SEOFirm היא סוכנות קידום אתרים שיש לה התמחות ייחודית בתהליכי קידום אתרים בינלאומי. הסוכנות מציעה, בין היתר, גם שירותי קידום אתרים מקצועיים בניו יורק, תוך שימוש באסטרטגיות קידום אתרים מתקדמות על מנת להרחיב את דירוג האתר בתוצאות החיפוש.
הצוות המקצועי שלנו מספק שירותים לתעשיות במגוון תחומים, ואנחנו יוצרים תוכן איכותי לאתר שיופנה לקהל היעד שלכם בניו יורק עם מילות מפתח ספציפיות שמטרתן להגביר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.
מנצחים במשחק הדיגיטלי
קידום אתרים בניו יורק הוא תהליך שמאפשר לבית העסק שלכם לנצח במשחק הדיגיטלי ולכבוש קהלים חדשים באחת המעצמות הגדולות בעולם. במדריך מקיף זה, נכסה את כל הנושאים הכרוכים בתהליך, עד להשגת נוכחות דיגיטלית של האתר, והגברת המודעות למותג שלכם. אלו הנושאים העיקריים שנעסוק בהם:
- הבסיס לתהליך קידום האתר שלכם בניו יורק
- חשיבות שכירת שירותי חברת קידום אתרים עם התמחות בקידום אתרים בינלאומי.
- יתרונות הפנייה לקהל בינלאומי חזק.
- איך התהליך יכול לסייע לכם?
- איך מתנהלים נכון כדי להשיג את התוצאות?
- ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
אז כן. התהליך הזה מספק תוצאות, ועכשיו בואו נעבור למדריך המומחים שלנו, שיסביר לכם איך נראה תהליך קידום אתרים בינלאומי הטוב ביותר בשנת 2023.
הבסיס לתהליך קידום אתרים בניו יורק
הגישה העיקרית המשמשת לקידום אתרים ודירוג עמודי האתר במיקומים טובים בתוצאות החיפוש בגוגל, כך שגולשים שמחפשים שאילתות שנוגעות למוצרים או לשירותים שלכם יוכלו למצוא אתכם בגלות, היא הקפדה על ביצוע הליך בניית קישורים.
הליך זה מתבצע באמצעות קבלת קישורים מאתרים חיצוניים שיש להם תנועה חזקה, או מעמודים מובילים ברשתות החברתיות. הקישורים מובילים את הגולשים לעמוד הראשי באתר שלכם או לעמודים פנימיים חזקים באתר שלכם, שאתם מעוניינים לחזק אותם באמצעות תנועה מוגברת.
הקהל יכול להגיע באפן אורגני או באמצעות פרסומות ממומנות, אבל שימו לב להבדלים:
בניגוד לשיטת הקמפיינים, שמבוססת על מודעת פרסום ממומנת, זהו תהליך של קידום אתרים אורגני, שמבוסס על תוכן איכותי שפונה אל קהל היעד שלכם בניו יורק, עם התאמה לצרכים ולפתרונות שהגולשים מחפשים באינטרנט.
חשוב להבין שהמטרה של שירותי הקידום האורגני, להבדיל מקמפיינים ממומנים, היא להוביל יותר קהל לאתר שלכם, ולרתק את הקהל שהגיע באופן אורגני (כלומר, טבעי), עם תוכן מעולה שמעניין אותו ופותר לו בעיות, ובכך להגיע לשורה התחתונה של הגדלת הרווחים.
חשיבות שכירת שירותי חברת קידום אתרים עם התמחות בקידום אתרים בינלאומי
תהליך קידום אתרים בניו יורק חיוני לכל בית עסק ישראלי שיודע שיש לו קהל יעד בניו יורק, שמעוניין במוצרים או בשירותים שלו. SEOFirm מתמחה בתהליכי קידום אתרים בינלאומי והצוות המקצועי שלנו מסייע לחברות וארגונים להגביר את נראות האתר שלהם ולהוביל יותר תנועה שאפשר להמיר מגולשים מתעניינים ללקוחות משלמים.
במובנים רבים, התהליך הזה צריך לעמוד במרכז כל אסטרטגיה מסחרית מקוונת, ואם עדיין לא התחלתם בתהליך קידום האתר שלכם לקהל בניו יורק, זה הזמן לפנות אלינו לקבלת ייעוץ שיסביר לכם את היתרונות, החשיבות ומאפייני התהליך.
סוכנות קידום אתרים בינלאומית מתמחה בתהליכים שמותאמים לתחרויות שיא עסקיות בערים הגדולות בעולם
זו הסיבה העיקרית שמובילה אותנו לספק את האיכות הגבוהה ביותר של שירותים ללקוחות שלנו, ואנחנו מספקים תוצאות ניתנות למדידה, לצד הסיוע ללקוחותינו להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.
כלומר, כשאתם מחפשים חברות שיווק לקידום האתר שלכם בניו יורק, סביר להניח שאתם מחפשים צוות מקצועי שמשתמש בכלי הקידם העדכניים ביותר, עם יישום המגמות החדשות בתחום, ברגע שמתפרסמות הנחיות חדשות של קידום אתרים, וזה בדיוק מה שתקבלו אצלנו.
העיר החזקה ביותר בעולם במונחים של צמיחה תעשייתית
העיר ניו יורק מאופיינת בתנועה עסקית וצמיחה תעשייתית מהחזקות בעולם, ואלו הן נסיבות אידיאליות לעסקים, שהופכות את העיר לאחד האזורים המפתים ביותר בעולם להשגת צמיחה תעשייתית של חברות מרחבי העולם. מסיבה זו, חשוב שתשכרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר על להשיג דומיננטיות של בית העסק הישראלי שלכם, גם בניו יורק.
קידום אתרים בניו יורק הוא תהליך שמאפשר לתעשיות רבות להשיג נוכחות בינלאומית, במיוחד לעסקים מתחום הבריאות, הייצור והשירותים הכלכליים. מומחי ה-SEO שלנו בקיאים באופטימיזציה למנועי חיפוש, ועם הידע המעמיק והניסיון עתיר השנים שלנו, גם בית העסק שלכם יוכל להפוך למעצמה בינלאומית.
לצוות המקצועי שלנו יש חזונות ייחודיים לגבי מילות המפתח הנפוצות ביותר, ואנחנו בקיאים בכל השיטות המאומתות שמובילות מותגים להגיע לקהלים הבינלאומיים שלהם, כך שאנחנו מספקים ביצועים מתקדמים של פרויקטים לתעשיות בתחומים שונים.
יתרונות הפנייה לקהל בינלאומי חזק
כשאתם חושבים על היתרונות של קידום אתרים בינלאומי, כדאי שתחשבו על בית העסק הישראלי שלכם, וכמה רחוק הוא הגיע. עכשיו תכפילו את הנתונים שקיבלתם בכמה מאות, אם לא אלפים.
כלומר, הרווחים המשמעותיים שהשגתם עד היום מבסיס הלקוחות הקיים שלכם, עם שיטות מקצועיות של פרסום עסקים בגוגל שהקפדתם עליהן, מהווים את ההוכחה להצלחה שהשגתם. עכשיו, הצעד הטבעי המתבקש הבא הוא איתור טריטוריה חדשה מעבר לקהל היעד הישראלי, על מנת להתחיל בתהליך של צמיחה עסקית והגעה ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם.
אבל לפני שנדבר על יתרונות ההתרחבות הגלובלית, בואו נתחיל עם היתרונות של הרחבת טווח ההגעה של בית העסק שלכם לקהל היעד בניו יורק.
מוכנים להתחיל תהליך של התרחבות עסקית מעבר לקהל היעד בישראל?
הנה הצצה לחלק מהיתרונות העיקריים שמגיעים עם קידום אתרים בניו יורק ומיקוד האתר שלכם לשווקים המסחריים הרלוונטיים באחת הערים הגדולות והחזקות בעולם:
- הרחבת טווח ההגעה של בית העסק שלכם לקהלים בניו יורק שמחפשים את המוצרים והשירותים שאצתם משווקים.
- אופטימיזציה של האתר שלכם עם תוכן באנגלית ברמת שפת אם, עם התאמה למאפייני קהל היעד שלכם בניו יורק.
- פנייה לקהל היעד שלכם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות שהגולשים מקלידים בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר בניו יורק.
- יצירת קשר מוצק עם הלקוחות הפוטנציאליים הבינלאומיים שלכם.
- שיפור חווית משתמש ובניית אמון לקוחות.
- הגדלת המכירות ומקסום החזר ההשקעה.
אלו הן הסיבות שמסבירות למה הטמעת תהליך קידום אתרים בינלאומי יעיל חיוני לבעלי עסקים עם שאיפות גלובליות. אם אתם מעוניינים ליהנות מהיתרונות האלו, רק סוכנות קידום אתרים בינלאומית עם מומחיות נרחבת יכולה לעזור.
המומחים שלנו בסוכנות SEOFirm בקיאים היטב בתהליך, ונסייע לכם ליצור תוכנית קידום אתרים שמותאמת למטרות, לצרכים ולתקציב שלכם.
איך עושים קידום אתרים בניו יורק?
המומחים שלנו משיגים את התוצאות המבוקשות עם הקפדה על פעולות קידום אתרי אינטרנט שמובילות להשגת תוצאות טובות של דירוג האתר שלכם בגוגל. אלו השלבים, התהליכים והכלים שאנחנו משתמשים בהם להשגת התוצאות המבוקשות:
מחקר כדאיות התהליך
יציאה לפעילות עסקית גלובלית אינה יכולה להתבסס על הנחות, וכך גם אסטרטגיית SEO בינלאומית. זוהי החלטה מונעת נתונים הדורשת הערכה יסודית של ההצלחה העסקית שלכם בישראל, עם ניתוח ביצועי התעבורה באתר שלכם, על מנת לזהות את הזדמנות הצמיחה הבינלאומית האידיאלית. הערכה זו עוזרת לך לקבל תובנות לגבי נתונים מרכזיים, כולל:
- הנראות ותנועת החיפוש על ידי גולשים דוברי אנגלית בניו יורק.
- נפח תעבורה הקיים.
- באילו מילות מפתח ותכנים יש להשתמש כדי להשיג תוצאות של תנועה שתגיע לאתר שלכם בניו יורק, ולמה.
- נפח ההמרה.
Google Analytics, Google Trends, Google Console הם כלים יקרי ערך שהצוות המקצועי שלנו משתמש בהם על מנת למצוא תשובות לשאלות מהותיות אלו. באמצעותם, אנחנו מזהים במדויק את הצרכים של הקהל שלכם בניו יורק, כדי להחליט על כדאיות מיקוד האתר הבינלאומי שלכם, לצד ביצוע הערכה נוספת, הפעם עבור כל שוק פוטנציאלי.
בשלב הבא אנחנו חוקרים את הדמוגרפיה של הקהל בניו יורק, ומבינים בין היתר את דפוסי החיפוש, התנהגות הרכישה, העדפות ומגמות, חדירה לאינטרנט, וכל שיקול אחר שיסייע לנו להחליט על האפשרות להשיג את התוצאות מקידום האתר שלכם בניו יורק. ככל שנשיג יותר מידע על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, נהיה מוכנים היטב להציע את מה שהם מחפשים.
אופטימיזציה לאתר
צוות קידום אתרים שנקצה לפרויקט שלכם מתחיל עם סקירת תוכן האתר שלכם, והבנת הרקע התעשייתי שלכם. ניתוח זה מסייע לנו למקד את צפיפות מילות המפתח, כך שלפני יצירת אסטרטגיית SEO, המומחים מתחילים עם שלבים אלו על מנת להבין מה יעבוד ומה לא יעבוד בטקטיקת SEO הנוכחית.
במסגרת אופטימיזציה באתר עבור גוגל, הצוות המקצועי שלנו מבצע אופטימיזציה של יסודות האתר, כגון תוכן למילות מפתח קשורות ופרטי מטא. בתהליך אופטימיזציה מחוץ לאתר, אנחנו משיגים קישורים לאתרים חיצוניים שיחזרו עם קישורים אל האתר שלכם.
הכלים המשמשים לתהליך קידום אתרים בניו יורק הם תוספים כגון Yoast SEO, שמייעלים את האתר שלכם להשגת תוצאות של דירוג טוב בגוגל. חשוב שיהיה לכם את הייעוץ והליווי של חברת קידום אתרים בקיאה בתהליכים הנדרשים לביצוע קידום אתרים בגוגל מחוץ לאתר, מכיוון שזו משימה מורכבת שדורשת ידע נרחב בתחום.
מחקר מילות מפתח רב לשוני
מחקר מילות מפתח רב לשוני הוא אבן יסוד בשירותי קידום אתרים בינלאומיים. באמצעות כלי קידום אתרים מתקדמים, המומחים של SEOFirm מספקים שירות זה, שמבוסס על תובנות מחקר קהל היעד שלכם, התנהגות החיפוש והכוונה, כמו גם נפח החיפוש המקומי כדי למצוא את מילות המפתח הגבוהות ביותר בחיפוש אך גם הרלוונטיות ביותר לקהל שלכם.
התהליך מתבצע במקביל לאיתור האיזון בין נפח החיפוש לקושי של מילות מפתח, וזו עבודה מקיפה שיש להשאיר לאנשי מקצוע עם מומחיות מוכחת בקידום אתרים.
מלבד הערכת קידום האתר, אנחנו לוקחים בחשבון גם את המטרה הכללית
הצוות המקצועי שלנו מתחיל עם הבנה מלאה של המטרות העסקיות שלכם בפריצה לשוק בניו יורק, לפני שנתחיל את התהליך, כך שנוכל לעבור לשלב הבא בהתנהלות נכונה. השירות כולל את בחינת האתר ובדיקה שהניווט בו קל, כלומר, שהדפים נטענים במהירות ושכל עמוד מכיל את התוכן שמוצג בכותרת.
אנחנו נספק לכם רשימה של מילות המפתח המובילות בתחום שלכם, ובהמשך נשתמש בהם ליצירת התכנים שיופיעו באתר. בהתאם לצורך, נבחן גם אפשרות של ניהול קמפיין בפייסבוק.
מבנה כתובת האתר הבינלאומי שלכם
עכשיו, הגיע הזמן להבין כיצד להגדיר את מבנה כתובת האתר שלכם בניו יורק. קיימים מספר מבני כתובות אתרים שהצוות של סוכנות SEOFirm ימליץ לכם עליהם, ובשלב זה, חשוב שתבינו כמה מונחים טכניים רלוונטיים.
- קוד מדינה דומיין ברמה העליונה (ccTLDs).
- ספריות משנה.
- תת-דומיינים.
שיפור סמכות האתר
במילים פשוטות, שירות SEO זה הוא יישום האסטרטגיה שנעשתה בשלב הקודם – כלומר, שלב התכנון. כלי SEO רבים מסייעים בביצוע יעיל של אסטרטגיית ה-SEO.
צוות הסוכנות יבחר את הכלים המתקדמים המושלמים לשימוש באתר שלכם, לשם ביצוע האסטרטגיה, ונשתמש בהם באופן מדויק על מנת לוודא את השגת מטרת ההתפתחות העסקית שלכם והעברת המסר לסורקים של גוגל שהאתר שלכם סמכותי, מקצועי ואמין.
יצירת פרופיל עסק מקומי בגוגל
ברגע שבחרתם את סוכנות ה-SEO הבינלאומית הטובה ביותר, השלב הבא, לאחר יצירת אסטרטגיית קידום אתרים בניו יורק, יהיה להכין תוכנית שמבוססת על שיטות כובע לבן וטכניקות אתיות, כלומר, ביצוע התהליך בהתאם לכללים של גוגל, כדי להשיג תוצאות ארוכות טווח.
בין היתר, אלו הכלים שהסוכנות שלנו משתמשת בהם:
- כלים מתקדמים לביצוע אופטימיזציה לעמודים באתר.
- מיקוד לתנועה באיכות גבוהה.
- קביעת מילות המפתח המגמתיות המדויקות.
- ביצוע מחקר מתחרים
- איתור קישורי SEO שבורים.
- תוכנית קישורים נכנסים ויוצאים.
- זיהוי שגיאות טכניות.
- ביקורת הפניות מחדש.
- איתור דפים בטעינה איטית.
- שיווק באינסטגרם, בפייסבוק ובלינקדאין, להגברת הנוכחות המקוונת של האתר.
וכל כלי מקצועי אחר שנדרש להשגת תוצאות של נוכחות מקוונת בפני קהל היעד שלכם. במילים אחרות, אנחנו הופכים את כל הליך ה-SEO למאורגן היטב, ומבצעים את כל השלבים הנדרשים לביצוע תהליך מקצועי, מקיף ומדויק, תוך מדידת ההישגים במהלך ביצוע כל שלב.
מנועי חיפוש: מעבר לגוגל
נכון. גוגל היא ענקית החיפוש השולטת, ועד פברואר 2021 היא היוותה 86.6% משוק החיפוש העולמי, תוך שמירה על מעמדה כמנוע החיפוש המוביל בעולם. בארה”ב, גוגל טיפלה ב-60% מכל שאילתות החיפוש. עם שליטה כזו, אפשר היה לצפות שהמספרים האלה יישארו ללא שינוי יחסית ברחבי העולם, אבל במציאות, הסיפור שונה.
גוגל היא לא מנוע החיפוש היחיד הזמין בארצות הברית, ובוודאי לא הפופולרי ביותר בניו יורק, והגולשים בעיר, שמגיעים ממדינות שונות משתמשים במנועי חיפוש פופולריים לא פחות, שכוללים:
- בינג
- יאהו
- באידו, לתושבי ניו יורק שמגיעים מסין
- Yandex, לתושבי העיר שמגיעים מרוסיה.
- נאבר, לגולשים ניו יורקיים מדרום קוריאה.
- Ask.com
- AOL.
לכל אחד ממנועי חיפוש אלו יש תכונות ואלגוריתמים משלו, שחשוב לקחת בחשבון בתהליכים של קידום אתרים בניו יורק. במילים אחרות, תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם יכול להיות מכוון לתוצאות החיפוש בגוגל, אבל חשוב לקחת בחשבון גם מנועי חיפוש אחרים.
הבחירה בין מנועי החיפוש תלויה בפופולריות ובהעדפות המשתמשים בניו יורק. כלומר, אם אתם מעוניינים להתחבר ולתקשר עם קהל היעד שלכם בעיר, שמגיע מסין, למשל, אז באידו הוא מנוע החיפוש שיש להתמקד בו.
המומחים של SEOFirm בקיאים בשימוש במנועי החיפוש השונים, והצוות שלנו יבצע מחקר מעמיק כדי לזהות את מנוע החיפוש האידיאלי לתהליך קידום האתר שלכם לקהל היעד הספציפי.
בשורה התחתונה, המטרה היא להפוך גולשים מבקרים ומתעניינים ללקוחות משלמים
עם תחרות מוגברת, הערך של SEO מחוץ לאתר עולה באופן משמעותי. SEO או אופטימיזציה למנועי חיפוש היא טכניקה שבאמצעותה ניתן לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלכם בגישה נכונה ומדויקת.
התנהלות נכונה ומקצועית של חברת שיווק באינטרנט, מובילה לתעבורה משופרת, שמגדילה עוד יותר את הסיכויים שלכם להמרת גולשים מתעניינים ללקוחות שמבצעים רכישות באתר, עם התוצאה הסופית של הגדלת רווחיות העסק שלכם.
המומחים בסוכנות מבצעים תהליכי אופטימיזציה לאתר, עם תוכן איכותי שמותאם לקהל היעד בניו יורק, תוך התבססות על מילות המפתח שמוקלדות על ידי הגולשים, ותוכן שמרתק קהל גדול יותר מהקהל שיש לכם בארץ, עד להשגת התוצאות של דירוג האתר שלכם במיקומים גבוהים בגוגל.
אנחנו עומדים לצידכם לאורך כל התהליך, עם שירותי ייעוץ וסיעור מוחות של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, כדי לוודא שבית העסק שלכם משיג את המטרות השיווקיות הבינלאומיות שלו.
המומחים של SEOFirm עונים על השאלות הנפוצות שלכם
מה זה קידום אתרים בניו יורק?
קידום אתרים מקצועי שמכוון להגברת הנוכחות של בית עסק ישראלי בפני קהל היעד שיש לו בניו יורק, מבוסס על תהליך של אופטימיזציה למנועי חיפוש, שנוקט במספר גישות מתקדמות שמטרתן לייעל את האתר שלכם וגם לשפר את דירוג האתר שלך ב-SERPs (דפי תוצאות של מנועי חיפוש).
כלומר, משימות המומחים בתהליכי קידום אתרים בינלאומי הן לבצע את כל הפעולות הנדרשות, בתהליך נכון, מדויק ומקיף, עד להשגת התוצאות של הופעת האתר שלכם בראש בתוצאות החיפוש, וגילוי הקישור לאתר ברגע שמישהו מחפש ביטויי מפתח ומילות מפתח הקשורים לתעשייה ולחברה או למוצר ולשירותים שאתם מציעים באתר שלכם, שמופנה לקהל היעד בניו יורק.
כף, לדוגמה, ניתן להוסיף את מילות המפתח הקשורות לעסק או לתעשייה שלכם בכותרות האתר, בתגיות הכותרת ובתיאורי המטא, על מנת להשיג ציון גבוה על ידי הסורקים של גוגל, שמתרשמים מאיכות האתר שלכם, ומההקפדה על הדיוק של קידום אתרים בניו יורק.
מהם ההבדלים בין קידום אתרים בישראל לבין קידום אתרים בינלאומי בהקשר של מילות מפתח?
כאשר אתם מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלכם למדינות שונות, חשוב שתהיו מודעים היטב להבדלים במגמות של מילות מפתח בין מדינות. מומחי קידום אתרים בינלאומי משתמשים בכלים מתקדמים לביצוע מחקר מילות מפתח לפי נפחי חיפוש במדינות שונות.
בהתאם לאלמנטים מקומיים כמו תרבות, מזג אוויר, שפה והיסטוריה, ייתכן שללקוחות שלך יהיו מילים נפוצות משלהם, וחשוב לתת את הדעת על הבדלי הניסוח, השפה והדיאלקט. לכן אף פעם אי אפשר לקחת את האתר הישראלי שלכם ופשוט לתרגם אותו לאנגלית באופן מילולי, אם אתם מעוניינים לפנות לקהל בניו יורק למשל, או בכל מקום אחר בעולם.
התהליך צריך להיות מותאם לקהל שלכם, לפי גילאים, מגדרים, תחומי עניין, תרבות, סלנג, ניבים ודיאלקט, וכל מה שמייחד את הקהל שלכם בחו"ל.
מה הופך מסע פרסום לקידום אתרים למצליח?
בסביבה הארגונית התחרותית ביותר של היום, ובעולם ההיפר-קישורים, חשוב יותר מתמיד שקמפיינים פרסומיים יגיעו לקהל היעד המדויק עם המוצרים והשירותים המוצעים על ידי חברה שמפעילה את הקמפיין, כדי להעביר את המסרים העיקריים.
זה המקום שבו צוות מומחי קידום אתרים בינלאומי נכנסים לתמונה. כשתהליך שיווק בדיגיטל מתבצע נכון, עם הקפדה על אסטרטגיות טכניות עדכניות ושיווק מקוון, SEO בניו יורק מסייע לבית העסק שלכם להשיג תוצאות של דירוג מעולה ונוכחות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.
למה לבחור שירותי סוכנות שמתמחה בקידום אתרים בינלאומי?
אופטימיזציה למנועי חיפוש / קידום אתרים בינלאומי הם תהליכים מורכבים שצריכים להתבצע רק על ידי המומחים בתחום, במיוחד כשהמטרה היא להשיג נוכחות מקוונת טובה במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ובינג. כלומר, אסטרטגיית SEO מקיפה ומדויקת שמתבצעת על ידי המומחים בתחום, תקבע את קצב ההצלחה העסקית שלכם בשווקים זרים.
יישום התהליך מאתגר במיוחד לבעלי עסקים שאינם בקיאים בתחום, והתוצאות עלולות להיות גם די מסוכנות, כמו למשל אובדן משאבים כספיים, זמן והטלת עונשים לאתר שלכם על ידי גוגל, במקרה של הפרת ההנחיות העדכניות לקידום אתרים.
את כל הסיכונים האלו ניתן להפחית עם שכירת שירותי קידום אתרים שזמינים על ידי המומחים בתחום, שיגבשו תוכנית קידום אתרים מקיפה ומותאמת אישית, עם ידע מקיף ליישום האסטרטגיה באתר שלכם.