כל בעל עסק יודע שיש לשיווק דיגיטלי פוטנציאל גדול, שכן הוא יכול לייצר לעסק זרימה קבועה של “מתעניינים במוצר”, שעתידים להפוך ללקוחות חדשים ומשלמים. אבל שלא תטעו, קידום אתרים הוא אומנות שצריכה להתבצע רק על ידי המומחים בתחום.
אז אם האתר שלכם מיצה את מלוא הפוטנציאל שלו בארץ, והגעתם כבר לתוצאות המכובדות של הדירוג הכי גבוה בגוגל, אבל התחלתם להבחין גם בתנועה שמגיעה לאתר מגולשים בסין, זה הזמן להתחיל לחשוב על פריצה עסקית לקהל היעד הסיני.
הצוות של SEOFirm, סוכנות השיווק הדיגיטלית שמתמחה בתהליכי קידום אתרים בינלאומי, יסייע לכם להגיע לשוק הגלובלי עם תהליכים מדויקים של קידום אתרים בסינית, ובמאמר זה, שנכתב על ידי המומחים שלנו, תלמדו איך לייעל את העסק שלכם למנועי חיפוש כמו גוגל ובאידו. בין היתר, אלו הנושאים העיקריים שנדבר עליהם:
- מאפייני התהליך.
- למה התהליך חשוב לצמיחה העסקית שלכם?
- יתרונות התהליך.
- איך קידום האתר שלכם בסין יכול לסייע לכם?
- איך מתנהל תהליך ייעול האתר שלכם למנועי החיפוש באידו וגוגל?
- ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
למה קידום אתרים בסינית חשוב לצמיחה העסקית שלכם?
בואו נתחיל עם דוגמה. תארו לעצמכם משתמש אינטרנט בסין, שמחפש “יצרן אוזניות בסין”. כשהוא מקליד את השאלה הזאת במנוע החיפוש בסין, הוא מקבל כמה מיליוני תוצאות. הוא לוחץ על הקישור הראשון בדף התוצאות, שם הוא מקבל את כל המידע המעניין והרלוונטי עבורו, ובדיוק ברגע הזה נכנסת לתמונה החשיבות של התנהלות נכונה ומדויקת בקידום האתר שלכם.
קידום אתרים הוא מונח פופולרי, אשר מייצג את ראשי התיבות של “אופטימיזציה למנועי חיפוש”. המשמעות היא תהליכים שמגבירים את הנראות המקוונת של אתר אינטרנט ובכך מביאים לדירוג טוב יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם הוא גוגל, ועבור השוק הסיני, זה Baidu.
מכיוון שיותר משני שלישים ממשתמשי האינטרנט לוחצים רק על חמש התוצאות האורגניות הראשונות בחיפוש מקוון, חשוב לבצע תהליך נכון ומדויק של אתרים, ובמיוחד כשהמטרה היא לפרוץ לשווקים זרים, ובטח שזה חשוב כשהתהליך מכוון למעצמה חזקה כל כך כמו סין.
מומחים בתחום מבדילים בין קידום אתרים בדף לבין קידום אתרים מחוץ לדף
קידום אתרים בדף מתייחס לאמצעים שאנשי המקצוע המומחים בתחום נוקטים בהם ישירות באתר האינטרנט שלכם. קידום אתרים מחוץ לדף מתרחש מחוץ לאתר האינטרנט שלכם, למשל ברשתות חברתיות.
בסין, מה שמכונה “אותות חברתיים” אלה מגיעים בעיקר מווייבו, ובטייוואן והונג קונג במיוחד דרך אינסטגרם קידום, למצד הקפדה על נראות בינלאומית חזקה של האתר שלכם גם בפייסבוק, בטוויטר ובלינקדאין.
עכשיו בואו נחזור רגע למשתמש בסין שהקליד שאלת חיפוש בבאידו או בגוגל. לאתרים שהוא לא לחץ עליהם, לא הייתה הזדמנות להרשים אותו. למה זה קורה?
איך עובדים מנועי החיפוש?
אופן הפעולה של מנועי החיפוש מבוססים על שני היבטים חשובים במיוחד: סריקה והוספה לאינדקס. ההתנהלות הזו דומה לזחילה של עכבישים, ולכן הרובוטים של מנועי החיפוש נקראים גם עכבישים. הם נשלחים על ידי מנועי חיפוש, שמחפשים באופן שיטתי באינטרנט, ואוספים את כל המידע הזמין באתרים ציבוריים.
לאחר איסוף המידע הזה, יש לארגן ולמיין אותו. זה נקרא אינדקס, ותהליך זה קובע את המיקום בו האתר שלכם יופיע בתוצאות מנוע החיפוש. מומחי קידום אתרים בסינית מייחסים חשיבות רבה לאינדקס הזה, שכן הוא חשוב כדי שאתר יופיע במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות.
קל יותר לסרוק אתר מובנה היטב עם תוכן משמעותי. מצד שני, אתר לא מובנה שהוא גם איטי יכול להיסרק ולהיות מאונדקס באופן גרוע או בכלל לא. מבחינת באידו, תהליך הזחילה הזה עדיין איטי מאוד בהשוואה לגוגל, ומה שחשוב להפנים זה שברוב המקרים, אתרים שאינם מובנים, אינם נסרקים.
לכן במהלך קידום האתר שלכם לקהל היעד הסיני, יש לוודא שהאתר מבוסס על מבנים פשוטים וברורים ושהוא נטען במהירות. בדיוק בנקודה הזו, יועץ SEO מייעץ לכם לגבי ההתנהלות הנכונה, עם ליווי לאורך כל התהליך.
עכשיו, שהבנתם למה חשוב שיהיה לכם אתר שפונה לקהל היעד שלכם בסין, בואו נראה איך מייעלים את האתר שלכם למנועי החיפוש בסין.
יתרונות קידום אתרים בסינית
יתרונות קידום האתר שלכם לקהל היעד הסיני, חשוב מכיוון שסין נחשבת היום למדינה סופר דיגיטלית שהופכת לשוק האינטרנט והמובייל הגדול בעולם, עם יותר מ-950 מיליון משתמשי אינטרנט בשנים 2022-2023. אז כן, אם אתם עדיין מתלבטים את התהליך הזה בשבילכם, הוא מגיע עם כמה יתרונות מהותיים שכדאי שתכירו:
הגדלת המודעות לבית העסק שלכם בסין
לאינטרנט יש נוכחות עצומה בחיי היומיום הסינים מאז חדירת המכשירים הניידים, והם מבצעים חיפושים נרחבים כדי לקבל מידע על נושאים שונים כולל תוכן שנוגע למוצרים, מותגים או אפילו רכישות מקוונות.
עסקים שרוצים לפתח את הנוכחות שלהם בשוק הסיני צריכים להתחיל ב-Baidu, מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בסין שיש לו יותר מ-70 אחוז נתח שוק. Baidu הפכה לפלטפורמה חזקה מאוד עבור חברות שרוצות לשפר את הנראות שלהן בשוק הסיני ולכן להגדיל את מכירותיהן.
הגדלת התנועה לאתר
קיים קשר חזק בין החיפוש של הצרכנים במנוע החיפוש לבין דף התוצאות. אם לאתר שלכם יש מיקום רלוונטי במנוע החיפוש, מספר המבקרים באתר שלכם יגדל.
המציאות היא שלמעלה מתשעים אחוזים מהתנועה שמגיעה ממנועי חיפוש כמו Baidu עוברת לאתרים הרשומים בעמוד הראשון.
תמיכה בהגדלת מכירות מקוונות
למשווקים המשלבים אסטרטגיות שיווק דיגיטלי עם הקפדנות על ביצוע הנחיות עדכניות ונכונות של קידום אתרים בסינית, יש הזדמנות להגדיל את הנראות שלהם במנועי החיפוש. עם התנהלות מקצועית של צוות מומחים בתחום, אתרי האינטרנט של חברות יוצבו מול לקוחות פוטנציאליים המחפשים באופן פעיל סחורות ושירותים שחברות מציעות.
כך שתהליכים מוקפדים של קידום אתרים מבוססים על השיטות הטובות ביותר לשיפור דירוג נראות האתר שלכם בתוצאות החיפוש, מה שיוביל גם להגברת מכירות המסחר האלקטרוני שלכם בסין.
איך קידום האתר בסין יכול לסייע לכם?
שינוי הטייטל שלכם מ”עסק מקומי ישראלי” ל”עסק בין לאומי”, הוא נקודת מפנה. אנחנו מאמינים שזאת אחת ההחלטות הטובות ביותר שאתם יכולים לעשות, במיוחד כשבוחנים את זה בהסתכלות לטווח הארוך.
צמיחה עסקית, גריפת נתח שוק, התמודדות מול מתחרים, הפצה רחבה של המוצרים שלכם, גיוון הקהל שצורך אותם – כל אלה רק חלק מהשלבים שיסייעו לבית העסק שלכם להשיג צמיחה בינלאומית משמעותית בסין.
אין צורך להיות גאוני שיווק או להבין בדיוק מה זה פרופיל עסקי באינסטגרם, כל מה שאתם צריכים כדי להצליח עם שיווק דיגיטלי לקהל הסיני, הוא צוות של חברת קידום אתרים בינלאומית שתלווה אתכם בתהליך ותייעץ לכם בכל שלב.
אנחנו חיים ונושמים את שיווק דיגיטלי, ויש לנו את הכלים לסייע גם לכם להתנהל בצורה מדויקת וחכמה, ליישם טכניקות SEO בין לאומיות, ובסוף – לכבוש את האינטרנט ברמה הגלובלית.
איך מתנהל תהליך ייעול האתר שלכם למנועי החיפוש באידו וגוגל?
האלגוריתמים של גוגל, Baidu ושות’ לוקחים בחשבון הרבה דברים. בואו נסתכל מקרוב על המאפיינים העיקריים בתהליך, שיש להקפיד עליהם כדי להשיג תוצאות מעולות של אופטימיזציה לאתר שלכם למנועי חיפוש, בגישה מקצועית, מדויקת ומתקדמת.
אופטימיזציה לאתר
כדי שתוכלו ליהנות מההזדמנויות העסקיות שמגיעות עם שוק השיווק הגלובלי, חשוב לבצע אופטימיזציה באופן קבוע. כחלק מהליך הקידום, אנחנו מתמקדים בבניית אתר שנראה טוב ומתכתב עם התרבות בסין.
האופטימיזציה כוללת גם יצירת תכנים איכותיים שמותאמים לקהל היעד הסיני שהעסק שלכם מכוון אליו. תוכן מעולה מסייע במשיכת תנועה אורגנית של גולשים דוברי סינית שמגיעים לאתר שלכם, קוראים את התכנים, ממשיכים לדפים אחרים, ומבצעים רכישות או יוצרים איתכם קשר.
זוהי שיטת פעולה שמבוססת על ידע ומיומנות, ובקיאות בהנחיות העדכניות של קידום אתרים מקומי ובינלאומי, אבל כדי להשיג את ההצלחה המבוקשת, יש להבין גם את ההנחיות והחוקים העדכניים של מנוע החיפוש באידו.
מחקר מילות מפתח
מילות מפתח הן אותם ביטויים שאנשים מקלידים במנוע החיפוש על מנת למצוא מענה לשאלות שלהם. התייחסות נכונה ומדויקת למכלול המילים והביטויים המוקלדים במנועי החיפוש חיונית להליך קידום אתרים וזהו חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית SEO בין לאומית.
השלב הזה מביא איתו דגש חשוב: בתהליך פרסום עסק באינטרנט, ובמיוחד בתהליכי קידום אתרים בינלאומיים, בשום אופן לא משתמשים בטקטיקות מהירות של תרגום חופשי ומילולי, מכיוון שמטרת התהליך היא להתאים את האתר החדש שלכם צריך למשתמשים סיניים, ולכן יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים שמאפיינים את קהל היעד שלכם, ובייחוד את השפה שהוא משתמש בה.
השפה הסינית מאופיינת בניבים שונים, סלנג וניואנסים שמייחדים אותה – כל אלה לא יכולים לעבור בתוכנת תרגום פשוטה. יש כאן צורך בעבודה עם מישהו שדובר את השפה ומכיר אותה על בוריה.
אבל זה עוד לא הכול. שימו לב:
המפתח הוא הבנת ההתנהגות של משתמשי הקצה, ואפשר להגיד שזהו האתגר המרכזי של תהליך קידום אתרים בין לאומי. מנוע החיפוש הפופולרי בסין הוא באידו (ולא גוגל כרום), ולכן יש להבין איך אותם גולשים סיניים משתמשים בו, כך שהליך קידום אתרים בסינית יניב את התוצאות המבוקשות.
הנקודה שחשוב להפנים היא שהשיטה הזו לא עובדת רק בהליך של קידום האתר שלכם לקהל הסיני, ויש לנקוט באותה הגישה גם בפרויקטים של קידום אתרים במדינות קרובות כמו קוריאה הצפונית, נפאל, וייטנאם ומיאנמר.
יצירת תוכן איכותי
הדבר החשוב ביותר בדף הוא תוכן איכותי המציע ערך מוסף למשתמש. זה יכול להיות מידע שימושי, בידור או שירות. כשגולש בסין מחפש מידע על יצרני אוזניות בסין, הקישור בראש עמוד התוצאות (שעליו הוא לחץ) הכיל מידע רב, מוצרים, תמונות ומאמרים איכותיים שנוגעים לנושא שהוא מחפש.
במילים פשוטות, פירוש גוגל הוא שאם משתמשים מקוונים מבקרים באתר ואוהבים את התוכן, הם נשארים בדף זה זמן רב יותר. זהו אחד מכמה גורמים שמציבים אתרים כאוטוריטות בתחומם, מכיוון שיש כמעט שני מיליארד אתרים באינטרנט, כך שתוכן איכותי הוא חובה.
הבנה מקצועית בתהליכי בניית קישורים
בשלב הזה, המטרה היא שהאתר שלכם יתחיל לתקשר עם באידו, באמצעות הגדלת הכמות (והאיכות כמובן) של הקישורים שמפנים גולשים לאתר שלכם. כשהאתר החדש מקבל קישורים מאתרים בעלי מוניטין בסין, נוצרת חשיפה גדולה יותר שמיתרגמת ישירות לזרימה איכותית של גולשים חדשים.
הקישורים החיצוניים יכולים להגיע גם מאזכורים ברשתות החברתיות, אלא שחשוב להבין שלעומת קידום עסקים באינסטגרם, שלא מצריך ידע מיוחד (שכן הפלטפורמה זהה בכל שפה), גם פרסום הפוסטים ברשתות החברתיות, שמהן יוצאים קישורים לאתר שלכם, צריך להיות מותאם היטב לקהל היעד הסיני, עם בקיאות בסלנג ובניב המקומי.
האמת היא שכל הצלחת התהליך מבוססת על בנייה איכותית של קישורים
קישורים פנימיים מתייחסים לקישורים שבלחיצה עליהם מעבירים משתמש לדפים אחרים באתר שלכם. באמצעות קישורים פנימיים, הסורקים יכולים לסרוק דף מהר ולהבין היטב את המבנה. קישורים חיצוניים חשובים מכיוון שהם מאשרים ומשפרים את הרלוונטיות של אתר אינטרנט. אם אתר חיצוני מקשר לתוכן שלכם, הוא ממליץ עליו לקהל שלו.
בתהליך קידום אתרים בסינית במנוע החיפוש באידו, כמות הקישורים הנכנסים חשובה מאוד. עם זאת, בגוגל מייחסים ערך רב יותר לאיכות הקישורים הנכנסים. עם המשך הפיתוח של אלגוריתם Baidu, התחזית לעתיד היא שגם איכות הקישורים הנכנסים תהיה חשובה יותר מהכמות, בדיוק כמו בגוגל היום.
מהירות אתר ואירוח
המהירות של אתר אינטרנט היא זמן התגובה לפקודה של משתמש. אם ייקח הרבה זמן לטעון את האתר שלכם (יותר מ-3 שניות!), סביר להניח שהמבקר יתרחק מהאתר בחוסר סבלנות. מנועי חיפוש מדרגים מהירות איטית כלא נוחה למשתמש. בהקשר לקריטריונים אחרים, הם נוטים לתת דירוג נמוך יותר בדפי התוצאות שלהם.
מהירות האתר חשובה במיוחד בתהליך שיווק אתרים באינטרנט למנועי החיפוש בסין, בגלל “חומת האש הגדולה”. הטעינה המהירה של האתר שלכם היא גורם חשוב עבור Baidu בעת דירוג האתר שלכם. וזה לא הכול. חשוב להקפיד גם שהאתר שלכם יתאחר באתרים אחרים בסין, או באתרים באזורים שסמוכים גיאוגרפית לסין. למשל בהונג קונג, טייוואן, סינגפור או דרום קוריאה.
יש צורך גם בשכירת שירותי חברות שמפעילות שרתי אחסון סיניים, כדי שחוויית הגלישה באתר תהיה מהירה וחלקה, מה שיוביל להגדלת התנועה. מנוע החיפוש באידו מציב דגש רב לחוויית המשתמש, וככל שהיא טובה יותר, כך גם דירוג האתר עשוי לעלות.
עכשיו בואו נבחן רגע את ההיבט החשוב ביותר, שיאפשר לכם להשיג את התוצאות הטובות של קידום האתר שלכם בסין, מה שיוביל לפריצה של בית העסק שלכם לשוק הסיני.
תגיות מטא
תגיות מטא מסייעות למנועי החיפוש להבין טוב יותר את האתר שלכם, כך שהן מציגות אותו כתוצאה בשאילתות חיפוש רלוונטיות של משתמשי אינטרנט. מטא תגיות חשובות הן הכותרת, מילות המפתח, השפה וההוראות עבור סורקי האינטרנט (רובוטים).
תיאורי מטא חיוניים גם הם, לסיכום או תקציר של התוכן המוצג באתר שלכם, וגם הם מוצגים בתוצאות החיפוש ישירות מתחת לקישור לאתר שלכם. מבחינת באידו, תיאורי מטא צריכים להכיל 78 תווים סיניים מפושטים ואת מילת המפתח. עבור גוגל, תיאורי מטא צריכים להיות באורך של כ-150 תווים ולהכיל גם את מילת המפתח.
לגבי השפה, חשוב לזכור שבסין משתמשים בסינית מפושטת (מנדרינית). הונג קונג מיישמת תערובת של סינית פשוטה, וסינית קלאסית משמשת בעיקר בטייוואן; התוכן הפשוט אינו מתקבל שם היטב.
רספונסיביות. מילה גדולה שמיועדת לתיאור התאמה של האתר שלכם למכשירים ניידים
רוב האנשים בסין גולשים באינטרנט מהמכשירים הניידים שלהם, ולכן האתר שלכם צריך להתאים למובייל.
האמת היא שבאידו מציבה חשיבות משמעותית להיבט זה, מכיוון שזהו מנוע חיפוש חכם שיכול להעניק לאתרים “לא רספונסיביים” תצוגה מתאימה, אבל אותם אתרים כנראה ידורגו נמוך בתוצאות החיפוש.
התאמה מדויקת לכוונת המחפשים
ש הבדל בין אתר שמטרתו למשוך לידים איכותיים למכירה, לבין בית עסק שמוכר שירותים. כל אתר הוא ייחודי, וגם אם תהליכי קידום אתרים מבוססים על שלבים דומים, חשוב שכל שלב בתהליך יתבצע עם המטרה לספק פתרונות והתאמות מדויקות לשאלות שהמשתמשים מקלידים במנוע החיפוש.
שיקול הצנזורה
התוכן שמופיע במנועי החיפוש בסין כפוף לאישורי השלטון במדינה. כלומר, רשת האינטרנט בסין עוברת צנזורה מחמירה, והממשלה מפעילה אמצעים מיוחדים שמטרתם למנוע “תסיסה” במרחב הווירטואלי, מה שמביא אותנו לדבר על השלב הבא.
גם תגובות של גולשים צריכות להיות מבוקרות, וזו הסיבה שהליך קידום אתרי חדשות מורכב הרבה יותר מתהליכי קידום אתרים רגילים.
רישיונות והיתרים
כדי שתוכלו להתחיל לבנות ולקדם אתר שמיועד לקהל הסיני, תצטרכו דומיין עם סיומת מקומית (.CN), מה שאומר שיש צורך בקבלת שני רישיונות: רישיון עסק (הרשות לתעשייה הסינית), ורישיון ספק תוכן.
שימוש בעזרים מובנים
גם לבאידו יש כלי עזר שמשמשים כמקבילים לאלה של גוגל ומספקים מעטפת לניהול האתר. בין היתר, ניתן להשתמש בפיצ’ר של אנליטיקס, ולהימנע מהשימוש בכלים של גוגל בבאידו, שכן התנהלות זו עלולה להוביל לתוצאות של שיבוש האתר.
בנקודה זו, חשובה במיוחד התמיכה של המומחים בתחום, מכיוון שהכלים של באידו לא זמינים באף שפה חוץ מסינית, מה שאומר שיש צורך באיש מקצוע שדובר סינית כשפת אם, או ברמת שפת אם.
בשורה התחתונה, כדי להצליח עם הפריצה העסקית שלכם לקהל הסיני, אתם צריכים את המומחים לצידכם
SEOFirm מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי, והצוות המקצועי שלנו מלווה ארגונים וחברות בפריצה לשווקים גלובליים על ידי תהליך קידום אתרים, עם ניסיון של למעלה מעשר שנים בתחום.
אנחנו מקפידים על הכשרות מקצועיות קבועות לצוות שלנו, על מנת לוודא שהשירותים שאנחנו מספקים מבוססים על רמות מיומנות גבוהות, שמבוססות על ניסיון וידע מקיף בתחום, שיסייע גם לכם לקחת את העסק שלכם לשלב הבא.
אנחנו מביאים איתנו אהבה למקצוע, תשתיות חזקות, נכסים דיגיטליים ואתרי חדשות מקומיים ובינלאומיים שזמינים לספק קישורים לאתר שלכם. הצוות המוכשר שלנו נוקט בכל המאמצים על מנת לספק לכם פתרונות יצירתיים, ואנחנו נהיה לצידכם בכל שלב בתהליך, עד להשגת התוצאות המבוקשות.
המומחים של SEOFirm עונים על השאלות הנפוצות שלכם
למה קידום אתרים בסין כל כך חשוב עבור לצמיחה העסקית שלכם?
שיווק וקידום אתרים בסין נחשבים לכלים יעילים במיוחד למיתוג, ולהשגת תוצאות של מודעות נרחבת למותגים.
תהליכים אלו מסייעים לבית העסק שלכם להשיג נראות גבוהה בדפי התוצאות במנועי חיפוש, וככל שהדירוגים שתקבלו יהיו גבוהים יותר, כך יהיו יותר קליקים ותעבורה לאתר שלכם. הנתונים האלו נכונים במיוחד בסין, מכיוון שצרכנים סיניים חשדניים ביותר לגבי מותגים שהם לא מכירים.
לכן אם המטרה שלכם היא כניסה להיכנס לשוק הסיני למכירת המוצרים או השירותים שלכם, חשוב שתצברו מוניטין שמבוסס על הגברת המודעות למותג שלכם. עסקים המיישמים אסטרטגיית SEO מלאה בסין, זוכים ליתרון על פני המתחרים, ותהליך זה מניב תוצאות עקביות לטווח הארוך, בניגוד לפרסום בתשלום או קמפיינים ממומנים, למשל.
למה חשוב להקפיד על מהירות טעינת העמודים באתר?
בתהליכי קידום אתרים בסינית, וממש כמו בתהליכי קידום אתרים בכל מקום, זמן טעינת העמודים באתר נחשב להיבט מהותי באסטרטגיה, וחשוב להימנע גם משילוב פלאשים באתר, שמאטים עוד יותר את זמני הטעינה של העמודים.
כשטעינת העמודים איטית מדי, ההשפעה ניכרת ישירות בתוצאות דירוג האתר שלכם במנוע החיפוש באידו, כשהסורקים של מנוע החיפוש יזהו שהגולשים לא נשארים באתר, אלא נוטשים אותו כשהעמודים שהם מחפשים אינם מופיעים במהירות.
למה חשוב להקפיד לעדכן תכנים איכותיים באופן קבוע?
תוכן ייחודי אינו ניתן למשא ומתן בדירוג התוצאות של נראות האתר במנועי החיפוש, וחשוב להקפיד לעדכן את האתר באופן קבוע עם כתיבת תכנים איכותיים בסינית פשוטה אבל אותנטית, שמותאמת לניבים ולדקויות השפה.
יש לבדוק את כל המילים בתוכן לגבי רלוונטיות ומשמעויות שעשויות להיות להן פרשנויות שונות, על מנת לוודא שהתוכן מבוסס על השיח המקומי המדויק. מנקודת מבט של משווק, זה אומר שאתם צריכים לשכור שירותי צוות שמעסיק איש מקצוע שדובר סינית כשפת אם, או ברמת שפת אם, ושיש לו כישורי שפה וידע של דיאלקטים שונים בסין.
אילו מנועי חיפוש פופולריים בסין?
מנועי החיפוש הפופולריים ביותר בסין הם באידו, , Sogou ו-Shenma. בעולם מנועי החיפוש בסין, גוגל נמצאת בתחתית השרשרת, ובמקומה, מנועי החיפוש המקומיים לוקחים את הנתח הגדול של החיפושים.
מנוע החיפוש Baidu נחשב למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בסין, עם נתח השוק שנע בין 75 ל-95%. מנועי חיפוש אחרים כגון Sogou ו-Shenma תופסים חלק קטן בהרבה מהשוק הסיני, אבל יש להם יתרונות חשובים לא פחות.