שירותי קידום אתרים בהולנד, שזמינים בסוכנות הפרסום הדיגיטלי SEOFirm, מותאמים לדרישות העסקיות הספציפיות של הלקוחות שלנו, ומבוססים על אסטרטגיה מכוונת תוצאות.
לכל שירותי ה-SEO יש את המומחים הטובים ביותר, כולל אנשי צוות שדוברים שפות זרות, כך שלא משנה באיזו מדינה אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם, יש לנו את איש הצוות שדובר את השפה, כשפת אם או ברמת שפת אם.
הצוות המקצועי המיומן שלנו הוכיח את ערכו באמצעות הגדלת החזר ההשקעה של הלקוחות הרבים שלנו, עם תוכניות קידום אתרים הבינלאומי פרסומת שמתבצעת בשיטות המתקדמות והעדכניות, ובסוכנות שלנו תוכלו לקבל שירותי שיווק דיגיטלי לקידום האתר שלכם בהולנד.
שקיפות, אמינות ושירות מותאם אישית
המומחים שלנו מספקים לכם שירותים שמבוססים על ידע שנצבר לאורך שנים של ניסיון בתחום, עם בקיאות ביצירת לידים איכותיים, ונראות טובה של האתר שלכם במנועי החיפוש ברחבי העולם. אנשי השיווק המיומנים שלנו מסייעים לכם, בין היתר, גם בפיתוח אסטרטגיית שיווק ייחודית עבור החברה שלכם.
במהלך שנות פעילות הסוכנות, חרטנו על דיגלנו את ערכי אספקת התוצאות הטובות ביותר ללקוחותינו, עם הקפדה על שקיפות ואמינות בשירות.
אנחנו מתמקדים בשיטות מותאמות אישית לקידום האתר שלכם, כולל פרסום במובייל, על מנת להשיג את היעדים שנציב בתוכנית קידום האתר שלכם, והצוות שלנו ישקיע את הזמן הדרוש בחקירת המאפיינים העסקיים שלכם, הדמוגרפיה של בית העסק שלכם, והמותג שלכם. במדריך זה נדבר על התוכנית לקידום האתר שלכם לקהל ההולנדי, ובין היתר, נעסוק בנושאים הבאים:
- מה זה SEO בהולנד?
- חשיבות התהליך.
- יתרונות תהליך קידום האתר לקהל ההולנדי.
- איך פיתוח אתר בהולנד יכול לסייע לכם?
- איך מבצעים נכון תוכנית לקידום אתר בהולנד?
- ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
מה זה SEO בהולנד?
קידום אתרים בהולנד הוא תהליך שמטרתו לשפר את המוניטין המקוון הבינלאומי שלכם, כך שגולשים יוכלו למצוא את האתר כשהם מחפשים בגוגל מילים הקשורות לתחום שלכם. יש לייצר את התוכן סביב נושאים שהגולשים מחפשים, על מנת להצליח עם תוכנית SEO בהולנד. תוכנית קידום אתרים מבוססת על קשת רחבה של אחריות, יחד עם:
- הקפדה על שימוש בביטויים הנכונים שמתאימים לנפח החיפוש;
- הפקה ואופטימיזציה של תוכן איכותי ובעל ערך עבור מנועי החיפוש והקוראים;
- חיבורים מתאימים מאתרים איכותיים;
- מדידת התוצאות וביצוע שינויים בהתאם לצורך.
קידום אתרים בנוי על שלושה שלבים עיקריים:
אופטימיזציה טכנית. ביצוע פעולות באתר, שאינן קשורות למידע, אבל מכוונות להגברת התוצאות של קידום האתר.
On-Page Optimization. הקפדה על נראות ותקשורת ברורה של האתר, כדי ליצור תקשורת קלה עם הגולשים בהולנד, בשפה שהם מדברים, תוך התחשבות בדיאלקט המקומי, בסלנג ובתרבות ההולנדית. שלב זה כרוך בשימוש בטכניקות מתקדמות על מנת למקד את מילות המפתח המתאימות בתוך התכנים באתר.
אופטימיזציה מחוץ לדף. טכניקת שיפור דירוג מנוע החיפוש של האתר באמצעות מאמצים שננקטים מחוץ לאתר, עם קישורים נכנסים, שיוצרים את הפופולריות של האתר, וחיוניים להצלחת התהליך, במידת הצורך, יש להפעיל גם שירות קידום אינסטגרם חינם שיוביל קישורים אל האתר שלכם, כחלק מתוכנית הקידום.
מה החשיבות של קידום אתרים בהולנד?
אלפי אנשים בהולנד, כולל קוראי DutchNews.nl, הם יזמים מקוונים. אבל מה משותף לכל האנשים האלה? הם מפתחים ומקדמים את הארגונים שלהם באמצעות אתרי אינטרנט שמכוונים לתוצאות של קידום אתרים. יחד עם זאת, לא כל האתרים משיגים את התוצאות המבוקשות, מכיוון שהתהליך צריך להתבצע רק על ידי המומחים בתחום.
אם אתם יודעים מה עושה מנהל שיווק דיגיטלי, אתם יודעים שהוא מתמחה בשיטות שמגבירות את הנראות של אתרים בדירוג מנועי החיפוש כמו גוגל או בינג, לשאילתות רלוונטיות של גולשים.
הנה כמה נתונים שימחישו לכם את התמונה
לפי ה-Internet Live Statistics, גוגל מעבדת למעלה מ-40,000 שאילתות חיפוש בכל שנייה בממוצע, מה שמתורגם ליותר מ-3.5 מיליארד חיפושים ביום ו-1.2 טריליון חיפושים בשנה ברחבי העולם.
כך שאם אתם עדיין תוהים לגבי פרסום באינטרנט מחירון שיותאם אישית לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם, על ידי המומחים שלנו, או אם אתם עדיין מתלבטים לגבי חשיבות ההתרחבות העסקית שלכם בהולנד, ואחר כך באירופה, ובהמשך גם ברחבי העולם, סביר להניח שעכשיו כבר יש לכם לפחות חלק מהתשובה.
עם אתר אינטרנט שמותאם לקהל ההולנדי ולתרבות המדינה, עם תהליך נכון ומדויק של קידום אתרים, תוכלו להשיג, בהדרגה, תוצאות של נראות האתר שלכם והצגתו על ידי מנועי החיפוש, בעיקר באמצעות קישורים, ושמירת האתר שלכם בשרתים של מנועי החיפוש.
השוק המקוון ההולנדי פורח
בשנת 2019, ההולנדים הוציאו 25.8 מיליארד אירו באינטרנט, ובסך הכול בוצעו 258 מיליון רכישות מקוונות, כך שניתן להבין למה זהו שוק שאסור להתעלם ממנו. והנה עוד נתון חשוב: לפחות 90% מהחיפושים באינטרנט מתבצעים בהולנדית.
כך שעם תהליך ומדויק של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לשוק ההולנדי, תוכלו להתבלט כחברה מובילה בתחומה ולהתמודד עם השוק ההולנדי.
יתרונות תהליך קידום האתר לקהל ההולנדי
על מנת להגיע לתוצאות מוחשיות של קידום אתרים בהולנד ולהשיג את מלוא היתרונות, חשוב להתחיל לעבוד על האתר לפני השקתו. אם התהליך הטכני יתבצע נכון כבר בשלב פיתוח האתר, ניתן יהיה לחסוך הרבה זמן ומשאבים, ובגישה זו לא יהיה צורך לבזבז זמן על תיקוני טעויות או ביצוע שינויים שתואמים את דרישות האופטימיזציה למנועי החיפוש.
כשמבנה האתר ידידותי למשתמשים ולמנועי החיפוש, רוב הסיכויים הם שהגולשים ההולנדים יעדיפו את האתר שלכם על פני אתרים של מתחרים. הגעה לראש תוצאות החיפוש, פירושה התרחבות עסקית בינלאומית, מה שמתורגם ישירות להגדלת הרווחים.
אז מה כל זה אומר?
המומחים של סוכנות פרסום SEOFirm בקיאים בשיטות המתקדמות הנדרשות למשיכת קהל היעד ההולנדי שמחפש את המוצרים או השירותים שלכם. הצוות שלנו בקיא בהתאמת הפתרונות הנכונים לשאילתות החיפוש של הגולשים, מה שאומר שהיתרונות העיקריים הם שהגולשים יהיו מעוניינים לראות את ההצעות שלכם.
וזה לא הכול. טכניקות האופטימיזציה למנועי חיפוש שאנחנו נוקטים בהן משפרות גם את המודעות למותג שלכם, כך שכשגולשים בהולנד רואים את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, הם מתחילים לשייך אותו לנושא שהם מחפשים (גם אם הם לא לוחצים עליו).
תהליך SEO איכותי משפר את מצבו הטכני של האתר ואת השימושיות שלו. כך שאתם מקבלים תוצאות שנשארות לטווח ארוך, מכיוון שברוב המקרים, תוכן איכותי מגיע לפסגה ונשאר שם לאורך זמן, כך שאתם מקבלים זרימה מתמדת של תנועה ולידים חדשים.
איך פיתוח אתר בהולנד יכול לסייע לכם?
יותר מ-200 מיליון רכישות מקוונות מתבצעות מדי שנה בהולנד, וההולנדים מתקדמים בהדרגה יותר ויותר לכיוון מכירות מקוונות ומתרחקים מקניות פיזיות בחנויות ובבתי עסק. יועץ קידום אתרים מטעם סוכנות SEOFirm הוא איש מקצוע דובר הולנדית כשפת אם, שבקיא בתרבות בהולנד, והוא יתאים את התוכן באתר שלכם לדרישות החיפוש של קהל היעד שלכם במדינה.
השירותים שלנו כוללים יצירת אתר חדש לחלוטין, עם תוכן בהולנדית, וביצוע אופטימיזציה מקיפה, להשגת התוצאות המבוקשות. הצוות שלנו מנוסה מאוד, וכולל גם אנשי מקצוע שמתמחים בבניית קישורים מאתרים איכותיים ורלוונטיים בהולנד.
למה זה חשוב?
חשוב להתאים את אסטרטגיית קידום אתרים בהולנד למטרות העסקיות שלכם, מכיוון שיותר מ-90% מהחיפושים בגוגל אחר מוצרים ושירותים, מתבצעים בשפה המקומית. עם נתוני אוכלוסייה של 17 מיליון אנשים שחיים בהולנד: אלו הרבה חיפושים!
המומחים שלנו מתמקדים בתהליכי קידום אתרים מקומי, והם בקיאים בגורמי הדירוג הרלוונטיים ביותר של גוגל מבוססי השפה, על מנת שהארגון שלכם יוכל לפרוץ לכלכלה המקוונת הרביעית בגודלה באירופה.
איך עושים קידום אתרים בהולנד?
כדי לבחור את התוצאות שיוצגו לכל רצף של שאילתה, גוגל, שהוא מנוע החיפוש העיקרי גם בהולנד, ואחריו מנוע החיפוש בינג, משתמשים באלגוריתם או קבוצת כללים. טכניקות קידום אתרים להשגת תוצאות החיפוש האופטימליות, הן מורכבות ביותר, ומבוססות על עשרות, אם לא אלפי, פרמטרים שונים של דירוג.
יחד עם זאת, מנועי החיפוש בוחנים שלושה אינדיקטורים מרכזיים כדי להעריך את מהימנות האתר והיכן יש לדרג אותו:
מחקר מתחרים ומחקר מילות מפתח
כדי להפיק תועלת מלאה משימוש בכלי SEO מיוחדים, יש לוודא שימוש במסדי נתונים אזוריים הכוללים ספציפית את המדינה בה מתבצע תהליך הקידום – למשל, הולנד. לכלי מחקר מתחרים SEO/PPC של SE Ranking יש מסד נתונים בגוגל הולנד המכיל 19,206,618 מילות מפתח הולנדיות, 38,561,810 דומיינים ו-50,319,465 הצעות חיפוש.
באמצעות מסד נתונים זה, ניתן לגלות:
- את מילות המפתח של המתחרים שלכם (או של כל אתר אינטרנט, לצורך העניין) לחיפוש בתשלום יחס המרה וחיפוש אורגני.
- לגלות אילו דפים מביאים את כמות התנועה הגדולה ביותר.
- ולגלות את המודעות הפופולריות והיעילות ביותר.
עם הכוח של המידע הזה, ניתן לנתח את האתר של המתחרים, הלקוחות או האתר שלכם ולהשתמש בנתונים כדי להתאים את אסטרטגיית קידום האתר לדרישות החיפוש של הקהל ההולנדי.
קישורים נכנסים
בגוגל ובבינג, קישורים מדפי אינטרנט אחרים משפיעים בצורה חשובה בהערכת דירוג האתר. הסיבה לכך היא שהיפר-קישור מאתר אחר עשוי להתפרש כמשאל עם של אמינות, מכיוון שמנהלי אתרים אינם ששים להתחבר לאתרים באיכות נמוכה.
איכות קישור יוצאים
חשוב להקפיד למצוא אתרים מקומיים איכותיים שאפשר להוציא אליהם קישורים מהאתר שלכם, כדי להגביר את סמכות האתר שלכם, מה שיוביל לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש. הצוות המקצועי של SEOFirm מקים ספרייה של אתרים הולנדיים מהימנים שניתן להשיג דרכם תעבורה גבוהה של קישורי תכנים.
תוכן איכותי
בנוסף להיפר-קישורים, סורקי מנועי החיפוש בוחנים את המידע של האתר על מנת להעריך אם הוא מתאים לחיפוש מילות מפתח מסוימות. התהליך מתמקד בביטויים שמשתמשי קצה בדפדפן האינטרנט מחפשים, וזהו השלב החשוב ביותר באופטימיזציה של אתרים.
נקודה נוספת שחשוב להפנים היא שהסורקים של גוגל מחפשים שגיאות כתיב ודקדוק, ותוצאות הדירוג מבוססות בעיקר על אתרי אינטרנט אמינים. לכן אין טעם לתרגם את האתר שלכם מעברית להולנדית ולקוות לטוב, כי התוצאות יהיו גרועות ביותר, שלא לומר מזיקות.
איש צוות מטעמנו, שדובר הולנדית שפת אם, יהיה אחראי על התכנים שיתפרסמו באתר שלכם, בהתאמה לאופן הדיבור בהולנד, כך שהתוכן יהיה טבעי, איכותי ואמין.
מבנה העמוד
זהו ההיבט המרכזי השלישי של קידום אתרים בהולנד. למרות שאתרים נכתבו ב-XHTML, הפורמט של תגי ה-HTML עשוי להשפיע על האופן שבו דפדפן אינטרנט מעריך דף.
הצוות המקצועי שלנו נוקט בכל האמצעים המתקדמים לשיפור תוצאות תהליך הקידום באמצעות הכללת ביטויי מפתח חשובים, כתובות וקידומות בדפים, כמו גם הקפדה על נגישות קלה של האתר.
אופטימיזציה של חיפוש תמונות
מנועי חיפוש מחפשים אותות רלוונטיים בתמונות כמו שם קובץ, טקסט ALT וכיתוב, והם יכולים גם לקרוא טקסט שהוא חלק מתמונה. שימוש בתמונות מקומיות ורלוונטיות שנוגעות לתרבות ההולנדית, בדף האינטרנט שלכם, יובילו לשיפור ניכר בתנועה.
חיפוש תמונות הוא חלק שבעלי אתרים רבים נוטים להתעלם ממנו, אבל זהו שלב חיוני בתהליך קידום האתר.
התאמת נראות האתר בתוצאות החיפוש לכוונות המשתמשים
כאשר משתמשים בגוגל מזינים שאילתת חיפוש, הסורקים של גוגל משווים את השאילתה למידע המאוחסן באתר שלכם, ומגדירים את האופן עמודי האתר מותאמים לשאילתה. אם הסורקים מתרשמים שהדף באתר שלכם מתאים כראוי לבקשת המשתמש, הוא יוצג בין עשרת קישורי ה-SERP (דף תוצאות מנוע החיפוש).
על מנת לראות תוצאות מדויקות יותר, הצוות המקצועי של SEOFirm משתמש בכלים מיוחדים, כמו בודק דירוג מילות מפתח. אנחנו מתאימים את האתר למילות מפתח רבות שרלוונטיות לתחום הפעילות שלכם, כדי להשיג את התוצאות המבוקשות של אופטימיזציה לאתר.
הצוות שלנו בקיא בהנחיות גוגל להשגת תוצאות טובות של דירוגים, וזו השיטה העיקרית לשליטה בהצלחת התהליך וקבלת ההחלטות הנכונות לגבי ההמשך, כמו למשל התקדמות להצגת האתר שלכם עם פרסום בקבוצות בפייסבוק.
אבל הנה הנקודה שאתם חייבים להפנים:
שירותי קידום אתרים לא מבטיחים תוצאות מיידיות. זה אולי נראה מוזר, אבל כדי להשיג את התוצאות הנדרשות, מנועי החיפוש צריכים להתרשם שכל ההיבטים של קידום אתרים מתקיימים באתר שלכם, כדי לדרג אותו במיקומים טובים.
יש חברות פרסום באינסטגרם, למשל, שמבטיחות ללקוחות שלהם שיאים מדהימים בתוצאות קידום העמודים שלהם, אבל ההמלצה שלנו היא להתמקד בתוצאות אמיתיות, מבוקרות, והדרגתיות, שיובילו את האתר שלכם בבטחה למיקומים הנכונים בתוצאות החיפוש בגוגל ובבינג, עם נראות טובה של האתר שלכם לטווח הארוך, מה שיוביל להגברת אמון הקהל ההולנדי במותג שלכם.
השלב הבא יהיה שהלקוחות יחפשו אתכם גם באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות שבהן יש לכם עמודים עסקיים, ואצלנו תקבלו את כל השירותים האלו בגישה מקצועית ומתקדמת, תחת קורת גג אחת.
כמה מסקנות לסיום
תהליך קידום אתרים בהולנד מורכב מכמה מרכיבים, וחשוב להבין הבנת מה הם ואיך הם פועלים , על מנת להבין את החשיבות של נראות טובה בתוצאות הדירוג של מנועי החיפוש. במילים אחרות, SEO חשוב מכיוון שהוא מגביר את הנראות של האתר שלך מול הקהל ההולנדי, מה שאומר יותר מבקרים והזדמנות להפוך אותם לקונים.
המומחים של SEOFirm מקפידים על זמינות מחלקת התמיכה של שירות הלקוחות שלנו, עם צוות מוכשר ומסור, ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לקבל תשובה מקצועית ומפורטת לכל שאלה שלכם, כך שתוכלו להיות רגועים שתוכנית הקידום שתקבלו תואמת את דרישות השיווק הדיגיטלי לקהל שלכם בהולנד.
אז השלב הראשון שלכם הוא ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו, כדי לקבל הסברים מקיפים נוספים על התהליך, ולהתחיל את הצעד הראשון שלכם בהתרחבות בינלאומית של בית העסק שלכם לאירופה.
המומחים של SEOFirm עונים על השאלות הנפוצות שלכם:
איך מתבצע תהליך קידום אתרים בהולנד?
מכיוון שלמעלה מ-90% מהאוכלוסייה ההולנדית משתמשים בגוגל כדי לחפש מידע על מוצרים שהם מתעניינים בהם, חיוני לבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור מנוע החיפוש הזה. יש להשתמש בכלי אופטימיזציה רבים ככל האפשר כדי להשיג אתרים בהמרות גבוהות.
אתר שמשיג את התוצאות המבוקשות הוא אתר עם תוכן איכותי שמשיג דירוגים גבוהים ושקל למצוא אותו באינטרנט. ההיבט העיקרי שחשוב לקחת בחשבון בתהליך, בין יתר השיקולים, הוא העיצוב הרספונסיבי לנייד שלו ורמת השימושיות הגבוהה שלו. כדאי גם לשים לב למהירות הטעינה של האתר שלכם.
מדוע קידום אתרים חשוב?
קידום אתרים בהולנד חשוב מאוד מכיוון שבזכות עיבוד טקסטים מקוריים ואיכותיים, ניתן להגיע למספר רב של אנשים במדינה. זוהי שיטה שתגרום לקהל היעד להכיר את המותג שלכם ולהגיב אליו בחיוב.
בזכות התגובות החיוביות, שימוש ברשתות חברתיות ושיתוף תכנים חיצוניים, ניתן להשיג אתר טוב עם מיצוב מצוין. השימוש ברשתות חברתיות להפצת התוכן שלכם חיוני, כמו גם לפרסום חדשות עדכניות.
כשתהליך קידום אתרים מבוצע נכון ובמדויק על ידי המומחים בתחום, אתם מקבלים תוצאות מעולות להשקעות שלכם, עם משיכת לקוחות פוטנציאליים ונראות טובה בתוצאות החיפוש בגוגל או בבינג, בזכות השימוש הנכון בביטויים מסוימים בתכנים שלכם.
כשהגולשים בהולנד אוהבים את האתר שלכם, ומקבלים ממנו חוויית משתמש טובה, הם אינם מהססים לבצע רכישות או להתחבר לבית העסק שלכם, שלא לדבר על השיתופים שהאתר שלכם יקבל ברשתות החברתיות, מה שיוביל להגדלת התנועה לאתר שלכם, ומכאן גם לתרומה להתרחבות הגלובלית שלכם.
האם כדאי לבצע פרסום PPC בהולנד?
מסעות פרסום PPC הם כלי יעיל שמוביל תנועה לאתר, ומבוסס על שיטת תשלום לפי קליק. גישה זו יעילה במיוחד אם בניתם אתר חדש או שהאתר הקיים שלכם אינו מדורג גבוה בגוגל. זוהי תוספת נהדרת לקידום אתרים מסורתי שתשפר את יעילותו.
עם גוגל אדוורדס והסיוע המקצועי שלנו, תקבלו יותר תנועה ולידים איכותיים, והצוות המקצועי שלנו יקים וינהל מסע פרסום בתשלום שיספק לכם מכירות והפניות. מומחי ה-PPC שלנו יבחרו מילות מפתח שיניעו קונים לאתר שלכם על מנת להשיג את הפתרונות המשתלמים ביותר להובלת גולשים שמחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים.
מהם דיווחים חודשיים בתהליך קידום אתרים?
כדי שניתן יהיה למדוד את ההשפעה של אסטרטגיית קידום אתרים בהולנד, אנחנו מבצעים הערכות חודשיות של תוצאות המאמצים שלנו. באותו בסיס חודשי אנו גם מדווחים על מיקומי הקישורים הנכנסים השונים.
באמצעות שימוש בכלי הדירוג המותאמים אישית שלנו, אנו מנתחים את הביצועים האינדיבידואליים של כל אחת ממילות המפתח שאנו ממקדים אליהן. וכמובן שגם אתם מקבלים גישה לתוצאות הללו, כדי שתוכלו לעקוב אחר התקדמות דירוג האתר שלכם בזמן אמת.