע סחר בשפת האם שלהם. 

מה היתרונות של קידום אתרים בספרדית?

האוכלוסייה הספרדית באמריקה וברחבי העולם, כולל בישראל, גדלה – ומהר, ובאופן שאינו מפתיע, גם אוכלוסיית האנשים המזדהים כרב גזעיים, הולכת וגדלה. חדשות נהדרות, נכון? אז מהם היתרונות של הצגת האתר שלכם בפני קהל דובר ספרדית? בואו נתעכב רגע על השאלה הזו.תקשורת יעילה אינה רק הבנת השפה, אלא בקיאות בתהליכים הנדרשים למשיכת תשומת לב של אנשים שדוברים שפה שונה, כדי לגרום להם להרגיש מיוחדים ושהם מטופלים היטב. זה המקום שבו תהליך נכון של קידום אתרים נכנס לתמונה.הצגת האתר שלכם בפני הקהל הספרדי, בשפת האם שלו, משדרת את המסר שבית העסק שלכם מעוניין לעשות עסקים עם קהל זה, ולכן מתאים את עצמו באופן מדויק וממוקד. 

הגעה אל יותר אנשים

אם שפת האם של אדם היא ספרדית, המכשירים שלו יהיו בשפה זו – גם אם הוא מדבר שפה שנייה, למשל אנגלית, באופן שוטף. שיווק דיגיטלי מדויק מבוסס על הדקויות של השפה, וזוהי נקודה שבעלי עסקים רבים מחמיצים את חשיבותה ומתעלמים ממנה. יחד עם זאת, פנייה אל הקהל בשפה ובניב המדויק שלו, מובילה לפוטנציאל הכנסה גדול למי שרוצה לכבוש שווקים חדשים. 

איך קידום אתרים בספרדית יכול לסייע לכם?

מעבר לאופטימיזציה פשוטה למנועי חיפוש עבור האתר שלכם, בעלי עסקים רבים מעוניינים ללכת צעד קדימה ולהשקיע בקידום אתרים בספרדית. זה נכון במיוחד עבור בעלי עסקים שהמוצרים או השירותים שלהם פונים לאוכלוסיות היספניות גדולות.כמעט 40 אחוז מהאוכלוסייה ההיספאנית מדברים בעיקר ספרדית, מה שאומר שבמהלך השנים הקרובות, יהיה בסיס לקוחות עצום בארצות הברית, בישראל וברחבי העולם, שידבר רק ספרדית. נקיטת צעדים היום כדי להגיע לאותם לקוחות דוברי ספרדית הוא צעד חכם עבור כל עסק. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי שילוב בניית אסטרטגיה שיווקית שמותאמת לקהל הספרדי. 

התמודדות הולמת מול המתחרים

מטרת התהליך היא לשפר את האיכות ואת נפח התנועה של הלידים שמגיעים לאתר הספרדי שלכם. כשמדובר בשיווק חברה באינטרנט בכל שפה, גוגל היא עדיין הכוח המניע העיקרי. הבעיה היא שכאשר אתרים ספרדיים אינם מופיעים בשני העמודים הראשונים של תוצאות החיפוש, קיימים פחות סיכויים שדוברי ספרדית פחות ימצאו אתרים אלו. כדי להחמיר את המצב עוד יותר, סביר יותר שהם  יפנו למקום אחר.כאשר התהליך מתנהל בקפדנות ובמקצועיות, תוכלו להשיג תוצאות לא רק של הובלת תנועה ממוקדת יותר לאתר שלכם, אלא גם להמיר את המבקרים האלה ללקוחות משלמים ולהגדיל את ההכנסות של העסק. למעשה, קידום האתר לקהל דובר ספרדית יכול אפילו לעזור לעסק לפרוץ לשוק לטיני ולהתחבר לקהל היספאני ממוקד. 

קונים קולקטיביים

צרכנים היספניים נוטים יותר לקנות באופן קולקטיבי באינטרנט, כאשר צרכנים צעירים דו-לשוניים/דו-תרבותיים מניעים את המגמה קדימה במיוחד בקרב קבוצות גיל צעירות יותר. מחקר שנערך לאחרונה הראה ששש הקטגוריות המובילות עם פעילות מקוונת קולקטיבית הן:
  • טכנולוגיה
  • מזון/מכולת/VMS (ויטמינים, מינרלים ותוספי מזון אחרים)
  • שירותים רפואיים,
  • בידור
  • שירותים פיננסיים 
  • ומכשירי חשמל.
חוויה חיובית של פרסום עסקים באינטרנט יכולה להגיע רחוק, כאשר צרכנים היספנים בוחרים לעתים קרובות לחלוק את החוויות החיוביות שלהם עם אחרים באינטרנט ובאופן אישי. 

לטינים דו-לשוניים ודו-תרבותיים

למרות שבחינת אסטרטגיית קידום בשפה הספרדית היא התחלה מצוינת, הידיעה שלא כל הצרכנים ההיספנים הם דומיננטיים בספרדית היא המפתח. על ידי הבנה חזקה של הצרכן ההיספני הדו-תרבותי והדו-לשוני, עסקים יכולים לעשות עבודה טובה יותר בהגעה אליהם בשפה ובתוך התרבות באופן שיהדהד.סוכנות שיווק דיגיטלי שבקיאה בתהליכים הנדרשים להגעה לקהל ההיספני, עם בקיאות בשיטות הנדרשות לחיבור באופן אותנטי עם הקהל החיוני הזה היא דרך מצוינת להשתמש בשיווק לטיני ביעילות ולהבטיח קמפיינים מוצלחים של שיווק ופרסום דיגיטלי לעסק שלכם.  

איך עושים קידום אתרים בספרדית?

השלבים הדרושים לתהליך קידום האתר שלכם בספרדית, כפי שהם מתבצעים על ידי המומחים שלנו, כוללים: 

אופטימיזציה של האתר 

אופטימיזציה של האתר הספרדי שלכם מתבצע בתהליך דומה לאופטימיזציה למנועי חיפוש בעברית עם כמה שיקולים ייחודיים. תרגום פשוט אינו מתאים לחלוטין למטרות אלו, כך שחשוב לקבל את הייעוץ המקצועי של המומחים של SEOFirm, כדי לשפר את החשיפה הספרדית של העסק שלכם. 

מבנה האתר

בבניית אתר מרכזי, קיימות אפשרויות להצגת האתר בשפות שונות, וזהו סוג הפונקציונליות שנדרש באתר שלכם. הנקודה שחשוב להפנים היא שהתהליך אינו כולל סתם בניית אתר נפרד עם אותו תוכן בספרדית, אלא יצירת אתר שמשלב מספר שפות בתוך מבנה משותף.הגדרה זו פירושה תכנון של דומיינים ומבנה כתובת האתר שלך, משהו שהוא מעבר לידע המקצועי של רוב בעלי העסקים. לכן חשוב לשכור את הסיוע של המומחים המקצועיים על מנת להתנהל נכון, מכיוון שקיימות אפשרויות שונות ורבות להשגת התוצאות המבוקשות.כך, לדוגמה, חלק מהאתרים משתמשים בספריות משנה, בעוד שחלק משתמשים בתת-דומיינים, ולא תמיד ברור מיד איזו אפשרות תתאים לעסק שלכם. 

תכנון הנושאים שיופיעו באתר

יש לתת את הדעת על הנושאים של האתר שלכם. כמות הנושאים תלויה מאוד בעסק שלכם, אבל כדאי לחשוב על לפחות בין ארבעה לשישה נושאים רלוונטיים. כך, לדוגמה, אם המטרה היא מכירת נעליים, הנושאים שלך יכולים להיות נעליים, נעלי סלבריטאים, טרנדים אופנתיים, טיפוח כף הרגל וסגנונות אופנתיים. 

יצירת תוכן מותאם לספרדית

נדרש יותר מסתם תרגום התוכן לספרדית על מנת לדבר עם קהל היעד שלכם. הסיבה לכך היא שיש יותר מ-580 מיליון אנשים שמדברים ספרדית ברחבי העולם. הם מגיעים מ-19 מדינות שונות ומדברים בניבים שונים.כלומר, יש להבין היטב את הניב ואת התרבות של קהל היעד אליו אתם מעוניינים להגיע. לקהילה הלטינית יש פוטנציאל כלכלי גדול – ויש דרך נכונה לתקשר איתם!כדי שתהליך קידום אתרים בספרדית יצליח, התוכן צריך להיות מוגש באופן מושלם עם בקיאות בכל הדקויות של השפה, ולכן יש לאתר את מילות המפתח הרלוונטיות, לכתוב מאמרים איכותיים, ולחכות לפניות מהלקוחות החדשים שלכם! 

מודעות לווריאציות אזוריות בשלב בחירת מילות המפתח המתאימות

בדיוק כפי שיש כמה דרכים לומר מילה מסוימת בשפה העברית, למשל – ציתות וציטוט, מילים שנשמעות דומות אבל יש להן משמעויות שונות, כך גם בשפות אחרות. לדוגמה, בקולומביה, המילה טורטה פירושה עוגה, בעוד שבמקסיקו זה אומר כריך. לכן, אם המטרה היא לכלול מילת מפתח עבור כריכים לקידום בית העסק שלכם במקסיקו, ניתן  אתה להשתמש במילה טורטה, אבל זה לא יעבוד אם המטרה היא למקד את תהליך הקידום ללקוחות באזור קולומביה.לכן חשוב להבין את מגוון הווריאציות של המילים באזורים שונים וליצור מילות מפתח בהתאם כדי להגיע ליותר קהלים. בדרך זו, ניתן להשיג יותר תנועה מקוונת, שפירושה יותר לידים ומכירות. 

יצירת מילות מפתח פרטניות

ניתן להשתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל על מנת לחפש מילות מפתח. בתהליך איתור מילות המפתח המתאימות בספרדית, המומחים שלנו משנים את הגדרת שפת ברירת המחדל מעברית  לספרדית. עם הקפדה על חווית המשתמש, ניתן לאתר שיטות חדשות של שיווק מוצרים כדי להגיע לקהל היעד. הנה דוגמה שתבהיר את הנושא. נניח שאתם עוסקים בתעשיית האירוח, ואתם מעוניינים למשוך לקוחות לעסק שלכם. אתם יודעים שרוב האנשים מחפשים מלונות במיקומים שהם מתעניינים בהם או במקומות שהם רוצים לבקר בהם. יחד עם זאת, במיקוד מילת המפתח, חשוב להשתמש במילים פרטניות על מנת להגיע לקהל הפוטנציאלי שלכם. לכן יש למקד את מחקר מילות המפתח בהתבסס על שירותים שלקוחות מוצאים אטרקטיביים כגון מלונות עם חדרי כושר, מלונות עם בריכות שחייה, מלונות עם ברים פתוחים וכן הלאה. בהתנהלות זו, ניתן להגיע לקהל גדול, עם סיכוי לצמיחה עסקית בטווח הארוך. 

התמקדות בהגעה כיצד להגיע לקהל היעד המתאים

המומחים שלנו חוקרים ולומדים כל פרט קטן על השוק אליו אתם רוצים להיכנס וכן על הלקוחות הפוטנציאליים שירצו לקנות את המוצרים או השירותים שלכם. כך, למשל, אנחנו מזהים את אתרי האינטרנט ומנועי החיפוש המקוונים שהלקוחות משתמשים בהם הכי הרבה. במיקומים מסוימים, YouTube הוא האתר הפופולרי ביותר, בעוד שבמיקומים אחרים יש את גוגל כאתר הפופולרי ביותר. לכן יש אנחנו ממקדים את מאמצי הקידום שלנו בהתאם, על מנת להגיע ליותר משתמשים. בגישה זו, זמן העבודה והכסף שלכם אינם מתבזבזים על אתרים שאינם מניבים החזר השקעה גבוה. עם הכרת התחומים שאליהם יש למקד את תהליך הקידום, קל יחסית להגיע לקהל שיעזור לחברה שלכם לצמוח. 

הבנת מאפייני התקשורת עם הקהל הספרדי

אין זה מפתיע שכדי לתקשר עם קבוצה, חשוב להכיר אותה. לכן יש להבין את האופן בו הקהילה הלטינית מקיימת אינטראקציה עם האינטרנט והרשתות החברתיות. האם הם משתמשים בפלטפורמות אלו בגישה מקצועית? האם הם רגילים לקניות באינטרנט? כמה זמן הם מבלים בכל פלטפורמת רשת חברתית? כל אלו הן שאלות חשובות שכדאי לדעת את התשובה עליהן כדי להצליח בשוק החדש הזה. 

אבל בלי פאניקה! הנה החדשות הטובות

מחקר שנערך בשנת 2021 גילה ש-66% מהקהל ההיספני הקדיש תשומת לב למודעות מקוונות. מספר די גדול, נכון? במובן זה, אנחנו מקפידים לספק ללקוחותינו דוחות חודשיים שמתעדים את התוצאות של הצעדים שאנחנו נוקטים בהם לקידום האתר הספרדי שלכם, על מנת שתוכלו לעקוב מקרוב אחר הצלחתכם.קידום אתרים בספרדית מאפשר לכם לגוון את נוכחות החברה שלך בשוק, כך שאין לכם הרבה מה להפסיד עם שימוש באסטרטגיה מקצועית, אבל יש לכם הרבה מה להרוויח! SEOFirm היא חברה שמתמחה בקידום אתרים בינלאומי, ואנחנו סומכים על הצוות הרב תרבותי שלנו שמוכן לענות על כל הדרישות שהמותג שלכם צריך על מנת להיכנס בהצלחה לשוק חדש. 

זיהוי המוצרים או השירותים שהלקוחות בספרד מחפשים, והבנת התנהגויות הקנייה שלהם

איזה תוכן משתמשים מחפשים? היכן הם מתחילים את התהליך, דרך הדסקטופ או הנייד? האם הם רוכשים מוצרים באינטרנט? אילו מוצרים הם רוכשים? איך הם מבצעים תשלום? והכי חשוב, מה הכוח שלכם? מה המוצרים או המותג שלך מביאים שהמתחרים שלך לא? לקוחות היספנים נוטים יותר לסמוך על מותגים שבקיאים בתרבות ובקהילה שלהם, ולכן הם נאמנים למותגים כאלה מכיוון שרוב האנשים אוהבים לעקוב אחר מה שהם מאמינים בו, וחברות יכולות להפיק תועלת רבה אם הן יכולות לזכות בתמיכת קהל זה. לכן, בתהליך שיווק בגוגל, חשוב להעביר את מסר המותג ביעילות, להודיע לקהל היעד על הייחודיות והיתרונות שלכם, ולדבר איתם בשפה שלהם, כדי לשדר להם את המסר שאתם מבינים את הצרכים שלהם. כך תוכלו להפוך למותג בולט בקרב הלקוחות הספרדים. 

הקפדה על עקביות

אם הרכיבים בדף של האתר שלכם הם בשפה הספרדית, כגון תוכן הדף, מבנה כתובת האתר, תגיות ALT ומטא נתונים, אז הרכיבים מחוץ לדף שלך, כגון בניית קישורים, צריכים להיות גם בשפות הספרדית. יש לטפל באתר הבינלאומי באופן עקבי. בדיוק כמו אתרים בעברית, גם אתרים ספרדיים צריכים עדכוני מילות מפתח, ותוכן איכותי רלוונטי לזמן, עם תמונות וסרטונים חדשים. כאשר ברצונכם להצמיח את העסק שלכם על פני גבולות בינלאומיים, ובמקרה זה, על פני הקהילה ההיספאנית, חשוב להתייחס למורכבות הדרישות שיש ללקוחות שונים. אין שני אנשים זהים, ובאופן דומה הפרספקטיבה וההתנהגות המקוונת של אנשים דוברי ספרדית ודוברי עברית יהיו שונים גם הם, כך שאין להשתמש באותה אסטרטגיית SEO כדי להגיע ביעילות למשתמשים מגוונים.  

כמה מילים לסיום

ב-SEOFirm, חברה לשיווק באינטרנט, יש לנו מומחים שמבינים את הקהילה הספרדית, ולכוח העבודה הדו-לשוני שלנו יש את המיומנות ביצירת אסטרטגיות קידום אתרים ספרדיות יעילות, שאתם ובית העסק שלך יכולים להפיק מהם תועלת.אנחנו נסייע לכם לבנות ולקדם אתר בספרדית עם תוכן איכותי, בהתאמה להנחיות העדכניות של גוגל לקידום אתרים. יש לנו צוות דוברי ספרדית שוטפת, והם בקיאים ביישום תהליכי קידום אתרים בינלאומי, כך שנוכל למקד את התהליך למספר רב יותר של משתמשים דוברי ספרדית. אז אם המטרה שלכם  היא להרחיב את העסק שלכם לכוח הקנייה העצום של קהל דובר ספרדית, או לבנות בלוג קידום אתרים בשפה הספרדית, צרו איתנו קשר עוד היום, כדי שנרכיב ביחד תוכנית שיווק דיגיטלי מנצחת, שתתאים להעדפות, למטרות ולתקציב שלכם. 

המומחים של SEOFirm עונים על השאלות הנפוצות שלכם

איך יוצרים אסטרטגיית כתיבת תוכן SEO בספרדית?

יצירת אסטרטגיית כתיבת תוכן לקידום אתרים בספרדית אינה שונה מאוד מביצועה בעברית, וההבדל היחיד הוא שיש צורך צריך להפיק את כל התוכן בספרדית ברמת שפת אם, עם שליטה ובקיאות בניבים השונים של הקהלים במדינות השונות, והכרת התרבות הספרדית במלואה.

איך עושים מחקר מילות מפתח בספרדית?

על מנת לערוך מחקר מילות מפתח טוב עבור אסטרטגיית כתיבת תוכן SEO בספרדית, יש לשכור שירותי קידום אתרים שהצוות שלהם כולל אנשים שדוברים ספרדית ברמת שפת אם. נכון שכל אחד יכול לקחת מילת מפתח ולהשתמש בה ב-AdWords, אבל לא כל אחד יכול לחשוב על מילות מפתח נרדפות וגרסאות. 

גם כשגוגל מסוגלת לזהות מילים נרדפות בדייקנות גבוהה למדי, אין תחליף לביצוע התהליך על ידי איש מקצוע שדובר ספרדית כשפת אם. אז כשאתם שוכרים צוות מקצועי שיבצע את המחקר, חשוב שתזכרו שמחקר מילות מפתח זה ישרת אותך בטווח הארוך עבור אסטרטגיית SEO הספרדית שלך, כך שההשקעה תהיה שווה.

איך מודדים את התוצאות?

בכל שנייה, יש יותר ויותר עסקים המשווקים את המוצרים והשירותים שלהם עם אפשרויות שונות של פרסום חינם בגוגל לשוק ההיספני. אבל בעוד שאסטרטגיות שיווק מסורתיות מייצרות תוצאות שקשה מאוד לעקוב ולמדוד אותן, ניתן למדוד ביעילות את התוצאות של אסטרטגיית שיווק מתוכננת היטב.

לאחר יצירת דפי האתר שלכם בספרדית, וביצוע אופטימיזציה, המומחים שלנו יסייעו לכם לעקוב אחר התוצאות כדי להבין מה עובד ומה לא, ולוודא שפלח השוק החדש של צרכנים דוברי ספרדית ימשיך לצמוח בצורה אורגנית.

מה קורה אחרי שהסכמנו לעבוד ביחד?

עם ההסכמה על שכירת שירותי המומחים שלנו, אנו מפתחים קמפיין פרסום אתרים אורגני טהור להעברת תנועה לנכסי האינטרנט שלכם בשפה הספרדית, בין אם זה רק דף נחיתה אחד, אתר אחד שלם או אשכול אתרים (גישה מרובת פלטפורמות). 

ההתמקדות שלנו תהיה בסיוע לכם לפתח פרופיל קישורים מגוון היטב, שמותאם אישית לבית העסק שלכם. 

אסטרטגיית בניית הקישורים, שעדיין חשובה בשוק מילות המפתח התחרותי של היום, תתמקד ביצירת תוכן ובמיקום והפצה אסטרטגיים, מה שיוביל להגדלת התנועה הממוקדת ממשתמשים בשפה הספרדית, הגעה ליותר לקוחות, ובסופו של דבר השגת יותר הכנסות לעסק שלכם.

דילוג לתוכן