האתר העסקי שלכם מקבל את הדירוגים הכי טובים בגוגל, ואתם מצליחים לככב בעמוד הראשון חיפוש אחרי חיפוש. ועדיין, יש באוויר תחושה של מיצוי פוטנציאל, כאילו העסק נתקל בתקרת זכוכית שהוא לא מצליח לשבור.
אבל אתם לא רוצים להרגיש שאתם עומדים במקום, וזה לגמרי לגיטימי. אם ככה, חשבתם על האפשרות להתרחב גלובאלית?
למרות שהרעיון נשמע מעט מורכב, יש מאחוריו היגיון די פשוט. אם העסק שלכם זוכה לכמות ביקורים חודשית של גולשים מאנגליה, שירותי קידום אתרים בבריטניה מהווים אל המקפצה שלכם להצלחה בינלאומית.
אחרי עשור של עשייה בתחום ויחד עם צוות מיומן, SEOFirm יכולה לעזור גם לעסק שלכם לכבוש את השוק העולמי. ועד אז, חשבנו לתת לכם מידע חשוב אודות קידום אתרים בבריטניה. הנה הנושאים החשובים שאנחנו הולכים לדבר עליהם במדריך זה:
- SEO בבריטניה: יותר חשוב מכפי שאתם מאמינים.
- היתרונות שמגיעים עם פנייה לקהל היעד הבריטי שלכם.
- איך עושים את זה נכון?
- ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.
SEO בבריטניה: יותר חשוב מכפי שאתם מאמינים
אם אתם ניצבים בפני פריצה עסקית בינלאומית, הצעד הראשון שלכם צריך להיות פיתוח האתר החדש שלכם, עם תהליך אופטימיזציה למנועי חיפוש (שנקראת גם SEO).
כל תוכנית מתקדמת שמציגה את העקרונות של מבוא לשיווק, תסביר לכם שזוהי משימה הכרחית שצריך לעשות אותה נכון ואז לשמור עליה באופן קבוע כדי לשמר את התוצאות של נראות האתר בפני קהל היעד שלכם באנגליה.
הצוות המקצועי והמיומן שלנו עובד קשה על מנת להשיג את התוצאות המדויקות של תהליך קידום האתר שלכם באנגליה, ואנחנו מתבססים על שיטות עדכניות ויעילות, עם התמקדות ביצירת תוכן שמותאם לקהל היעד הבריטי שלכם, לשיח הייחודי ולתרבות שמאפיינת את האזור באנגליה שאליו אתם מכוונים את האתר שלכם.
כל המאמצים שלנו מופנים ליצירת אתר ידידותי למשתמשים, עם תכנים מרתקים, שעונים על השאלות והצרכים שלהם, וכוללים רכיבי SEO איכותיים, כך שהפריצה שלכם לשווקים חדשים באנגליה, תניב את התוצאות המבוקשות.
איתור לקוחות חדשים
שיווק דיגיטלי בינלאומי מוביל ליצירת מערך שלם של לקוחות חדשים, וקידום האתר שלכם לשווקים הרלוונטיים באנגליה יחשוף את בית העסק שלכם בפני קהלים שעד היום לא ידעו על קיומכם, אבל חיפשו בדיוק את מה שאתם מציעים.
בעוד ש-SEO עוסק בעיקר בשיפור הדירוג שלכם בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP), יש לנקוט בצעדים הדרושים להשגת דירוגים טובים יותר כדי לקבל יותר תנועה של לקוחות חדשים. דירוג טוב יותר בתוצאות החיפוש פירושו יותר ביקורים באתר שלכם, מה שעשוי להוביל להמרת יותר לקוחות מתעניינים ללקוחות משלמים.
שימושיות משופרת
חווית משתמש חיונית להשגת המטרה של המרת גולשים ללקוחות, והיא חשובה לא פחות לתהליכי קידום אתרים שמתמקדים בקהלים הרלוונטיים שיש לכם באנגליה. רוב שיטות ה-SEO מסתכמות בשיפור החוויה שיש ללקוח באתר שלכם, וגוגל מציבה חשיבות עליונה לחוויית המשתמשים הטובה ביותר האפשרית.
על ידי התמקדות בשיפור תהליך קידום אתרים בבריטניה עם התמקדות בהצגת המידע והתוכן האיכותי שהגולשים מחפשים, תשפרו גם את השימושיות של האתר שלכם, מה שיוביל לדירוג משופר גם בתוצאות החיפוש בגוגל.
היתרונות שמגיעים עם פנייה לקהל היעד הבריטי שלכם
לאחר שמיציתם את ההתנהלות העסקית שלכם בישראל, והאתר שלכם זכה להכרה, לחשיפה ולמוניטין מצוין בזכות הקידום האורגני שסיפק לכם לידים איכותיים, זה הזמן להתייחס לקהל שזיהיתם שמחפש אתכם גם באנגליה.
הפריצה הבינלאומית שלכם לקהל יעד זה מגיעה עם כמה יתרונות חשובים, שעליהם נדבר בפרק זה של המדריך.
קידום אתרים מוביל להצלחה וצמיחה מקוונת בשווקים הרלוונטיים הזמינים באנגליה
מותגים רבים בונים את ההתנהלות העסקית שלהם על תנועה אורגנית, וסביר להניח שגם המתחרים שלכם כבר זיהו את הפוטנציאל העסקי בפנייה לקהלים באנגליה, כך שאם אתם מעוניינים להדביק את התחרות, זה הזמן להתחיל שיווק דיגיטלי לקהלי יעד ממוקדמים באנגליה.
התהליך חיוני להגדלת ההכנסות והצמיחה הבינלאומית שלכם. התהליך מותאם לתקציב השיווק הדיגיטלי שעומד לרשותכם, ומבוסס על תוכנית מקיפה שכוללת את כל השלבים הדרושים להשגת התוצאות.
הנקודה שחשוב להפנים היא שגם אם בית העסק שלכם זכה להצלחה בישראל, חשוב להתחיל תהליך של צמיחה עסקית בינלאומית, ואת המטרה הזו ניתן להשיג עם השקעה ב-SEO. התהליך מתחיל עם פיתוח אסטרטגיית קידום אתרים כדי להתוות את הצעדים המדויקים שיובילו להשגת המטרות, ושיטות התנהלות נכונה בכל שלב.
הגברת המודעות למותג
כל אדם באנגליה שמחפש בגוגל מונחים שרלוונטיים לעסק שלכם, עשוי למצוא את האתר שלכם, אם אתם מקפידים על ביצוע תהליך נכון ומדויק של קידום אתרים.
ככל שהאתר שלכם מופיע בתדירות קבועה ובמיקומים טובים בתוצאות החיפוש, כך אנשים יהיו יותר מודעים למותג שלכם, מה שאומר שיש סיכויים גבוהים יותר שהם ילחצו על הקישור שמוביל לאתר שלכם.
תוצאות SEO מחזיקות מעמד לאורך זמן
אם אתם משלמים על מודעות מקוונות של פרסומות בפייסבוק, התוצאות מחזיקות מעמד רק כל עוד אתם מוציאים עליהן כספים. נכון שחשוב להקפיד על מאמצי ה-SEO בטווח הארוך, אבל ברגע שהאתר שלכם מתחיל להיות מדורג בתוצאות החיפוש, בזכות תהליך של קידום אתרים אורגני, התוצאות יישארו לטווח הארוך.
כל עוד המתחרים לא עולים על הדירוג שהשגתם, והאתר שלכם מבוסס על שיטות קידום אתרים אתיות, התוצאות יחזיקו מעמד למשך זמן רב, כמובן, באמצעות תחזוקה קבועה של אופטימיזציה, קישורים איכותיים, ופרסום תכנים שמספקים ערך לגולשים האנגלים שלכם.
איך עושים קידום אתרים בבריטניה?
לעומת שיווק באמזון או כל שיטת שיווק דיגיטלי אחרת שנשענת בעיקר על קידום ממומן, תהליכי קידום אתרים אורגני הם מורכבים, ויש כמה נקודות שאסור להתעלם מהן. לכן אנחנו מתכננים מראש את סדרת הצעדים העיקריים שיש להקפיד עליהם, ומתנהלים בכל שלב בהתאם להנחיות העדכניות של גוגל.
המומחים שלנו יוצרים תוכנית מותאמת אישית לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם, ובודקים באופן קבוע את ההתקדמות והתוצאות שהתקבלו, כדי לבצע שינויים בתוכנית בהתאם לצורך, עד שנשיג את התוצאות המבוקשות. אז בואו נראה איך עושים את זה נכון.
מחקר מילות מפתח
זהו השלב הראשון בתהליך, והוא הכי חשוב. כדי שהגולשים ימצאו את האתר שלכם בגוגל, התוכן באתר צריך להיות מונגש ומותאם למילים, לשאילתות ולביטויים שהגולשים מקלידים בשורת החיפוש, כדי לקבל את התוצאות הרלוונטיות מבחינתם.
כך שהמטרה שלנו בשלב הזה היא למצוא את הביטויים המדויקים שמתקשרים לעשייה העסקית שלכם, על מנת שנוכל לשלב אותם בתוכן שנעלה לאתר באופן שוטף. השלב הזה מצריך מקצועיות ועבודה עם איש מקצוע שדובר אנגלית שפת אם, כי כדי להשיג את התוצאות המדויקות, לא יהיה טעם פשוט לתרגם מילולית את האתר הישראלי שלכם.
המטרה היא להבין את הייחודיות של הדיאלקט, הניבים וההקפדה של הבריטים על השפה שלהם, כדי להציג בפניהם אתר אותנטי שהם יעריכו וירצו לגלוש בו.
מחקר מתחרים
אחרי מחקר מילות המפתח, חשוב שנדע מי המתחרים שלכם באזור באנגליה שבו אתם מעוניינים להשיק את האתר שלכם.
בשלב זה, אנחנו מזהים את מילות המפתח שהמתחרים משתמשים בהן כדי להוביל קהלים לאתרים שלהם, ועל בסיס הממצאים, ניצור תוכנית ממוקדת של פרסום באינטרנט מחיר שתואם את התחרותיות של מילות המפתח הראשיות שלכם, כדי לגבור עליהם בתוצאות החיפוש בגוגל.
אופטימיזציה לאתר
על מנת למשוך לאתר לקוחות מאנגליה, יש להקפיד על תהליך קבוע של אופטימיזציה לאתר, כך שהוא יהיה בנוי באופן שמתכתב עם התרבות הבריטית, ולדבר עם קהל היעד בשפה שלהם. חשוב להבין שכדי להשיג את התוצאות האלו, אנחנו יוצרים תכנים חדשים לחלוטין, שמבוססים על המסרים באתר הישראלי שלכם, אבל לא מתרגמים את התכנים כפי שהם.
זהו שלב חיוני בתהליך, שצוותים של משרדי פרסום יודעים שאסור להתפשר עליו. שלב זה מבוסס על הגשת תכנים איכותיים ויצירתיים שישלבו את ביטויי החיפוש בצורה טבעית ויספקו ערך מוסף לגולשים.
תוכן שמקדם סריקה
כדי שהסורקים של גוגל ימצאו את האתר שלכם וידרגו אותו במיקומים טובים, יש לוודא שהתכנים באתר ניתנים לסריקה בכל דרך אפשרית.
אנשים מחפשים תוכן אינטרנט מצוין, והתכנים שלכם צריכים להציג בפניהם בדיוק את מה שהם מחפשים, כלומר, מידע אינפורמטיבי אבל כזה שגם כתוב בגובה העיניים, כלומר, שיהיה מובן לגולשים הבריטים, עם שימוש נכון בשפה ובהתאמה לאורח החיים שלהם.
איזון כתיבה נהדרת עם מילות מפתח חשובות, תמונות וקבצים בינאריים אחרים בעמודים הראשיים באתר שלכם, יובילו לנראות קלה על ידי הסורקים. חשוב להבין שגוגל מזהה תכנים ירודים מקילומטרים, וכך גם הקוראים שלכם, ובמיוחד הקוראים הבריטים, שאינם סלחנים לשום שיבוש של השפה שלהם.
אתם יכולים להתייחס לשלב זה בתהליך כאל פרסום באינטרנט חינם, מכיוון שקידום אורגני אינו כרוך בתשלום לגוגל, אבל כשהוא מבוצע היטב, הוא מוביל לתוצאות של נראות חזקה של האתר שלכם בתוצאות החיפוש.
מדד RankBrain
ראנקבריין היא מערכת שיצאה לאור ב-2015. היא מאפשרת לגוגל להבין טוב יותר את כוונת הגולש, ויצרה מהפך באופן שבו סדר תוצאות החיפוש נקבע.
זהו מרכיב שאי אפשר להתעלם ממנו בתהליך קידום האתר שלכם לקהל הבריטי, והוא מחייב מציאת שיטות יצירתיות להובלת קהל היעד שלכם באנגליה, ליצירת קשר עם בית העסק שלכם.
קישורים רלוונטיים
בשלב הזה, המטרה שלנו היא לשדר לסורקים של גוגל את המסר שהאתר שלכם ראוי למיקומים טוב ים בתוצאות החיפש.
בין יתר הצעדים שננקוט בהם, הצעד החשוב ביותר בשלב זה הוא יצירת קשר עם בעלי אתרים גדולים וסמכותיים, שקשורים לתחום התעשייה שלכם, ושיש להם את ההכרה של גוגל, כדי לפרסם תכנים שיפנו את הגולשים לאתר שלכם, באמצעות קישורים איכותיים.
תוצאות יעילות וחזקות רבות של תהליכי קידום אתרים מגיעות מבניית קישורים, ומובילות, בין היתר, גם לתוצאה של lead פרסום, אבל העידן של שליחת קישורים למאות אנשים כבר לא רלוונטי היום, מכיוון שמנועי החיפוש חושבים במונחים של איכות (שיפוט סמכות בתעשייה) ולא במונחים כמותיים.
לכן בניית הקישורים צריכה להתמקד רק במקורות הטובים ביותר, באמצעות זיהוי האתרים הרלוונטיים לתכנים שלכם. גישה זו מבוססת על יצירת מערכת יחסים חיובית עם מנהלי אתרים, וכשמתנהלים נכון, שני בעלי האתרים ירוויחו, ולגולשים תהיה גישה למידע נוסף בלחיצת עכבר – win-win לכולם.
יצירת אתר רספונסיבי
האתר שלכם צריך להיות רספונסיבי ולהניב ביצועים טובים, זה כבר מזמן הפך לחוק בסיסי בתהליכי קידום אתרים או בכל שיטה אחרת של פרסום במדיה.
רוב האנשים באנגליה (כמו בשאר העולם) גולשים בעיקר באמצעות מכשירים ניידים במקום במחשבים, ולכן גוגל מציבה עדיפות לאתרים שיש להם תכנים ידידותיים לגלישה ממכשירים ניידים.
ניתוח נתונים
כל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, כולל טכניקות SEO, כוללת מדידת התוצאות בפועל. ניתוח נתונים טוב מאפשר לנו לדעת האם פגענו ביעדים שהצבנו, ואם כן, איך ניתן יכולים לשמר את התוצאות. אם לא, זה הרגע בו אנחנו חושבים על אסטרטגיית קידם חדשה.
שימוש נכון בשפה
לכל שפה יש את הניואנסים שלה. אנחנו לא מדברים כאן רק על ההבדלים בין עברית לאנגלית, אלא בין אנגלית בריטית לאנגלית של ארצות הברית, דרום אפריקה, אוסטרליה, קנדה, וכל מדינה אחרת שיש בה קהל גדול שדובר אנגלית.
כך שאם אתם מעוניינים להתחיל תהליך של שיווק מוצר חדש לקהל הבריטי, אתם צריכים לפנות אליו באופן מדויק שתואם את השיח המקומי, התרבות, הסלנג (למרות שלא בטוח שהבריטים משתמשים הרבה בסלנג), ולהתאים את התכנים שלכם כך שישדרו אמינות ואותנטיות.
הניב הבריטי מאופיין בצורת דיבור מסוימת, מילים שונות, ושיח ייחודי שמאפיין רק את הבריטים, וכל ההיבטים האלו חייבים להתבטא בתכני האתר שלכם.
קידום אתרים טכני
יש להקפיד על שרתי אחסון חזקים שיאפשרו טעינה מהירה ואידיאלית של העמודים באתר, ולהשתמש בסיומת גלובלית או מקומית (.com/.uk).
למה דווקא SEOFirm?
אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ויש מאחורינו תשתית עצומה של נכסים דיגיטליים ותיקים שהניבו תוצאות למאות לקוחות מרוצים בישראל, שהתחילו את המסע הדיגיטלי הגלובלי שלהם ברחבי העולם.
הצוות שלנו מקצועי, עובר הכשרות עדכניות בתחום, ויש לנו איש צוות דובר אנגלית שפת אם, שיוודא שכל התהליך מתנהל נכון ובמדויק. אנחנו מבססים את העבודה שלנו על תהליכים יצירתיים עם פתרונות מחוץ לקופסא, ושירות הלקוחות שלנו מצוין, כפי שמעיד המוניטין ארוך השנים שלנו.
אז למה שלא תשאירו את ניהול הפרסום הדיגיטלי הבינלאומי שלכם לסוכנות קידום אתרים שיודעת מה היא עושה?
המומחים שלנו עונים על השאלות הנפוצות שלכם
איך מבצעים נכון לוקליזציה של מילות המפתח, המודעות ודפי הנחיתה לקהל יעד בריטי?
כדי לוודא שקידום אתרים אורגני וממומן משיג תוצאות אותנטיות לקהל היעד שלכם באנגליה, חשוב שכל התכנים שלכם יתבצעו או יתנהלו תחת פיקוח של איש מקצוע דובר אנגלית שפת אם. חשוב מאוד להימנע מתרגום או שינוי התוכן מעברית לאנגלית בגישה פשטנית, אלא להתאים את האתר והתכנים הפרסומיים שלכם ללקוחות הבריטים.
מודעות Google Ads צריכות להתאים לאופן שבו הלקוחות שלכם באנגליה מבצעים חיפושים בגוגל, מכיוון שהתנהלות נכונה זו תשפיע ישירות על האופן בו קהל היעד שלכם באנגליה יתחבר למותג שלכם, וחשוב שתהיו מוכנים לזרם חזק של לקוחות חדשים, בתנאי שתדברו נכון את השפה שלהם.
איך מכוונים תכנים ספציפיים לבריטניה באתר?
תמיד עדיף לפרסם באופן קבוע תכנים באתר שמותאמים ספציפית למיקום בו נמצא קהל היעד שלכם באנגליה.
שלב זה בתהליך קידום אתרים בבריטניה מתבצע באמצעות הקפדה על יצירת תכנים איכותיים ורלוונטיים, עם תיוג הולם של המאמרים, וקישורים שלהם זה לזה באופן פנימי באתר, לצד קישור כל, או רוב התכנים לעמוד הראשי באתר הבריטי שלכם, כדי להשיג נוכחות בפני קהל היעד שלכם, וכמובן תוצאות של מיקומים גבוהים בגוגל.
איך יוצרים רישום של האתר בבריטניה?
חשוב ליצור רישם של האתר שלכם ב-Google my Business, ולמקם את האתר במיקום הנכון בבריטניה, או במיקומים רבים על המפה.
שלב זה בתהליך קידום האתר שלכם לקהל היעד הבריטי מבוסס על הקפדה של יצירת כתובת אתר דומה בכל מקום באתר - מהרישומים הציבוריים לדף יצירת הקשר ועד לאותיות הקטנות בכותרות בתחתית האתר. בגישה זו, גוגל תאשר את הנוכחות המקוונת שלכם באזורים ספציפיים אלה.
למה חשוב להשקיע בתוכן שיווקי שמותאם לקהל הבריטי?
יצירת פוסטים ספציפיים באתר, שמיועדים לקהל בריטי, במטרה לשלב מילות מפתח בדפי האתר, חיונית לביסוס אמון בקרב קהל היעד שלכם באנגליה. אבל יותר ממילות המפתח הקשורות לקהל הבריטי שלכם, יש להשקיע ביצירת תוכן ששוק היעד שלך ימצא רלוונטי ושימושי.
אסטרטגיית תוכן שיווי איכותי שמוגדרת בבירור בתוכנית SEO היא השקעה חשובה עבור הפריצה העסקית הבינלאומית שלכם לאנגליה, והתנהלות נכונה בשלב זה של התוכנית חיונית להגדלת הזדמנויות לבניית קישורים ולחשיפה ברשתות החברתיות, עם תוצאות של נראות משופרת במיקומים בגוגל.