קידום אתרים באיטלקית

קידום אתרים באיטלקית: שירותי ייעוץ וניהול האתר האיטלקי שלכם

כשבית העסק שלכם הגיע לנקודה בה השגתם הצלחה משמעותית בקרב הקהל הישראלי, יתכן שזה בדיוק הזמן לפרוש כנפיים ולהמריא לשוק העולמי – SEOFirm כאן כדי להבטיח שתנחתו בשלום, והיעד הפעם הוא איטליה.

אם הבחנתם בתנועה שהתחילה להיכנס לאתר הישראלי שלכם מגולשים שנמצאים באיטליה, או מגולשים דוברי איטלקית, סביר להניח שיש לכם שם קהל יעד שמחפש את המוצרים או השירותים שלכם.

מדריך זה מציג את האופן בו מיישמים קידום אתרים באיטלקית בגישה נכונה ומדויקת, עם המומחים שלנו לצידכם, שזמינים לייעץ לכם וללוות אתכם בכל שלב בתהליך. בין היתר, הנושאים שנעסוק בהם במדריך זה הם:

  • למה קידום אתרים מקומי חשוב באיטליה?
  • מה היתרונות של קידום אתרים באיטליה?
  • איך תהליך קידום אתרים באיטליה יכול לסייע לכם?
  • איך עושים את זה נכון?
  • ותשובות לשאלות הנפוצות שלכם.

למה קידום אתרים מקומי חשוב באיטליה?

ככל שהעולם הופך להיות יותר ויותר דיגיטלי, עסקים מקומיים צריכים למצוא שיטות להתבלט באינטרנט, ואחת השיטות היעילות ביותר להשגת מטרה זו היא באמצעות SEO מקומי.

תהליך זה חשוב מכיוון שהוא מביל לנראות משופרת של האתר שלכם בתוצאות החיפוש, הגברת התנועה לאתר, סיכוי גבוה להמרה (כלומר, הפיכת מבקרי אינטרנט ללקוחות משלמים), ושיפור המודעות וההכרה למותג.

אם אתם מעוניינים להתחיל את פעילות בית העסק הישראלי שלכם באיטליה, אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים מקומי צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של התהליך.

הצוות שלנו עובר הכשרות מקצועיות קבועות בתחום, כך שיש לנו את הכלים והידע המקיף להתאים היטב את האתר שלכם כדי להשיג נראות מקסימלית בתוצאות החיפוש האיטלקיות, מה שמוביל למשיכת לקוחות חדשים מנתח שוק שעד היום לא היה זמין עבורכם, ובכך תשיגו את התוצאה של הגדלת הפעילות העסקית שלכם, לצד תוצאות רבות חשובות אחרות שתיכף נעסוק בהן.

שימו לב לנתון החשוב: באיטליה יש יותר משישים מיליון תושבים

מה שאומר מבחינתכם, קהל יעד עצום שבהתנהלות נכונה, יכול להוביל לצמיחה משמעותית של הפעילות העסקית שלכם באמצעות פעולות ממוקדות של שיווק דיגיטלי, קידום עמוד אינסטגרם או ניהול עמודים ברשתות החברתיות השונות שלכם, וביצוע מכלול צעדים מדויקים שמובילים להשגת התוצאות של דירוג גבוה של האתר שלכם.

מנוע החיפוש הפופולרי ביותר במדינה הוא גוגל, עם נתח שוק של למעלה מ-90%, מה שהופך אותו לפלטפורמה המושלמת להגעה ללקוחות פוטנציאליים באמצעות SEO מקומי.

מה היתרונות של קידום אתרים באיטליה?

ככלכלה השלישית בגודלה באיחוד האירופי (אחרי גרמניה וצרפת) והכלכלה הרביעית בגודלה באירופה, וחברה בגוש האירו, לאיטליה יש יתרונות שאין להכחישם לפיתוח אתר במדינה זו. באיטליה יש כמעט 60 מיליון תושבים, מתוכם קרוב ל-28 מיליון רגילים לקניות באינטרנט, ונתון זה מייצג היקף עסקי של כ-40 מיליארד יורו!

לכן אין זה מפתיע שחברות וארגונים רבים מתחילים בתהליכי פיתוח המכירות המקוונות שלהם בשוק האיטלקי. אבל כדי לשגשג ברשת האיטלקית וליצור מקום לחברה שלך בשוק תחרותי זה, חשוב מאוד לקחת בחשבון את ההבדלים התרבותיים של צרכנים איטלקיים ומשתמשי אינטרנט, ולהתאים את תהליך האופטימיזציה של האתר שלכם לציפיות של קונים איטלקיים.

בין היתר, היתרונות החשובים שמגיעים עם קידום אתרים באיטלקית הם:

  • מיטוב נראות האתר שלכם ב-www.google.it.
  • פיתוח תיק לקוחות איטלקי והגדלת המכירות המקוונות באיטליה.
  • פיתוח תדמית מותג בשוק האיטלקי.

לכן, אל תהססו להשקיע בקידום אתרים לקהל היעד שמחפש אתכם באיטליה, רק הקפידו על ביצוע תהליך עם ליווי וייעוץ של המומחים בתחום, כדי להשיג תוצאות יעילות, מקצועיות וממוקדות.

איך תהליך קידום אתרים באיטליה יכול לסייע לכם?

קידום אתרים מקומי יכול לסייע לבית העסק שלכם להשיג צמיחה בקרב הקהל האיטלקי, במספר אופנים, שכוללים:

  • הגדלת נראות האתר שלכם בתוצאות החיפוש.
  • הפניית תנועה גבוהה לאתר.
  • הגברת שיעורי המרת גולשים מתעניינים ללקוחות משלמים.
  • שיפור המודעות וההכרה למותג.
  • סיוע במשיכת לקוחות חדשים והצמחת הפעילות העסקית שלכם בפני קהל גדול שעד היום לא ידע עליכם.

איך עושים קידום אתרים באיטלקית?

תהליך קידום אתרים באיטלקית מבוסס על כמה שלבים עיקריים, ובכל שלב אנחנו בודקים את התוצאות ומשנים את התוכנית בהתאם לממצאים. התהליך מוביל לעשרות תתי-שלבים שגם עליהם נדבר במדריך זה, אבל קודם בואו נבין את עיקרי התוכנית:

מחקר מילות מפתח

לפני שהתחלתם לקדם את האתר שלכם בארץ, ביצעתם מחקר מילות מפתח, מצאתם את הביטויים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים באופן קבוע, והתחלתם לשלב אותם בתוכן. מן הסתם, אנחנו לא יכולים לתרגם את אותם ביטויים לאיטלקית ולהתחיל להשתמש בהם, והאמת היא שצעד כזה יהיה מאוד לא מקצועי.

אופן החיפוש בגוגל משתנה ממדינה למדינה, וכך גם המחקר של סוכנות פרסום דיגיטל יתבצע על ידי איש מקצוע שדובר איטלקית מבית ומכיר את התרבות היטב. בסופו של המחקר מתקבלת רשימת ביטויים מדויקת ומקיפה, לצד כמה נתונים משמעותיים כמו נפח החיפוש וזהות המתחרים.

אסטרטגיית Netlinking באיטליה

אם אתם פועלים במגזר תחרותי בשוק האיטלקי, סביר להניח שהצעת תוכן איטלקי איכותי המכוון למילות המפתח הנכונות לא יספיק כדי להשיג את המיקומים המובילים בתוצאות החיפוש של גוגל באיטליה. יהיה צורך ביישום אסטרטגיית קישורי רשת המכוונת לשוק האיטלקי.

כדי למקסם את סיכויי ההצלחה של אסטרטגיית קישורים נכנסים באיטליה, תצטרכו להשיג קישורים מאתרים ומדיה איטלקית, עם העדפה לאתרים שיש להם מוניטין גבוה.

גוגל סומכת על אתרים גדולים ומוכרים שזוכים לתנועה גבוהה של גולשים, כך שאם אתרים חזקים וותיקים שיש להם תנועה גבוהה, שולחים קישורים שמפנים גולשים לאתר שלכם, גוגל תתחשב בנתון זה בפעם הבאה שמשתמש יחפש ביטוי שאתם מקדמים.

כשמקפידים על תהליכים קבועים של קישורים מאתרים שונים, מקבלים תוצאות של קידום בדירוג בגוגל, והחוכמה בשלב הזה היא לדעת עם איזה אתרים כדאי לשתף פעולה.

חשוב גם לבחון את אופן ההתנהלות של המתחרים הישראלים שלכם שכבר התחילו את התהליך באיטליה, ולהבין את אופן ההתנהלות של המתחרים האיטלקיים שלכם, על מנת להבין באיזו מדיה הכי רלוונטי לתקשר, מה שמוביל אותנו לשלב הבא.

מחקר מתחרים

נכון שהשווקים הישראליים תחרותיים במגוון תעשיות, אבל כשחוצים את גבולות הארץ ומתחילים תהליכי שיווק דיגיטלי  לקהלים באירופה, התחרות הופכת להיות קשה במיוחד, כי מצד אחד, יש את החברות המקומיות והמוכרות, ומצד שני, עסקים בינלאומיים (בדיוק כמוכם), שפונים אל קהל היעד שלהם.

ניתוח המתחרים שלכם בשוק האיטלקי הוא מכרה זהב שיוביל להגדרת אסטרטגיית ה-SEO שלכם באיטליה, שכן תוכלו להבין את האופן בו האיטלקים מחפשים את המוצרים של המתחרים שלכם, ולהשתמש בנתונים שיתקבלו על מנת לבנות אסטרטגיה משלכם בשוק האיטלקי.

כלומר, אם יש לכם מתחרים ישראלים שזיהו את הפוטנציאל החזק של קידום אתרים באיטליה, סביר להניח שהם כבר התחילו את התהליך, מה שאומר שכדאי שתדביקו את הפערים כמה שיותר מהר.

יצירת בידול

יש למצוא את השיטות הנכונות להוביל לבידול של האתר שלכם בין שפע האתרים האחרים, ולמשוך את תשומת הלב של קהל היעד האיטלקי עם כתיבת תוכן לקידום אתרים בסגנון שמבליט את הייחודיות של בית העסק שלכם.

התכנים שמתפרסמים באתר צריכים להדגיש את היתרונות של המוצרים או השירותים שאתם משווקים, כך שחוויית המשתמש שהאתר מציע תהיה חזקה, תוסיף ערך, ותבדיל אתכם ואת האתר שלכם מאתרים מתחרים.

הנקודה שחשוב להפנים היא ששיווק דיגיטלי אינו עוסק במסר זול בסגנון “הנה מוצר נפלא, בואו תקנו אותו ממני”. לא. זה סוג של פלירטוט או ריקוד עם הלקוח הפוטנציאלי.

אין נוסחה אחת שמובילה להצלחה, אבל דבר אחד בטוח: לא משנה אם מדובר בקידום אתר או קידום העסק באינסטגרם – אתם חייבים לתת לגולשים שלכם ערך אמיתי, כי הם מזהים זיופים ממרחקים, ופשוט עוברים למתחרים.

אופטימיזציה של האתר

אתר חזק שמניב ביצועים איכותיים זקוק לעבודות תחזוקה שוטפות, עם תכנים איכותיים, מהירות גבוהה של טעינת עמודים, ורלוונטיות אמיתית לחיפושים של הגולשים.

כל הצעדים האלה, שאחראים על נראות טובה של האתר ואפשרויות ניווט קלות ומהירות, עם תוכן שעונה על שאלות הגולשים והתאמה להנחיות גוגל לקידום אתרים, הם תהליכי האופטימיזציה שאנחנו מדברים עליה (או במונח המקצועי: SEO).

המטרה בשלב הזה של קידום העסק והצגת האתר שלכם בפני הקהל האיטלקי היא להזרים תנועה אורגנית של גולשים על ידי בניית נראות טובה ויצירת תוכן מותאם אישית וממוקד שפה מקומית. ההתנהלות הזו מבוססת על טכניקות מתקדמות של SEO ועל ההנחיות העדכניות של גוגל.

התוכן שלכם יכול להצחיק, לרגש, להעלות מודעות, להזיז משהו בלב של הקורא או לא משנה מה הוא יעשה, העיקר שהתוצאה הסופית תהיה הנעה לפעולה ויצירת קשר עם בית העסק שלכם.

גוגל RankBrain

ראנקבריין הוא כלי שגוגל פרסמה בשנת 2015, שמאפשר לסורקי מנוע החיפוש להבין היטב את כוונת המשתמש כדי שניתן יהיה להתאים לו את התוצאות הכי רלוונטיות.

זה כלי נהדר שמעודד איתור שיטות יצירתיות למשוך את תשומת ליבו של קהל היעד האיטלקי, מה שאפשר להשיג עם פרסום תוכן איכותי באתר.

שימוש נכון בשפה

בתהליך קידום אתרים באיטלקית, אנחנו חייבים לשים דגש על שימוש נכון בשפה, כצעד חיוני להשגת הצלחה בתהליך. אי אפשר לתרגם פשוט את התכנים שכתבתם בעברית, כי זה פשוט לא עובד.

יש כאן צורך בעבודה עם איש מקצוע שדובר איטלקית כשפת אם או לפחות ברמת שפת אם, על מנת להגיע למכלול הניואנסים של השפה, הניב המקומי, הדיאלקט, והשיח הרווח בכל אזור באיטליה שאליו מכוון האתר שלהם.

ידעתם, למשל, שאנשים שגרים בנאפולי משתמשים בדיאלקט שונה מאלה שגרים ברומא? נתונים כאלה מתגלים בשלב המחקר המקדים על קהל היעד שלכם, ותוכנית הקידום מבוססת על הממצאים, כדי להציג את התכנים הטובים ביותר שיתאימו במדויק לחיפושים של הקהל שלכם, שעכשיו נתמקד רגע במאפיינים שלו.

קהל יעד

כל תהליך שיווק (בין אם המטרה שלכם היא להתמקד בתהליכי קידום באינסטגרם לעסקים או להפעיל תוכנית SEO) דורשת הכרה מלאה ככל הניתן של קהל היעד שלכם.

היכרות מעמיקה עם תחומי העניין של הקהל, האופן שבו הגולשים מחפשים מידע ומתעניינים בתכנים, והאופן בו אנשים מנהלים שיח יומיומי, כל המאפיינים האלו מובילים ליצירת תוכן מדויק או קרוב ככל הניתן לצרכים של הקהל.

מהירות טעינת האתר

זהו היבט של קידום אתרים שאנשים רבים אינם נותנים עליו את הדעת מספיק, וחבל, כי מהירות נמוכה של טעינת העמודים נקבעת בתהליך פשוט של בדיקת אתר בגוגל.

כשמזניחים היבט זה, הדירוג בתוצאות החיפוש בגוגל נפגע בהתאם, מה שמוביל למצב בו גולשים אינם מוצאים בקלות את האתר שלכם, או שאם הם מוצאים אותו ונכנסים, הם נוטשים במהירות, אם לוקח לו זמן להיפתח. על מנת למנוע נזקים כאלה, כדאי לבצע אחסון חזק של האתר, ולרכוש מקומית או בין לאומית לכתובת (.com או .it).

כמה מילים לסיום

SEOFirm מגיעה עם ניסיון רחב בקידום אתרים וצוות מקצועי שחי ונושם את התחום כבר שנים, כך שנשמח לסייע גם לכם לבצע את הצעדים הראשונים בשוק העולמי.

שלא תתבלבלו, הדרך אל ההצלחה ארוכה, מכיוון שאנחנו מתנהלים לפי תוכנית עבודה מסועפת, שכוללת עיצוב ידידותי לגולשים וגם בהתאמה להנחיות קידום אתרים בסלולר וכל הנחיה עדכנית אחרת של גוגל.

וכשנשיג את התוצאות המבוקשות (ותסמכו עלינו, נשיג אותן), ההצלחה תתבטא ביצירת קשרים עם פלח שוק גדול וחדש לגמרי שעד עכשיו לא היה זמין מבחינתכם. הצעד הזה הוא רק השלב הקטן בדרך להצלחה הבינלאומית שלכם, כי אחרי קידום האתר שלכם באיטליה, נתחיל לבר במונחים של צמיחה גלובאלית משמעותית. אתם איתנו?

המומחים של SEOFirm עונים על השאלות הנפוצות שלכם

מהו קידום אתרים בינלאומי?

קידום אתרים בינלאומי כולל שילוב של מילות מפתח ומונחי חיפוש מקומיים בתוכן שמיועד לקהל במדינה זרה, על מנת לוודא שמשתמשים יוכלו למצוא אותו בשפת האם שלהם. עם הקפדה על יישום טכניקות קידום אתרים מתאימות, מותגים יכולים להגביר את התנועה לאתר שלהם על ידי דירוג גבוה בתוצאות החיפוש הפופולריות.
מכיוון שבגישה זו לקהל היעד שלכם במדינה הזרה יהיה קל למצוא את האתר שלכם ולקרוא את התכנים המוצגים בו, הם יוכלו להבין מי אתם, מה אתם עושים ומה אתם מציעים. תהליך של קידום אתרים בינלאומי מסייע למותגים לבלוט בין המתחרים הישראלים שגם הם התחילו כבר את התהליך, לגבור עליהם, ולגבש אמון עם קהל כמקור מידע אמין.

מהי המשמעות של קידום אתרים באיטלקית?

קידום אתרים באיטלקית מבוסס על תהליך ארוך טווח שמניב תוצאות קבועות של נוכחות מקוונת חזקה של בית העסק שלכם בקרב הקהל באיטליה, שעד היום לא היה זמין מבחינתכם.
התהליך מבוסס על יישום קפדני של הנחיות גוגל לקידום אתרים, ועל פיתוח אסטרטגיות ממוקדות במטרה להגיע ליעדים העסקיים שלכם ולתמוך בהשגת הדירוגים הרצויים בגוגל, באמצעות הגדלת טווח ההגעה שלכם לאנשים בהתנהלות ברורה וממוקדת.
בעוד שיש חברות seo שהצוותים שלהן פשוט מאמינים בקיצורי דרך ובניית אתרים צעקניים שרק פוגעים בהצלחת התהליך, יש אנשי מקצוע מומחים בתחום שמבינים שאתר עם כוונה רצינית צריך להוביל לחוויית משתמש מעולה.

למה כדאי להשיג דירוג חיפוש גבוה יותר באיטליה?

אופטימיזציה של מנועי חיפוש איטלקיים עם מיקוד התהליך לקהל היעד באיטליה מאפשר פיתוח עסקי במדינה עם כלכלה תעשייתית מגוונת ומפותחת, הנשלטת על ידי חברות פרטיות. הכלכלה האיטלקית מדורגת במקום הרביעי בגודלה באירופה, והיא מונעת במידה רבה על ידי ייצור מוצרי צריכה איכותיים המיוצרים על ידי ארגונים קטנים ובינוניים, רבים מהם בבעלות משפחתית.
כך שפריצה עסקית לקהל האיטלקי מאפשרת לכם להגדיל באופן משמעותי את הפעילות העסקית שלכם, וכמובן את הרווחים.

מה תקבלו עם שירותי ה-SEO לאיטליה?

נראות מעולה: האתר שלכם ישיג דירוג גבוה ב-Google.it.
צוות דובר איטלקית שפת אם עם ניסיון עשיר בקידום אתרים בינלאומי: הצוות יקפיד על ביצוע תהליך של קידום האתר שלכם לקהל היעד באיטליה עם תוכן איכותי שמותאם לציפיות הגולשים.
ניהול האתר: צוות מקצועי ומיומן מבצע מעקבים קבועים אחר דירוג האתר ומשפרים את התוצאות על ידי התאמת אסטרטגיית ה-SEO למתחרים שלכם באיטליה ולטרנדים בשוק האיטלקי. יהיה קל יותר לשלוט בקיום האתר שלכם בגישה זו, בהשוואה להעסקת צוות באיטליה, שיעבוד במקביל לצוות בישראל.

דילוג לתוכן